AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 (endret) Har siste uka hatt dette på rumpa. I starten svei det ganske mye. Bedre nå. Renser hver dag å har på medisinsk honning og plaster. Er på str med en 50-øring. Noen som har peiling? Beklager litt uskarpt bilde. (og ekkelt bilde) Spoiler Anonymkode: 59a91...876 Bilde skjult bak spoiler. _popcorn_, mod Endret 10. desember 2020 av _popcorn_
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Ser ut som om noen har stumpa en røyk🙈 Neida. Psoriasis? Anonymkode: 01050...b2e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Herpes? Anonymkode: d520f...c2c 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 Jeg fatter ikke trangen til å legge ut bilder av alt.. Her er det få leger og du vil få mange forslag til mulige diagnoser. Bestill deg time hos lege og få svar helt sikkert, ts. Anonymkode: d6ca3...99c 3
Shavasa Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fatter ikke trangen til å legge ut bilder av alt.. Her er det få leger og du vil få mange forslag til mulige diagnoser. Bestill deg time hos lege og få svar helt sikkert, ts. Anonymkode: d6ca3...99c Kanskje personen er redd for leger? Synes det ser ut som et utslett? Kanskje helvetesild som nevnt over? Endret 10. desember 2020 av Shavasa
Litenlinerle Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Send bildet til en nettlege eller til en lege over sånn lege-app 😃
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Skrevet 10. desember 2020 Holder også en knapp på helvetesild. Har du hatt vannkopper? Tror ikke det er psoriasis, ikke den plakk-varianten i alle fall. Mener det er flere typer. Anonymkode: e8195...6d4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 Har hatt vannkopper. Var kanskje vondt å komme borti i 3 dager, nå går det helt greit, så etter det jeg har lest nå om helvetesild så tror jeg ikke det er det. Har heller ikke hatt noe sykdomsfølelse og er kunn dette utslettet. Er på jobb på båt i nordsjøen og er ennå 3 uker til jeg skal hjem, så vanskelig å dra til legen. Anonymkode: 59a91...876
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #10 Skrevet 10. desember 2020 Man får ikke helvetesild på rumpa, nå må dere følge med litt... Jeg aner ikke hva dette er - ta deg en tur til legen du. Du kan og sende bildet til legen sikkert. Evt ta det med til apoteket, og spør dem. Anonymkode: 4f750...9a7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #11 Skrevet 10. desember 2020 Det der kaan være herpes, ja. Har hatt det selv og det så sånn ut på første utbrudd. Det kan komme tilbake, det som hjelper meg til å holde det unna er å unngå uttørring av huden og smøre med jordnøttolje, unngå å ta direkte på såret. MEN!!! Kontakt lege - så får du sjekket det helt sikkert av en fagperson. Det er flere ting som kan gi utslett, og det er viktig å behandle hver type utslett riktig. Anonymkode: 6c69c...c35
_popcorn_ Skrevet 10. desember 2020 #12 Skrevet 10. desember 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, mod
Fremhevede innlegg