Gå til innhold

Hemmelig fantasi?

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min hemmelige fantasi er å ha sex med lyset på. Misstenker nemmelig at mannen min bruker penishylse under sex. Får aldri ta på den eller sett den med lyset påslått. Velger å tro den er ekte, men samtidig rart hvis jeg ikke får sett den hvis den er stor vel?

Anonymkode: cd0fb...c3a

Kan du ikke runke eller suge ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg vil gjerne være den mannen som ser på at fruen nyter heftig sex med en velutrustet mann 🤩

Anonymkode: 11e4f...d23

Min mann drømmer også om å se på at jeg tar imot stor fremmed pikk! Drømmer om det selv også, men tror ikke jeg tør.

Anonymkode: 00dd1...3bd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min hemmelige fantasi er å ha sex med lyset på. Misstenker nemmelig at mannen min bruker penishylse under sex. Får aldri ta på den eller sett den med lyset påslått. Velger å tro den er ekte, men samtidig rart hvis jeg ikke får sett den hvis den er stor vel?

Dette høres jo veldig rart ut. Noe er deg nok. Kan deg være noe med utseende feks form, flekkete? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette høres jo veldig rart ut. Noe er deg nok. Kan deg være noe med utseende feks form, flekkete? 

Nei vet ikke ikke i grunnen. Aldri fått sett den verken i dusjen eller ellers. Fungerer bra  under samleie da.

Skrevet

At stemor og jeg er hjemme alene og hun plutselig kommer mot meg med en lystende blikk. Et blikk som ikke er til å unngå og at vi bare må ha sex. 

Anonymkode: 9c216...7b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 9.21):

Min mann drømmer også om å se på at jeg tar imot stor fremmed pikk! Drømmer om det selv også, men tror ikke jeg tør.

Siden dere begge tenner på dette så kjør på, men finn en som dere begge har god kjemi med (selv om han skal være passiv).

Alterego666 skrev (På 12.12.2020 den 9.07):

Dette er en fantasi vi deler. Graden av involvering fra min side varierer voldsomt. Alt fra at jeg passivt må se på, til at jeg knuller mannen som knuller min partner. 
Jeg har også vært tredjepersonen. Da knullet jeg henne, og han tok over når jeg var ferdig. Veldig flott par som elsket hverandre høyt, og en flott ting å være med på.

Ikke uventet. Du "kjenner" jo meg 😁. Jeg har ikke et like "åpent" forhold til min som du har til din kjæreste så jeg er av og til AB siden hun vet om mitt brukernavn.  En ønskedrøm å få være med på det samme som deg.

Anonymkode: 11e4f...d23

Skrevet

At jeg og mannen min er på sommerfest med jobben hans. Det blir en del å drikke og stemningen er god.

Vi drar hjem og tar en drink i sofan. Så ringer det på døra, og det viser seg at mannen min har invitert med hjem en kar fra jobben. 

Vi har trekant med meg i fokus. Spanking, munnknulling, klaps i ansiktet, spytting, kvelertak ++ 

Anonymkode: 0b62e...2c3

• Liker 2
Skrevet

Drømmer om at en eller to/tre av mine kollegaer står nakne i doggy, men med forheng som dekker alt over hoftene, slik at det er umulig å vite hvem de er. 
Veldig pirrende tanke å stappe pikken inn i de uten at du vet hvem av dine kollegaer det er du tar bakfra.

Anonymkode: c00ec...7dd

• Liker 2
Skrevet

Jeg fantaserer om å ha sex med psykiateren min. 

Ikke fordi jeg har følelser for han! For å avkrefte det. 

Men fordi han er en autoritær type, og akademisk type, og det er så sykt sexy. Og så er han eldre, som er enda mer sexy. Og jeg fantaserer om at han ber meg sette meg på kne foran han mens han knepper opp buksa, tar tak i hodet mitt og styrer meg i en fast, autoritær blowjob til han kommer i meg, før han løfter meg opp på pulten, slikker meg, mens han fingrer meg, en finger i rumpa. Viktig at jeg får beskjed om å være stille siden veggene er tynne. 

Etterpå fortsetter vi timen der vi var. 

Anonymkode: 2ee94...c4d

• Liker 2
Skrevet

To fremmede menn som sjekker meg opp på et utested, hotell eller lignende, og tar meg med til sitt rom/bosted for trekant mmk. Eller tre menn, det går også an. 

Anonymkode: 69311...727

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 16.54):

At stemor og jeg er hjemme alene og hun plutselig kommer mot meg med en lystende blikk. Et blikk som ikke er til å unngå og at vi bare må ha sex. 

Anonymkode: 9c216...7b2

Har lignende fantasier om min inngifte tante.  Så jævla sexy outfit, rå sminke og hissende tung parfyme

Anonymkode: 75757...c4b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...