AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Hvis man er ute etter seriøse og voksne folk som er reflekterte, modne og lite selvhøytidelige? Anonymkode: 043d6...7b4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Sukker er den mest seriøse og ålreite siden så langt👍🏻👍🏿 Anonymkode: 60014...f60 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Tinder er best, det er der folk er. På Sukker finner du de som er desperate nok til å betale, og de samme folka er gjerne der år etter år. Anonymkode: db5e4...c85 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Har også god erfaring med Sukker Måtte kysse noen frosker før jeg fant min utkårede, men sånn er det. Anonymkode: 5fb57...f19 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 M50, har vært et par dager på Sukker, og hadde en periode i vår. Mange gjengangere, men det er jo jeg også 🙄 Foretrekker den over Møteplassen og Happn, av de jeg har prøvd. FB dating kan bli bra. Har fått noen treff der som jeg har kontakt med, og har hatt en date. Den ene prøver jeg å røyke ut som falsk profil, for hun skriver merkelig. Anonymkode: 7e8f5...c09
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Det rare er jo de osm er gjengangere og er der år etter år. Da kan man begynne å lure. Er singel igjen nå etter flere år som samboer og de samme folkene er på happn nå som da jeg var der sist for flere år siden. Det verste er at mange bruker samme bilde også! Anonymkode: 51dfa...e33 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 Matchaffinity uten tvil. Anonymkode: abd80...018
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 Sukker er helt ok, men jeg liker ikke at alle mulige menn kan sende meg melding. Og menn er så passive der inne, ikke noe melding, selv om jeg har trykket liker på profilen deres..... Har skrevet først til flere, ikke noe svar. På Tinder viser i alle fall match at begge har trykket liker på hverandre, og sånn sett er det positivt. Match er helt håpløst, alle må betale og det er lite respons og aktivitet der også. Og til slutt: Det er de samme mennene på alle disse stedene, så mange har nok profil flere steder! Anonymkode: f85c2...4c8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Sukker er helt ok, men jeg liker ikke at alle mulige menn kan sende meg melding. Og menn er så passive der inne, ikke noe melding, selv om jeg har trykket liker på profilen deres..... Har skrevet først til flere, ikke noe svar. Hehe dette er jo selvmotsigende 😅 Du klager over at menn sender melding, og samtidig på at menn ikke sender melding. Hvis du trykker liker på en profil eller sender melding uten å få respons så har du jo blitt avvist. Anonymkode: 8c417...ee9 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #10 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe dette er jo selvmotsigende 😅 Du klager over at menn sender melding, og samtidig på at menn ikke sender melding. Hvis du trykker liker på en profil eller sender melding uten å få respons så har du jo blitt avvist. Anonymkode: 8c417...ee9 Ja, det er jo klassisk. Alle de som er utenfor mine søkegrenser sender melding, men ikke de jeg ønsker kontakt med (mye yngre eller mye eldre, langt unna, helt annen type livsstil etc.). Og takk for at du er grei og forklarer hva det vil si at jeg ikke har fått respons. Det visste jeg ikke. (ironi, hvis du ikke forsto det). Anonymkode: f85c2...4c8 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er jo klassisk. Alle de som er utenfor mine søkegrenser sender melding, men ikke de jeg ønsker kontakt med (mye yngre eller mye eldre, langt unna, helt annen type livsstil etc.). Og takk for at du er grei og forklarer hva det vil si at jeg ikke har fått respons. Det visste jeg ikke. (ironi, hvis du ikke forsto det). Anonymkode: f85c2...4c8 Var ikke meningen å være spydig. Det bare fremstod som at du mente menn er passive når du blir avvist av de du vil ha. De skylder deg jo ingenting Anonymkode: 8c417...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #12 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Var ikke meningen å være spydig. Det bare fremstod som at du mente menn er passive når du blir avvist av de du vil ha. De skylder deg jo ingenting Anonymkode: 8c417...ee9 På KG er mange rimelig kjapt ute med å si at "kvinner tar aldri kontakt og det er så teit, dere må jo vise interesse dere også" - men sannheten for mange kvinner som virkelig tar initiativ og tar kontakt, de får ikke svar. Så jeg tror ikke menn generelt sett ønsker å være den passive som får meldinger, de vil være den som velger, de vil være den som sender melding selv om de er interessert. Og så finnes det selvfølgelig noen som sier "joda, kona mi tok kontakt med meg og det likte jeg godt" eller "jeg sendte melding først og han syns det var positivt og vi er sammen enda" osv osv. Det vil alltid være noen som er utenfor gjennomsnittet. Jeg tror allikevel at de fleste menn vil være den som initierer og vil at kvinner skal velges. Det er noen år siden jeg var på Tinder, Møteplassen, Match og Sukker - de samme var der år etter år på alle stedene (bortsett fra Tinder muligens). Det er grunnen til at jeg ga opp alle de nettdatingstedene. At det er de sammen mennene som gikk igjen og at ingen tok kontakt og de jeg tok kontakt med svarte aldri. Av de nevnte nettstedene likte jeg Sukker best - måten ting var lagt opp på. Syns den var greiest og mest oversiktlig. De har sikkert mer app enn pc-sider nå vil jeg tro. Anonymkode: 16264...441 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #13 Skrevet 11. desember 2020 37 minutter siden, AnonymBruker said: På KG er mange rimelig kjapt ute med å si at "kvinner tar aldri kontakt og det er så teit, dere må jo vise interesse dere også" - men sannheten for mange kvinner som virkelig tar initiativ og tar kontakt, de får ikke svar. Så jeg tror ikke menn generelt sett ønsker å være den passive som får meldinger, de vil være den som velger, de vil være den som sender melding selv om de er interessert. Hvis du mener det er best å sitte passivt å vente så gjør du det. Men akkurat den samme argumentasjonen kunne jo menn brukt - "jeg har tatt kontakt med 100 damer, ingen har vært interessert. Det må bety at kvinner vil jakte og ikke være passive." Realiteten er den at mange damer ikke aksepterer å bli avvist. Hvis de blir avvist er det pga at menn er passive, eller at menn liker å jakte. Etc. Ikke fordi de ikke var bra nok selv. Eller fordi de prøver seg på i overkant attraktive menn. Gjennomgangstonen blant kvinner på datingapps (sikkert ikke alle) er at "jeg får masse uønsket oppmerksomhet fra menn jeg vil ha, men de jeg er interessert i svarer ikke". Men nå er det faktisk slik at ikke alle kan få en fra sistnevnte gruppe (foruten for sex), det er like mange kvinner som menn i verden. Og sånn sett er det ingen forskjell på sukker og tinder. Anonymkode: 8c417...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 Tinder. Flest der. Anonymkode: ff9f4...e25
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #15 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tinder. Flest der. Anonymkode: ff9f4...e25 Jeg er enig, men man må stålsette seg litt for alt rusket man må sveipe gjennom. Og alle falske profilene som er der nå! Men innimellom er det helt fine damer og menn! Anonymkode: f85c2...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #16 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du mener det er best å sitte passivt å vente så gjør du det. Men akkurat den samme argumentasjonen kunne jo menn brukt - "jeg har tatt kontakt med 100 damer, ingen har vært interessert. Det må bety at kvinner vil jakte og ikke være passive." Realiteten er den at mange damer ikke aksepterer å bli avvist. Hvis de blir avvist er det pga at menn er passive, eller at menn liker å jakte. Etc. Ikke fordi de ikke var bra nok selv. Eller fordi de prøver seg på i overkant attraktive menn. Gjennomgangstonen blant kvinner på datingapps (sikkert ikke alle) er at "jeg får masse uønsket oppmerksomhet fra menn jeg vil ha, men de jeg er interessert i svarer ikke". Men nå er det faktisk slik at ikke alle kan få en fra sistnevnte gruppe (foruten for sex), det er like mange kvinner som menn i verden. Og sånn sett er det ingen forskjell på sukker og tinder. Anonymkode: 8c417...ee9 Konklusjonen er jo at det å finne noen på en datingside eller app er som å finne nåla i høystakken, som attpå til skal matche din egen nål, for å si det flåsete. Det er fryktelig vanskelig å vite hva som er rett fremgangsmåte - noen ganger virker det som det er feil uansett hva man gjør. Er man frampå er det feil, venter man så er det feil. Tar man kontakt med feil person er det selvfølgelig feil. Tar man ikke kontakt så kan det være feil. Sier man noe dumt så er i hvert fall det feil. Det kan hende mange damer ikke aksepterer å bli avvist, det vet jeg ikke noe om. Jeg har bare meg, mine venninner og ellers det jeg har lest rundt omkring å sammenligne med. Noen ganger tenker jeg at det kanskje er sånn at er det meningen så skjer det ... og skjer det ikke så var det ikke meningen - at det er en eller annen skjebne som spiller inn... Og når det gjelder meg selv.. jeg sitter verken passivt og venter eller er aktiv. Jeg bare gidder ikke og så trives jeg så godt alene at jeg har valgt det i stedet. Og så blir det feil det du sier, at menn tenker at fordi menn har tatt kontakt med 100 kvinner uten napp så tenker han at kvinner heller vil jakte.... jeg tror heller mannen tenker noe annet - vet ikke om du er mann eller dame, men jeg tror heller menn tenker at damer er så kravstore og bortskjemte, så da får de bare værra... Heldigvis for mange da... som virkelig finner hverandre ... så gir ikke mannen opp. Og så treffer han blink til slutt. Eller så tok ei dame kontakt og så rullet ballen videre. Det er jo folk som finner hverandre hele tiden også. Noen gjør jo ting riktig - eller treffer den riktige på riktig sted til riktig tid. Anonymkode: 16264...441 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #17 Skrevet 11. desember 2020 Jeg synes hele dette nettdategreiene virker litt rart jeg og en smule skummelt. Man blottlegger seg, bilder og personlige ting for vilt fremmede mennesker. Du vet jo aldri hvem som egentlig befinner seg bak bildet, ikke om det er bilde av personen bak profilen en gang. For meg virker det litt som," skal ha noen bare for å ha noen". Må da være bedre å bare la det skje naturlig. Hvis man ikke av en eller annen grunn har hastverk da, men man kan jo ikke påskynde kjærlighet. Altså, bare et forslag som alternativ til nettdating. Naturlig treffing Anonymkode: 841aa...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er fryktelig vanskelig å vite hva som er rett fremgangsmåte - noen ganger virker det som det er feil uansett hva man gjør. Er man frampå er det feil, venter man så er det feil. Tar man kontakt med feil person er det selvfølgelig feil. Tar man ikke kontakt så kan det være feil. Sier man noe dumt så er i hvert fall det feil. Heldigvis for mange da... som virkelig finner hverandre ... så gir ikke mannen opp. Og så treffer han blink til slutt. Eller så tok ei dame kontakt og så rullet ballen videre. Det er jo folk som finner hverandre hele tiden også. Noen gjør jo ting riktig - eller treffer den riktige på riktig sted til riktig tid. Anonymkode: 16264...441 Det er vanskelig å finne noen og spesielt vanskelig gjennom nettdating. Det er veldig basert på bildene man presenterer seg med, og det er et vanskelig sorteringskriterie, særlig når så mange bruker bilder som ikke beskriver helt hvordan de ser ut (enten med filter, gamle bilder, bilder med solbriller og caps, bilder på avstand osv). Jeg gir opp etter veldig kort tid på nettdating, tar et års pause av gangen, og får opp selvtillit og blir fornøyd med livet mitt slik det er. Så prøver jeg nettdating igjen veldig kort, møter noen, får noen avslag/avvisninger - og gir opp igjen. En evig runddans kan det se ut til. Men jeg tror man kan møte noen tilslutt! På en eller annen måte, det skjer tilfeldig og kan overraske. Og når det skjer, da er det jo viktig å tørre å stoppe opp og gi det litt tid - ikke rase videre i datingen! Anonymkode: f85c2...4c8 6
Antiviruset Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis du mener det er best å sitte passivt å vente så gjør du det. Men akkurat den samme argumentasjonen kunne jo menn brukt - "jeg har tatt kontakt med 100 damer, ingen har vært interessert. Det må bety at kvinner vil jakte og ikke være passive." Realiteten er den at mange damer ikke aksepterer å bli avvist. Hvis de blir avvist er det pga at menn er passive, eller at menn liker å jakte. Etc. Ikke fordi de ikke var bra nok selv. Eller fordi de prøver seg på i overkant attraktive menn. Gjennomgangstonen blant kvinner på datingapps (sikkert ikke alle) er at "jeg får masse uønsket oppmerksomhet fra menn jeg vil ha, men de jeg er interessert i svarer ikke". Men nå er det faktisk slik at ikke alle kan få en fra sistnevnte gruppe (foruten for sex), det er like mange kvinner som menn i verden. Og sånn sett er det ingen forskjell på sukker og tinder. Anonymkode: 8c417...ee9 Ekspander Konklusjonen er jo at det å finne noen på en datingside eller app er som å finne nåla i høystakken, som attpå til skal matche din egen nål, for å si det flåsete. Det er fryktelig vanskelig å vite hva som er rett fremgangsmåte - noen ganger virker det som det er feil uansett hva man gjør. Er man frampå er det feil, venter man så er det feil. Tar man kontakt med feil person er det selvfølgelig feil. Tar man ikke kontakt så kan det være feil. Sier man noe dumt så er i hvert fall det feil. Har da aldri sett på datingsider som "og lete etter nåla i høystakken" De du finner inne på datingsider i dag er akkurat de samme du finner ute i samfunnet. At dere ikke klarer og se dette etter så mange år med datingsider? Betale for en profil, lage en solid profil med noen gode bilder og god gjennomtenkt tekst. Da har du alle muligheter til og finne den rette. Det tar tid ja, og man må date noen partnere før man treffer den rette. Akkurat det samme som skjer ute i samfunnet på forskjellige arenaer. Få dater er rimelig lett! Jeg er ikke attraktiv ut over det normale, og har aldri slitt med og få dater på datingsider. Da gjør dere et eller annet galt. Det er som oftest disse tingene! Ikke sende nok meldinger til kvinner, ikke svare på de meldingene dere får på en god måte, gnåle om sex, sender dickpicks eller hinter hele tiden på det seksuelle, dårlige profiler, dårlig tekst i profilene og talentløse bilder. Dette gjerne i kombinasjoner. Så er det dette og kunne formulere seg skriftlig, ikke alle har dette i seg. Da er dating over nettsider ikke det rette stedet, eller dere må øve en god del før dere kan forvente en flyt. 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 Antiviruset skrev (36 minutter siden): Har da aldri sett på datingsider som "og lete etter nåla i høystakken" De du finner inne på datingsider i dag er akkurat de samme du finner ute i samfunnet. At dere ikke klarer og se dette etter så mange år med datingsider? Betale for en profil, lage en solid profil med noen gode bilder og god gjennomtenkt tekst. Da har du alle muligheter til og finne den rette. Det tar tid ja, og man må date noen partnere før man treffer den rette. Akkurat det samme som skjer ute i samfunnet på forskjellige arenaer. Få dater er rimelig lett! Jeg er ikke attraktiv ut over det normale, og har aldri slitt med og få dater på datingsider. Da gjør dere et eller annet galt. Det er som oftest disse tingene! Ikke sende nok meldinger til kvinner, ikke svare på de meldingene dere får på en god måte, gnåle om sex, sender dickpicks eller hinter hele tiden på det seksuelle, dårlige profiler, dårlig tekst i profilene og talentløse bilder. Dette gjerne i kombinasjoner. Så er det dette og kunne formulere seg skriftlig, ikke alle har dette i seg. Da er dating over nettsider ikke det rette stedet, eller dere må øve en god del før dere kan forvente en flyt. Dette virker som gode råd til menn og det er det mange som trenger. Men jeg er dame, og synes nettdating er vanskelig. Har du noen råd til oss damer også? Anonymkode: bc18e...c39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå