Gå til innhold

slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Starte uten, og sette et par inn etterhvert

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
LiseOslo skrev (På 10.12.2020 den 8.33):

Variasjon er ordet! Først uten fingre, så en finger, finger ut, to fingre, så bare slikk. Avsluttes gjerne med to-tre  fingre inn og tunga rett på. 

Både jeg og kjæresten min liker det omtrent sånn. 

Tar 10 sek til sammen?

Anonymkode: e8ec2...f50

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Tar 10 sek til sammen?

Anonymkode: e8ec2...f50

Jeg kan love deg at vi bruker mye lenger tid en 10 sek 😄

AnonymBruker
Skrevet

Slikk lenge. Bruk en finger. Flere fingre. Kyss, slikk, nyt. Gjerne hold på en halvtime for min del minst 

Anonymkode: 97f93...904

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2020 den 15.14):

Dama foretrekker å bli fistet mens hun blir slikket. Får alltid gode orgasmer. Hånda smetter lett på plass etter noen minutter med slikking.

Anonymkode: 739d3...3b2

Hvordan er det for en penis etterpå da? Kjenner du friksjon?

Anonymkode: c9b5c...853

Gjest Paramount
Skrevet

Bruk de fingrene du har, alle 10. Like før du er i mål kan du fukte en av dem og føre den forsiktig inn i det fine lille rumpehullet. Smyg den sakte men sikkert inn. Fortsett så langt inn du kommer, la den være der og trekk den hårfint fram og tilbake. Er du heldig får det henne til å sveve hun under taket, er du uheldig kan du risikere å havne oppunder taket selv.

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (6 minutter siden):

Bruk de fingrene du har, alle 10. Like før du er i mål kan du fukte en av dem og føre den forsiktig inn i det fine lille rumpehullet. Smyg den sakte men sikkert inn. Fortsett så langt inn du kommer, la den være der og trekk den hårfint fram og tilbake. Er du heldig får det henne til å sveve hun under taket, er du uheldig kan du risikere å havne oppunder taket selv.

Enig i det meste bortsett fra å gå langt inn. Absolutt ingen vits. Vitsen er berøringen rundt selve snurpen, rett utenfor og midt i. 

Anonymkode: 7e830...8a3

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig i det meste bortsett fra å gå langt inn. Absolutt ingen vits. Vitsen er berøringen rundt selve snurpen, rett utenfor og midt i. 

Anonymkode: 7e830...8a3

Det har du helt rett i. Ikke mye følelse langt inne, men det er mest for egen del ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...