AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Jeg bestilte noen klær fra H&M 26/11, og har fortsatt ikke mottatt pakken På trackingen står det bare "In transit" og da jeg kontaktet kundeservice sa de at de ikke visste. Flere som har opplevd at det er litt forsinkelser for tiden? Gjelder det generelt for nettbutikker i disse dager? Har alltid fått pakker så kjapt før, selv i desember. Anonymkode: fcfc5...06a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Jeg bestilte fra Kicks for to uker siden. Fortsatt ikke fått melding med hentekode Anonymkode: 6fa50...21c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 Hvis de sender med Post Nord er det bare å smøre seg med tålmodighet. De bruker ofte tre-fire uker😬 Anonymkode: 9b892...cc8 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis de sender med Post Nord er det bare å smøre seg med tålmodighet. De bruker ofte tre-fire uker😬 Anonymkode: 9b892...cc8 Så lang tid 😮 Aldri opplevd før. Med Zalando tar det sjelden mer enn 3 dager, H&M syns jeg generelt bruker lengre tid men sjelden lengre enn 1 uke. Jaja da får jeg kanskje nye klær på nyåret en gang. Anonymkode: fcfc5...06a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 H&m er generelt treige. Å de sender med postnord også, som gjør at det går ENDA treigere. Har helt sluttet å handle der til de får opp posten som et alternativ. Anonymkode: 473c0...f3d 6
Million Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 I desember er det umulig å forutsi hvor lang tid en pakke bruker fra A til Å. Det er som regel pakkekaos hos post og fraktselskapene da, naturlig nok. Kanskje enda mer i år, når folk anbefales å ikke gå tett sammen i butikker og handle pga korona. Da bruker sikkert enda flere enn vanlig nettbutikkene, og dermed blir det enda flere pakker i omløp i desember enn vanlig for desembermåneder.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Skal man kjøpe noe er det alltid nok ansatte til å hjelpe deg. Skal du klage på noe eller ha noe levert, er det plutselig ikke nok ansatte på grunn av korona. Alle butikker utnytter korona-tidene grovt. De permitterer så og si alle ansatte i ikke-salgsstillinger for å spare penger og skylder på korona for at ting nå tar ti ganger lenger tid å få unnagjort med minimalt med ansatte. Det samme gjelder kundeservice hos alle bedrifter jeg har forsøkt å kontakte. De sier de har sendt hjem alle på grunn av korona og derfor kan de ikke svare på telefon eller mail. Anonymkode: 5f33e...9c6 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): H&m er generelt treige. Å de sender med postnord også, som gjør at det går ENDA treigere. Har helt sluttet å handle der til de får opp posten som et alternativ. Anonymkode: 473c0...f3d Det var rart, jeg henter alltid pakker fra H&M på posten. Post Nord-pakker blir her levert i en annen butikk, så mine H&M pakker blir iallefall sendt med posten 😃 Anonymkode: 327e2...5c3 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 Det er generelt mye bestillinger nå etter black week, og at folk handler gaver på nett. Bare å være tålmodig. En pakke fra Cubus brukte over 2 uker på å komme hit, kom i dag. Har en pakke fra Lyko som ble kjøpt for over en uke siden som enda ikke er sendt. Anonymkode: 9f8b2...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Alle pakkene bruker ekstra tid nå Ventet lenge på mine julegaver, tok dobbel så lang tid med nesten alle. Anonymkode: 1a0e7...88f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #11 Skrevet 9. desember 2020 H&M er trege året rundt. De to gangene jeg har bestilt har det tatt ca en måned. Venninne har samme erfaring Anonymkode: 6fda7...614 5
GammelKaktus Skrevet 9. desember 2020 #12 Skrevet 9. desember 2020 (endret) Alt tar lenger tid nå, etter black friday, cyber monday og generelt masse julegreier så blir det litt heng i systemet. Endret 9. desember 2020 av FrøkenMånestråle Skriveleif 1
Husfruen89 Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 Bestilte 30.11 fikk melding idag om at den kommer imorgen med helt hjem. Bestilte ny pakke 06.12, spent på når den kommer.. veldig treigt om dagen
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #14 Skrevet 9. desember 2020 Bestilte på Black Friday, fikk den levert onsdag uka etter. Bor i Oslo om det har noe å si 🤷🏼♀️ Men samtidig brukte de VANVITTIG lang tid sist jeg bestilte. Da tror jeg faktisk jeg venta 3-4 uker, var rett etter coronanedstengingen. Anonymkode: 902ad...3a7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #15 Skrevet 9. desember 2020 HM pleier å være kjempetrege. Det står på nettsida deres også, at man må forvente lang leveringstid. Har vært sånn i hele år, de pleide å være kjappere. Anonymkode: 35f3d...cfe 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #16 Skrevet 9. desember 2020 Merkelig, fikk sko fra HM etter 5 dager. Anonymkode: 87d31...547
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #17 Skrevet 9. desember 2020 Det er snart jul, og uansett hvor du bestiller fra så kan det ta litt ekstra tid... Er enda fler som har bestillt over nett i år enn før.. - og da kan det bli litt forsinkelser. Enten det er posten, eller postnord så er det kjempetravel tid... Anonymkode: b0adb...9c2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #18 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bestilte noen klær fra H&M 26/11, og har fortsatt ikke mottatt pakken På trackingen står det bare "In transit" og da jeg kontaktet kundeservice sa de at de ikke visste. Flere som har opplevd at det er litt forsinkelser for tiden? Gjelder det generelt for nettbutikker i disse dager? Har alltid fått pakker så kjapt før, selv i desember. Anonymkode: fcfc5...06a Har ikke opplevd det med HM, men bestillte en pakke fra et annet sted, 26/11, og den ble levert i går. De som sendte den var i ferd med å sende meg en ny pakke da de trodde den var forsvunnet hos posten 😂 ja posten bruker grusomt lang tid for tiden å ble levert. Det er korona, det er juletider. Det har nok sikkert aldri vært så mange pakker i omløp som nå. Posten blir levert sjeldnere i tillegg nå, så enda lengre ventetid. Men det positive, virker som om posten jobber døgnet rundt, for det skjedde ting med denne pakken og andre selv om det var både lørdag og søndag, midt på natten eller dagen. Anonymkode: a3e20...03a
Gåsemor Skrevet 9. desember 2020 #19 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lang tid 😮 Aldri opplevd før. Med Zalando tar det sjelden mer enn 3 dager, H&M syns jeg generelt bruker lengre tid men sjelden lengre enn 1 uke. Jaja da får jeg kanskje nye klær på nyåret en gang. Anonymkode: fcfc5...06a Hææ? Jeg bestilte fra zalando 27.november og postnord har ikke mottatt sendingen enda ☹
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #20 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har bestillt fra zoolando og fått pakkene etter 4 dager, klar til jul. Anonymkode: 87d31...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå