Gå til innhold

Tror dere jeg rekker det??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Tenkte og bestille nye Xbox series s til samboer, problemet er bare at den ikke kommer inn før 16.12-20. Tror dere den rekker og komme frem til jul da? Står at leveringstiden er 1-4 dager, og er da 5 vanlige dager frem til jul. Hadde dere satset på det?

Anonymkode: d2e74...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

Anonymkode: 1546c...5b9

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke satset på det, ettersom at det kan bli lenger leveringstider og opphoping for posten akkurat i den tiden. Men det du kan gjøre er jo bare å bestille likevel. Så om den ikke kommer frem i tide, pakker du inn et bilde av xboxen med en liten lapp om når den forventes å bli levert :) det er jo veldig kos!

• Liker 1
Skrevet

nop

Anonymkode: 27c8e...d0b

Skrevet

Vet dere om det blir levert post til butikkene på lørdager?

Skrevet
Heihola skrev (30 minutter siden):

Nei, jeg hadde ikke satset på det, ettersom at det kan bli lenger leveringstider og opphoping for posten akkurat i den tiden. Men det du kan gjøre er jo bare å bestille likevel. Så om den ikke kommer frem i tide, pakker du inn et bilde av xboxen med en liten lapp om når den forventes å bli levert :) det er jo veldig kos!

Det står at man bør sende pakker SENEST innen 16.Desember. De har bekreftet lagerdato 16.Desember, så får håpe de sender den enten den 16 eller 17, og at det tar maks 3 dager.. Om ikke får jeg gjøre slik du sa! Tusen takk for tips!

Skrevet

Er litt optimist her og tenker at de sender den nok et par dager før. :) 

Hver gang jeg har bestilt noe så har jeg fått pakken på lanseringsdato eller dagen før da er den blitt sendt på forhånd. Du kan jo ringe å spør hvordan de gjør det.

Jeg sjekket på elkjøp, klikk og hent og da sto det 5-7 dager på levering så da har du den i god tid før jul. Tenker ikke de er treigere med vanlig post, pleier ikke å være det som sagt. Så jeg hadde bestilt.

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 time siden):

Er litt optimist her og tenker at de sender den nok et par dager før. :) 

Hver gang jeg har bestilt noe så har jeg fått pakken på lanseringsdato eller dagen før da er den blitt sendt på forhånd. Du kan jo ringe å spør hvordan de gjør det.

Jeg sjekket på elkjøp, klikk og hent og da sto det 5-7 dager på levering så da har du den i god tid før jul. Tenker ikke de er treigere med vanlig post, pleier ikke å være det som sagt. Så jeg hadde bestilt.

Problemet er at Xbox-en ikke er på lager før 16.12..😟

Har lest veldig mye negativt om Elkjøp og levering, men er jo alltid noen som er uheldige, mens andre er heldige og får det innen tiden.. Skal ringe de med en gang! 

Skrevet

Jeg har bestilt en del julegaver fra Power, kanskje det er sammenlignbart.

Alt jeg bestilte var på lager når jeg bestilte det men det har allikevel gått 8 dager og jeg har enda ikke fått de, forventet levering i morgen.

Både butikkene og de som leverer har mer å gjøre enn normalt.

Skrevet

Hvis du ikke får den til jul, kan du da ikke lage et kort med bilde av Xboxen og skrive de opplysningene du får fra butikken?
Siden det er til en voksen, så burde jo det gå helt fint.

Skrevet

Postgangen burde ikke være noe problem. Du kan jo evt. også velge en raskere forsendelsesmåte. Vil derimot ikke gamblet på at de faktisk får den inn, da både Microsoft og SONY sliter med å levere nok konsoller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...