Tekumseeh Skrevet 9. august 2005 #21 Skrevet 9. august 2005 (endret) Sex er veldig romantisk og spennende de første årene man har det. Man har kanskje korte forhold med mye forelskelse inn i bildet osv. Men plutselig blir du eldre, du er innimellom rett og slett lei av dama, forelskelsen slipper litt, sex'en er kanskje ikke så spennende. Da forandrer du deg. Sexen blir mer preget av "dyriske drifter" enn av romantikk. Det er kanskje derfor gjennomsnittalderen på såkalte "swingers" ligger på rundt 50 år. Jeg sier ikke at det er slik for alle og hele tiden. Man elsker og "svever blant stjernestøv" innimellom, men oftere blir lysten og driften dominerende. Og noen har stor sex-drift, noen er nymfomane, andre helt uten igjen, så vi er forskjellige. Men i et såpass anonymt forum som dette, vil folk være åpne og snakke rett på sak for å få klarhet i ting. Men selvsagt er det mange idioter her (ofte unge gutter) som er for rett på sak, og usaklige (ironisk nok). Bare det å skrive Fødef***e som tema om skjeden er trangere/videre før/etter fødsel er litt bak mål. Nei, vi er forskjellige. Jeg har også vært håpløst romantisk, men har opplevd mye forskjellig, så jeg har nok lagt vekk noen av illusjonene. Men overraske dama med røde roser gjør jeg ca. annenhver måned. Det er bestandig et sikkerstikk Jo da, romantikken finnes fortsatt den.. Endret 9. august 2005 av Tekumseeh
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. august 2005 #22 Skrevet 9. august 2005 jeg er mildt sagt sjokkert over det jeg leser her på seksualitetsforumet.ordene deres er STYGGE og gjør meg flau på deres vegne.sex som skal være noe vidunderlig og vakkert,blir nærmest beskrevet som noe kynisk og ufølsomt her på kvinneguiden.jeg etterlyser den varme romantikken og drømmen om den eneste ene.har dere helt mistet troen på romantikken???selv har jeg heldigvis aldri blitt tatt av dekadensen og blitt blasert,slik det virker som om mange av dere er!selv har jeg fortsatt troen og håpet på den store kjærligheten i behold...med hilsen fra Jon Are ← Det du egentlig etterlyser her, sånn i vennskapelig cut-the-crap-ånd, er vel faktisk litt sex?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå