AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #41 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme gjorde jeg og det var jo bare tulleprofiler. Det var sånn at jeg nesten mistenkte Match selv for å lage tulleprofiler bare for å lure til seg en abonnementsmåned... Anonymkode: 16264...441 Min erfaring også! Og menn som var mye yngre enn meg, og jeg ser ikke så ung ut for alderen. Og så var det merkelig at dem jeg skrev til ikke responderte, selv om de hadde trykket hjerte på meg.... En skrev jeg med en kveld, og så plutselig stoppet han å svare. Da gadd jeg ikke mer, slettet profilen min. Aldri mere Match i alle fall. Da er Sukker og Tinder bedre. Anonymkode: f85c2...4c8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #42 Skrevet 14. desember 2020 Voldsomt så mange dårlige erfaringer det var her. Jeg har vært på både Tinder, Match, Møteplassen og Sukker. Har ikke problemer med å komme i kontakt med folk, og opplever at på alle disse sidene er det like mange seriøse som useriøse. Med unntak av Tinder. Der synes jeg det er altfor overfladisk. At man betaler for en tjeneste som dette sier seg jo selv. De som ikke betaler er jeg uansett ikke interessert i å komme i kontakt med. Hvis man ikke kan avse et par hundrelapper i måneden (eller 99 kr som det blir etter hvert på Sukker og Møteplassen), så regner jeg de uansett som veldig useriøse. Anonymkode: 342c2...4e5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #43 Skrevet 14. desember 2020 Har hørt noen rykter "bak kulissene" om at det er ganske vanlig at folk (oftest menn) er registrert på flere datingsider der de sjekker for sex på Cupido, tinder og/eller lyst-club og samtidig ser etter mulig kjæreste på sukker og match. De fleste av sidene krever litt betaling så kan det bli litt dyrt ganske fort, selv for en som ikke er grådig. Derfor prøver de å unngå ekstra kostnader og slippe å betale når og hvor det er mulig. Anonymkode: 24950...10f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #44 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har hørt noen rykter "bak kulissene" om at det er ganske vanlig at folk (oftest menn) er registrert på flere datingsider der de sjekker for sex på Cupido, tinder og/eller lyst-club og samtidig ser etter mulig kjæreste på sukker og match. De fleste av sidene krever litt betaling så kan det bli litt dyrt ganske fort, selv for en som ikke er grådig. Derfor prøver de å unngå ekstra kostnader og slippe å betale når og hvor det er mulig. Anonymkode: 24950...10f I høst hadde jeg profil på Tinder, Sukker og Match, og der var i alle fall mange av de samme mennene pålogget samtidig, med betalingsprofil. Tror det er ganske vanlig at man forsøker flere plattformer, kanskje særlig fordi de fleste menn ikke rennes ned av matcher, meldinger og dater.... Anonymkode: f85c2...4c8 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #45 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har hørt noen rykter "bak kulissene" om at det er ganske vanlig at folk (oftest menn) er registrert på flere datingsider der de sjekker for sex på Cupido, tinder og/eller lyst-club og samtidig ser etter mulig kjæreste på sukker og match. De fleste av sidene krever litt betaling så kan det bli litt dyrt ganske fort, selv for en som ikke er grådig. Derfor prøver de å unngå ekstra kostnader og slippe å betale når og hvor det er mulig. Anonymkode: 24950...10f Trenger ikke noen rykter bak noen kulisser for å skjønne at det er sånn det er. Det ser man jo selv. Ikke bare menn som er reigstrert på de forskjellige sidene, så man ser jo at det er de samme. Tror forskjellen ligger i at menn oftere betaler for medlemskap - og gjerne på flere steder - enn kvinner. Anonymkode: 16264...441 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #46 Skrevet 15. desember 2020 Den dårligste og mest useriøse siden er hotflørt!!! Anonymkode: 86b34...23d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå