Gå til innhold

Meninger om nye landsmenn

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 12/9/2020 at 5:16 PM, AnonymBruker said:

Min søster og jeg kom i diskusjonen i går. Hun mener Norge går til h....ette, og at det skyldes våre nye landsmenn. Hun klager og syter over at de utnytter NAV-systemet bl.a. Og hvordan vet hun det? Fordi hun selv får inntekten sin fra NAV, selvfølgelig. Det samme gjelder alle hennes 4 barn, og flere av deres partnere. 

Anonymkode: a310e...9a8

Hvis du ser på hvem som klager mest på innvandrere i dette forumet - så har jeg for lengst bitt meg merke i at dette er folk som poster midt i arbeidstiden eller nærmest "bor" på forumet. Vil ikke si at de alle er Navere og at kritikken er alltid uberettiget men man tenker sitt...

Anonymkode: 611d0...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du ser på hvem som klager mest på innvandrere i dette forumet - så har jeg for lengst bitt meg merke i at dette er folk som poster midt i arbeidstiden eller nærmest "bor" på forumet. Vil ikke si at de alle er Navere og at kritikken er alltid uberettiget men man tenker sitt...

Anonymkode: 611d0...4ef

Det var jo en særdeles intelligent observasjon, er du av den typen som tror at verden står stille etter 20:00?.

Dette kommer kanskje som et sjokk for deg men det er mange tusen arbeidstakere i Norge som jobber skift og som også jobber om nettene. Hvordan ser du for deg at butikkene har ferskt brød om morgenen hvis ingen jobber på natten?.

Din arbeidstid er ikke nødvendigvis den samme som alle andres arbeidstid. 

Anonymkode: e85c6...535

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...