Gå til innhold

slikking

Anbefalte innlegg

Skrevet

slikke men med eller uten fingre?

og hvor mange fingre eventuelt? 

Anonymkode: 7130e...682

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv deg frem, du gjør ikke noe galt så lenge hun stønner... To fingre i skjeden er nok, før dem innom kanten og krum fingerene til du kjenner mykt vev, noen liker at du glir sakte ut og inn og følger "buen" eller at du "spreller" med fingrene. Du vil nok høre det hvis du treffer spotten hennes...

Variere gjerne... men husk når du hører hun nærmer seg orgasmen, holder du bare samme takt og press med det du gjør... hun vil nok stoppe deg med hånden sin hvis det blir ømt etter orgasmen...

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid likt best med,er kun da jeg har klart og komme,men møtte en mann for en stund siden,han er eneste som har klart det uten og bruke noe fingre i tillegg 

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

En finger inni mens du slikker er best for meg, da jeg liker best å kjenne noe inni, men det er forskjell på kvinner. Noen liker  sikkert best uten finger :) 

Skrevet
Mysticgirl skrev (1 time siden):

En finger inni mens du slikker er best for meg, da jeg liker best å kjenne noe inni, men det er forskjell på kvinner. Noen liker  sikkert best uten finger :) 

Så for meg at du likte fisting...

Anonymkode: ce5cf...6cf

Skrevet

Jeg pleier å slikke med tunga, men.. Hø hø hø..

Fingre brukes også. I godt samspill med munnen (tunge og lepper).

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei er det noe som jeg aldri kunne tenke meg til, er det nettopp det!

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

slikke men med eller uten fingre?

og hvor mange fingre eventuelt? 

Anonymkode: 7130e...682

Variasjon er ordet! Først uten fingre, så en finger, finger ut, to fingre, så bare slikk. Avsluttes gjerne med to-tre  fingre inn og tunga rett på. 

Både jeg og kjæresten min liker det omtrent sånn. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker med fingre. Start med en, så to, kanskje til og med tre. Finner du g-punktet med to fingre (krummer fingrene i en «kom hit»-bevegelse opp mot magen) og gjør den bevegelsen fort, kommer jeg raskt. 

Anonymkode: e86c7...0fe

• Liker 3
Skrevet

Dama foretrekker å bli fistet mens hun blir slikket. Får alltid gode orgasmer. Hånda smetter lett på plass etter noen minutter med slikking.

Anonymkode: 739d3...3b2

• Liker 1
Skrevet

Syns generelt sett ikke fingre har noe inni der å gjøre. Så jeg antar svaret her er som så ofte ellers: Folk er forskjellige, og man må bare snakke sammen ;) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hippogriff skrev (50 minutter siden):

Syns generelt sett ikke fingre har noe inni der å gjøre. Så jeg antar svaret her er som så ofte ellers: Folk er forskjellige, og man må bare snakke sammen ;) 

Det har jaggu rett!  Ja folk er forskjellige, det er derfor det er så viktig med kommunikasjon. Ikke alle som ser den😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (15 minutter siden):

Det har jaggu rett!  Ja folk er forskjellige, det er derfor det er så viktig med kommunikasjon. Ikke alle som ser den😂

Hehe, ja. Men jeg så hva du skrev tidligere i tråden og du har rett i en ting:

I en sånn situasjon er stønningen en like god indikasjon som ord. Så med inspirasjon fra deg vil jeg bytte ut mitt råd fra «snakke sammen», til heller å «kommunisere sammen» 😂

• Liker 1
Skrevet
Hippogriff skrev (8 minutter siden):

Hehe, ja. Men jeg så hva du skrev tidligere i tråden og du har rett i en ting:

I en sånn situasjon er stønningen en like god indikasjon som ord. Så med inspirasjon fra deg vil jeg bytte ut mitt råd fra «snakke sammen», til heller å «kommunisere sammen» 😂

Ja jeg bruker ørene mye under sex, så jeg er nok en bra lytter... Problemet mitt er at hvis jeg hører for mye gode lyder, kommer jeg på et blunk... Hører jeg stønn bryter jeg ikke opp den hærlige lyden av å snakke...

Ja kommunisere sammen høres bedre ut, det kan jo være lyd, føring, kroppsspråk og øyekontakt... Og ikke minst kyss er god kommunikasjon😝

• Liker 1
Skrevet
On 12/9/2020 at 7:25 PM, AnonymBruker said:

Det tror jeg få kvinner finner nytelse i, heller noe som hjelper enkelte menn å få utløp for fantasi når vanlig sex ikke er nok lengre. 

• Liker 4
Skrevet
Hippogriff skrev (9 timer siden):

Det synes ikke min kvinne heller. Hun synes det ligner for mye på å være hos gynekologen, sier hun. :)  Så her er ingen fasit. Hilsen mann 

Anonymkode: 9bf93...f78

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best med en eller to fingre, men liker ikke «sprelling» eller sånn «kom her» bevegelse. Liker best at de sklir inn og ut i sakte tempo, gjerne med litt press oppover 😊 også liker jeg at han suger på klitten og slikker sakte og litt hardt opp og ned i sprekken. Sånn spiss, rask tunge direkte på klitten gir meg lite.

Anonymkode: 30275...3f6

• Liker 2
Skrevet

Det jeg liker best, og de fleste kvinner jeg har lekt med, er å starte rolig bare med munnen først, kanskje bruke hånda på vulva og "skvise" ting litt sammen innimellom (vanskelig å forklare, men klemme begge kjønnslepper i mot hverandre så det blir mer press), også etterhvert bruke fingre når jeg er desperat etter det, så fortsette med en kombo som avslutting :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 8.17):

Jeg liker best med en eller to fingre, men liker ikke «sprelling» eller sånn «kom her» bevegelse. Liker best at de sklir inn og ut i sakte tempo, gjerne med litt press oppover 😊 også liker jeg at han suger på klitten og slikker sakte og litt hardt opp og ned i sprekken. Sånn spiss, rask tunge direkte på klitten gir meg lite.

Anonymkode: 30275...3f6

Du har akkurat samme preferanser som samboern min.

hvordan foretrekker du selve sexen? 
rolig? Hardt? Dypt? Stilling? Ta deg selv på klitten eller han? Eller ingen? 

• 2 måneder senere...
Skrevet
Mysticgirl skrev (På 9.12.2020 den 17.50):

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...