Gå til innhold

Hemmelig fantasi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

si hva du fantaserer om som du ikke tør å fortelle gubben

Anonymkode: 2288f...7f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juleferie alene

Anonymkode: a6d18...015

• Liker 19
Skrevet

Å ha sex med ei venninne (uten han)

Anonymkode: c6e03...e04

• Liker 2
Skrevet

Sier bare akademiklinkken. Tykkere, ikke lenger.

Anonymkode: 5cd9e...eb1

Skrevet

Å ha en luksusmassasje, som ender i sex med massøren. Noen ganger fantaserer jeg om at dette er en mann (svart), andre ganger en ladyboy (thai).

Anonymkode: 3cc80...34e

Skrevet

Sex med en annen mann og mmk-trekant. Tror nok førstnevnte aldri vil bli noe annet enn en fantasi. Har ikke møtt en mann virkeligheten jeg tror jeg kan tenne på.

Skrevet

Jeg har skikkelig lyst på søstra til ei venninne av meg. Hun har noen helt fantastiske pupper, de er kjempestore. Jenta er ganske stor og tykk i seg selv, men jeg like tjukke jenter. Hun er såpass ung (21 år) og feit at jeg får skikkelig lyst å ligge og kose på henne i timesvis. 

Anonymkode: 9504c...5b6

• Liker 1
Skrevet

Jeg ligger på en slags sykehus seng med sånne metall bøyler på siden der hendene mine er festet, rumpa på kanten med spredte bein, vidåpen og klar. En annen dame kliner med meg, slikker meg litt før hun smetter et bind foran øynene mine. Hun forteller meg at flere menn kommer inn i rommet, hun knepper opp buksene deres, suger og runker dem harde og klare før de, etter tur tar meg raskt og heftig og tømmer seg i meg. Det er så grisete frekt at jeg ikke en gang greide å holde den hemmelig men måtte fortelle mannen om den. Han tok meg raskt og heftig og kom som uvær etter kort tid, intenst😎

• Liker 8
Skrevet

En vakker blondine gir meg facesit. Hun er akkurat passe hårete på musa, og nyter å sitte på meg.

Anonymkode: a5045...82f

• Liker 2
Skrevet

Knulle en dame  mens mannen hennes ser på at hun nyte det 😁 så sykt 

Skrevet
bava skrev (51 minutter siden):

Knulle en dame  mens mannen hennes ser på at hun nyte det 😁 så sykt 

Jeg vil gjerne være den mannen som ser på at fruen nyter heftig sex med en velutrustet mann 🤩

Anonymkode: 11e4f...d23

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil gjerne være den mannen som ser på at fruen nyter heftig sex med en velutrustet mann 🤩

Du bør vite først om at din frua vil det også det  du fantasier  på 😁. For min del kan jeg onanerer og nyte selv 😁😁

Skrevet (endret)

nei hær var det jo litt interessante ting ....

Endret av pappa messi
Skrevet
bava skrev (1 time siden):

Du bør vite først om at din frua vil det også det  du fantasier  på 😁. For min del kan jeg onanerer og nyte selv 😁😁

Selvsagt. Her er det henne i sentrum og fokus. Dette er jo bare en hemmelig fantasi som jeg ikke har delt med henne for ikke at hun skal føle noe som helst press, men om hun en gang skulle dele en slik fantasi med meg er jeg klar.

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Selvsagt. Her er det henne i sentrum og fokus. Dette er jo bare en hemmelig fantasi som jeg ikke har delt med henne for ikke at hun skal føle noe som helst press, men om hun en gang skulle dele en slik fantasi med meg er jeg klar.

Fint 😁

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det teller, men forleden natt drømte jeg om en kvinne. Hun lå på sengen min, helt naken. Jeg fikk hjertet i halsen. Hun ba meg være snill jente og kysse henne. Da jeg hadde gjort det ba hun meg være slem pike og kysse henne igjen. Jeg fikk til og med lov til å ta på brystene hennes og sutte litt. Våknet med roser i kinnene. Det var en fin drøm, men jeg ante ikke at jeg hadde sånne tanker i hodet. 

• Liker 1
Skrevet

Min hemmelige fantasi er å ha sex med lyset på. Misstenker nemmelig at mannen min bruker penishylse under sex. Får aldri ta på den eller sett den med lyset påslått. Velger å tro den er ekte, men samtidig rart hvis jeg ikke får sett den hvis den er stor vel?

Anonymkode: cd0fb...c3a

• Liker 1
Skrevet

Jeg fantaserer om at to smellvakre venninner suger meg og at jeg spruter dem i ansiktet. (Ansiktsspruting er dessverre ikke like morsomt i virkeligheten som i fantasien...)

Hadde i mange år en fantasi om at en venninne skulle suge meg på do på stampuben, og komme ut igjen til de andre med sæd i ansiktet, og sette seg ned og late som ingen ting.

Jeg er fæl....

Anonymkode: 7e709...f08

Skrevet
Tennplugg skrev (På 10.12.2020 den 21.02):

Jeg ligger på en slags sykehus seng med sånne metall bøyler på siden der hendene mine er festet, rumpa på kanten med spredte bein, vidåpen og klar. En annen dame kliner med meg, slikker meg litt før hun smetter et bind foran øynene mine. Hun forteller meg at flere menn kommer inn i rommet, hun knepper opp buksene deres, suger og runker dem harde og klare før de, etter tur tar meg raskt og heftig og tømmer seg i meg. Det er så grisete frekt at jeg ikke en gang greide å holde den hemmelig men måtte fortelle mannen om den. Han tok meg raskt og heftig og kom som uvær etter kort tid, intenst😎

Så utrolig deilig fantasi. ❤️

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette er en fantasi vi deler. Graden av involvering fra min side varierer voldsomt. Alt fra at jeg passivt må se på, til at jeg knuller mannen som knuller min partner. 
Jeg har også vært tredjepersonen. Da knullet jeg henne, og han tok over når jeg var ferdig. Veldig flott par som elsket hverandre høyt, og en flott ting å være med på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...