Matas Skrevet 9. desember 2020 #21 Skrevet 9. desember 2020 Tråden er ryddet for diskriminerende innhold. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #22 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svenskene har begynt å flykte fra Sverige grunnet stor innvandring. Er vel ikke lenge før vi har samme tilstander her i Norge. https://www.document.no/2020/07/18/uutholdelig-hverdag-i-nya-sverige-vanlige-svensker-flykter-fra-flerkulturelle-naboer/?cn-reloaded=1 Anonymkode: 34aab...9f5 Er nok sant når det kommer fra dokument.no som igjen har hentet det fra Samhällsnytt. Da er en kildekritisk, gitt. Anonymkode: 4105e...dae 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #23 Skrevet 9. desember 2020 Det finnes ikke et eneste sivilisert muslimsk samfunn, så massiv muslimsk innvandring er en tragedie (ref. Sverige, Frankrike m.fl.). Anonymkode: 73118...5d0 8
Gjest Villfisker Skrevet 9. desember 2020 #24 Skrevet 9. desember 2020 (endret) Det er mye med dem som går ut over oss økonomisk, men det er politikerne sin skyld. Endret 9. desember 2020 av Villfisker
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #25 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes ikke et eneste sivilisert muslimsk samfunn, så massiv muslimsk innvandring er en tragedie (ref. Sverige, Frankrike m.fl.). Anonymkode: 73118...5d0 Hvordan kan man forvente at de skal kunne omgåes andre mennesker, når de ikke klarer å omgåes sine egne en gang uten å lage elendighet? Hele prøveprosjektet med muslimsk innvandring er dømt til å feile. Slik vi nå også ser fra andre land i europa. Anonymkode: 6b5ee...3dd 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #26 Skrevet 9. desember 2020 2 hours ago, Bernardette said: Det er også fakta at nesten alle som sitter inne i Norge, er menn. Hva sier det om alle menn? Nettopp; ingen ting, for det sier kun om de mennene som begår lovbrudd og må sone. Lavpanna tankemåte er liksom bare forboksaven. Det sier at statistisk sett er menn mer kriminelle enn kvinner- det samme gjelder innvandrere. De er også oftere arbeidsløse og overrepresentert i korona smitte statistikken Anonymkode: 973ef...5c6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #27 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det sier at statistisk sett er menn mer kriminelle enn kvinner- det samme gjelder innvandrere. De er også oftere arbeidsløse og overrepresentert i korona smitte statistikken Anonymkode: 973ef...5c6 Koronasmittestatistikken*. Lær deg norsk. Anonymkode: 2cdf5...de6 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #28 Skrevet 9. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Koronasmittestatistikken*. Lær deg norsk. Anonymkode: 2cdf5...de6 prøve, men er faktisk innvandrer selv 😂 Anonymkode: 973ef...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #29 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Koronasmittestatistikken*. Lær deg norsk. Anonymkode: 2cdf5...de6 Tror ikke norsk rettskriving blir et stort problem slik samfunnet er på vei. Snakker vel kebabnorsk alle sammen om en generasjon eller to. Anonymkode: 6b5ee...3dd 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #30 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finnes ikke et eneste sivilisert muslimsk samfunn, så massiv muslimsk innvandring er en tragedie (ref. Sverige, Frankrike m.fl.). Anonymkode: 73118...5d0 Er du helt sikker på det? Hvor bra vet du egentlig muslimske samfunn? Hvordan definerer du et sivilisert samfunn? Hvordan eksakt er f.eks. Tatarstan ikke sivilisert? Anonymkode: 8226d...60e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #31 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror ikke norsk rettskriving blir et stort problem slik samfunnet er på vei. Snakker vel kebabnorsk alle sammen om en generasjon eller to. Anonymkode: 6b5ee...3dd Mange etniske nordmenn født i Norge skriver norsk såpass dårlig at jeg føler skam. Det er vittig at jeg som har bodd i Norge et par år skriver bedre norsk enn mange nordmenn. Anonymkode: 8226d...60e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #32 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Uvitenhet fører til frykt, frykt fører til hat. Problemet er, i bunn og grunn, at søsteren din uviten på dette temaet, og sikkert får informasjonen sin fra kanaler som utnytter folk som din søster. Anonymkode: d79dd...7d3 Legg så inn litt viten her du, og se om det ser så mye bedre ut da. Anonymkode: f84df...354
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #33 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes da ts virker både uvitende og nedlatende på nordmenn som sliter og får hjelp av Nav. Til info så jobber jeg. Måtte bare skrive det før jeg be angrepet her. Anonymkode: 34aab...9f5 Det ts ikke vet når hun angriper søsteren sin er at mange innvandrergrupper disser nordmenn daglig, hvorfor får vi ikke vite om det? Fordi man holder tett om det og gjør det rundt sine egne. Mens nordmenn derimot skal angripe alle som mener noe som helst om innvandrere - inkludert slektninger. Lenge leve naivitet. Hilsen en som faktisk ikke er nordmann, IKKE støtter oss mot dem -mentalitet, men har innsyn i slike miljøer. Anonymkode: 51698...e5b 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #34 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Svenskene har begynt å flykte fra Sverige grunnet stor innvandring. Er vel ikke lenge før vi har samme tilstander her i Norge. https://www.document.no/2020/07/18/uutholdelig-hverdag-i-nya-sverige-vanlige-svensker-flykter-fra-flerkulturelle-naboer/?cn-reloaded=1 Anonymkode: 34aab...9f5 Elsker når folk bruker document.no som «troverdig» kilde... Anonymkode: 1bf36...3e8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #35 Skrevet 10. desember 2020 Igjen... enkelte som tar alle under samme kam og plasserer i båser.. Trenger folk hjelp og er ærlig redelige så bør de få det inntil de klarer seg selv... Er de syk, så har de også rett på hjelp.. Syns bare det blir helt feil å ta alle i en gruppe under samme kam- enten de er innvandrere eller norske! Anonymkode: 5faf6...e3c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #36 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 17.16): Min søster og jeg kom i diskusjonen i går. Hun mener Norge går til h....ette, og at det skyldes våre nye landsmenn. Hun klager og syter over at de utnytter NAV-systemet bl.a. Og hvordan vet hun det? Fordi hun selv får inntekten sin fra NAV, selvfølgelig. Det samme gjelder alle hennes 4 barn, og flere av deres partnere. Skjønner bare ikke behovet for å rakke ned på en gruppe som trenger NAV, når du selv og nærmest hele din fam. lever av NAV! Så kunne hun fortelle at de 'får kastet etter seg' sertifikat og alle mulige slags goder. Det er jo bare ikke fakta. For at de skal få dekket sertifikat, må NAV ha lovnad fra en arbeidsgiver om at de får ansettelse. Jeg vet, for jeg sitter jo i møter med NAV og våre nye landsmenn, titt og ofte. Blir litt oppgitt. Anonymkode: a310e...9a8 Flere NAV-mottakere vil på sikt bety mindre NAV-penger til henne. I tillegg blir nabolagene som hun har råd til å leie i helt omgjort slik at man ikke kjenner igjen landet sitt. Nærskolen der barna skal gå får vold, kriminalitet og lavt nivå i fagene på grunn av høy andel elever som ikke forstår vanlig norsk. Jeg skjønner godt at hun er fortvilet. Ikke at jeg bryr meg noe særlig om folk som går på NAV. Vil hun ha det greit bør hun jobbe hardt og tjene nok penger til å bosette seg i et dyrere område. Anonymkode: 9bf42...bb1 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #37 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 17.16): Min søster og jeg kom i diskusjonen i går. Hun mener Norge går til h....ette, og at det skyldes våre nye landsmenn. Hun klager og syter over at de utnytter NAV-systemet bl.a. Og hvordan vet hun det? Fordi hun selv får inntekten sin fra NAV, selvfølgelig. Det samme gjelder alle hennes 4 barn, og flere av deres partnere. Skjønner bare ikke behovet for å rakke ned på en gruppe som trenger NAV, når du selv og nærmest hele din fam. lever av NAV! Så kunne hun fortelle at de 'får kastet etter seg' sertifikat og alle mulige slags goder. Det er jo bare ikke fakta. For at de skal få dekket sertifikat, må NAV ha lovnad fra en arbeidsgiver om at de får ansettelse. Jeg vet, for jeg sitter jo i møter med NAV og våre nye landsmenn, titt og ofte. Blir litt oppgitt. Anonymkode: a310e...9a8 Som jeg har skjønt så er det bare flyktingene som får god hjelp og ikke alle disse «velstående» innvandrerne. Sånn skal det være også. Flyktningene fortjener et bedre liv uten frykt, krig og sult. Så lenge de tilpasser seg OSS og oppfører seg og tar seg utdanning går det bra. De som bare skal syte, klage og forpeste oss med Islam, kan bli kastet ut. Er ikke for kvinneundertrykkelse og at de kaller norske damer for horer. Da kan de ha det så godt! Kommer du fra Russland så må du gifte deg med en mann her for å få bli og få norskkurs. Blir også irritert på de utlendingene som mener de får dårligere hjelp enn landets egne som har gjort seg fortjent og jobbet seg til hjelp. Å hjelpe sine egne burde være førstepri. Anonymkode: cc6d8...fe3 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #38 Skrevet 18. desember 2020 Mange av disse nye landsmennene hater jo nordmenn og den norske kulturen som pesten, de forbyr barna sine å være kjærester eller gifte seg med nordmenn fordi det bringer skam over familien og de motarbeider seg all form integrering. De respekterer heller ikke lovene vi har og setter sine egne religiøse og kulturelle lover høyere, mange ekstremister bruker allerede Sharia og enda flere ønsker å innføre det i stor skala. Men pengene og velferden vår vil de ha, verdier som nettopp er et resultat av den siviliserte vestlige kulturen som de hater. Anonymkode: e85c6...535 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #39 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 20.17): Vi vet hvem som er overrepresentert i statistikken i pedofilisaker!! Etniske norske menn! Refererer blant annet pedofile hvite menn som jobber i barnehagen, barnevernet, idrett, fotball, osv. Nyhetene er fulle av disse saker. Invandrere er mer overrepresentert i tyveri, vold og voldtekt av voksne kvinner (ikke barn i motsetning til hvite menn som forgreper seg på barn). Alle har sine negative sider. Men alle er enige at overgrep mot et barn er den mest ondskapsfulle handlingen et menneske kan gjøre og ingen kan tilgi seksuell misbruk av barn. Anonymkode: b98bb...9e3 Nei, det vet vi slett ikke. Hvor er kilden din på at etniske norske menn er overrepresentert på statistikken om pedofile? Anonymkode: 79484...b27 2
Klossmajor Skrevet 18. desember 2020 #40 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 1.03): Er du helt sikker på det? Hvor bra vet du egentlig muslimske samfunn? Hvordan definerer du et sivilisert samfunn? Hvordan eksakt er f.eks. Tatarstan ikke sivilisert? Anonymkode: 8226d...60e I diskusjon om muslimske samfunn var det et pussig valg å trekke fram en russisk republikk der muslimer ikke utgjør et flertall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå