Gå til innhold

Sår penis etter samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvor lenge er det normalt å ha sår penis etter samleie?

Og hjelper krem?

Er i fast forhold, alltid vært sånn etter hun nye.

Alltid brukt glid

Anonymkode: 7ff07...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket deg for kjønnssykdommer?

Har dere kanskje sopp? 

Kan du være allergisk mot glidemiddelet?

Anonymkode: 54892...c13

• Liker 3
Skrevet

Kan du slutte å bruke ordet "penis" i alle trådene du oppretter? INGEN snakker om "penis" i normal tale.

Forøvrig kan man bli sår hvis det er lenge siden man har hatt sex. Og man kan bli sår hvis man har sex lenge/flere ganger på samme tid. Å alltid bruke glid er litt pussig, det er som regel ikke vanlig når man har normal vaginal sex. 

Å påføre litt vanlig babyolje, kanskje med aloe vera, og gi seg selv et døgns pause burde hjelpe.

Skrevet
Hunmedham skrev (16 minutter siden):

Kan du slutte å bruke ordet "penis" i alle trådene du oppretter? INGEN snakker om "penis" i normal tale.

Forøvrig kan man bli sår hvis det er lenge siden man har hatt sex. Og man kan bli sår hvis man har sex lenge/flere ganger på samme tid. Å alltid bruke glid er litt pussig, det er som regel ikke vanlig når man har normal vaginal sex. 

Å påføre litt vanlig babyolje, kanskje med aloe vera, og gi seg selv et døgns pause burde hjelpe.

Første gang jeg oppretter tråd her noen gang. Så vet ikke helt hva du sikter til.

Takk for tips!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har du sjekket deg for kjønnssykdommer?

Har dere kanskje sopp? 

Kan du være allergisk mot glidemiddelet?

Anonymkode: 54892...c13

Ingen av de overnevnte problemene.

Men vi holder det gående lenge. Kanskje bruke tiden på mindre penetrering og mer andre ting.

Skrevet
Hunmedham skrev (2 timer siden):

Det bestemmer ikke du, så hold det for deg selv mister.

Anonymkode: eca9e...6c4

• Liker 5
Skrevet

Jeg også bruker penis i dagligtalen, ser ikke noe problem med det.

Anonymkode: dcac5...54e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg også bruker penis i dagligtalen, ser ikke noe problem med det.

Haha. Det er selvsagt ikke noe problem, men jeg tipper de fleste rundt deg snakker om pikken eller kuken. Og hvis de skal snakke "seriøst" om noe ved den, bruker de like gjerne andre nøytrale/"pene" ord enn penisen. Seriøst - bruker du det ordet til vanlig???

Anonymkode: bceae...ecb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha. Det er selvsagt ikke noe problem, men jeg tipper de fleste rundt deg snakker om pikken eller kuken. Og hvis de skal snakke "seriøst" om noe ved den, bruker de like gjerne andre nøytrale/"pene" ord enn penisen. Seriøst - bruker du det ordet til vanlig???

Anonymkode: bceae...ecb

Det heter jo penis. De fleste andre betegnelser er vel det mange (ikke du) kaller vulgære.

Anonymkode: c0a62...073

• Liker 4
Skrevet

Push. Fordi penis.

Anonymkode: eca9e...6c4

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser vi har havnet i en diskusjon om bruk av begrepet 'penis'. Er det noe si sier i det daglige etc.

Det er trådkapring, for det er ikke det som det spørres om.

Normalt og normalt? Nja. Jeg "sleit" litt med dette før i verden da jeg var yngre og hadde sex nå og da, og når jeg først var med noen, ja så pulte vi mange ganger og mye på kort tid. Hardt. Og da fikk kjønnsorganet gjennomgå mer enn det det var herdet til å tåle. Men senere, med mer faste partnere og som fllinkere til å sjekke, så at jeg ikke har trengt fast forhold for å pule, så har dette - man får si det er et lite luksusproblem - vært mer fraværende.

• Liker 1
Skrevet
Hunmedham skrev (På 9.12.2020 den 8.52):

Slutt å spre falsk info, kan føre til skam hos folk. Såklart er det naturlig for mange å bruke glid ved vaginalt samleie. En av de vanlige bivirkningene til prevensjon er jo tørre slimhinner, og mange andre grunner.

Jeg er 25 og må alltid bruke glidemiddel - blir ikke våt selv om jeg kommer/får orgasme 4 ganger på rad (utørret etter isotretinoinbehandling) og vært sånn i 4 år etter endt kur. Har ikke noe med kåthet å gjøre, eller at det er noe galt. Er oså helt normalt ifølge gynoene/lege jeg har pratet med, slettes ikke alle blir våte nok slev om de er kåte (uavhengi av prevensjon/medisin eller ikke).

Anonymkode: 82899...187

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...