AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Del Skrevet 9. desember 2020 Hei! Min mor fylte 50 år i år, men hun kunne ikke bli feiret fordi det var midt under korona, og jeg var i en annen by og studerte, så kunne ikke gi henne så mye oppmerksomhet heller dessverre. Jeg sitter fremdeles uten en gave til henne, og nå kommer jula opp og ønsker så klart å skjemme henne litt bort, men vet ikke hvordan. Vi har snakket om at vi får fikse noe når ting går tilbake til litt mer normalt. Vi har en slik avtale at vi får ikke lov til å bruke penger på hverandre med mindre det er noe vi virkelig har lyst på og allerede ønsker oss, eller noe vi mangler og trenger, men hun er jo en mor på 50, så selvfølgelig har hun alt! Jeg har sett litt på lignende innlegg for å få litt inspirasjon, men de fleste forslagene er ikke noe jeg kan ta med meg: Slik som spa, massasje, manikyr, osv. så tåler hun så og si ingen av produktene som blir brukt. Og når hun har fått det tidligere av venner så ble de aldri brukt. Kan ikke gi produkter fordi hun ikke tåler dem. Det hun bruker har hun haugevis av, så hjelper ikke å kjøpe noe av det heller. Kan ikke fikse noe med kurs eller noe med faste datoer fordi hun ikke er helt i form, og hvis hun ikke føler seg helt bra eller sliten den dagen, så går det jo rett i søpla. Ikke alkohol eller konfekt, fordi hun drikker ikke og tåler ikke nøtter. Hadde lyst til å spandere tur neste sommer, men hennes beste venninne drar henne med på tur, og 2 turer blir nok for mye for henne. Bilde av barnet hennes av profesjonell fotograf er heller ikke aktuelt siden hun har alt utstyr hun noensinne vil trenge for å være en profesjonell fotograf selv, og det har vi allerede gjort. Restaurant er også en dårlig idé fordi hun sjelden kan spise det de serverer. Har fikset litt nå til jul heldigvis, så det gjør ikke noe om jeg ikke kommer med mer. Jeg bare syns det blir litt tomt under treet for henne, og det ønsker jeg ikke. Takk for at du tok deg tid til å lese alt. Setter pris på alle tips ❤️ Anonymkode: 5d658...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Del Skrevet 9. desember 2020 Bare kjøp en vanlig presang? Avhengig av prisnivå (har du noen å spleise med?) Kaffemaskin som maler hele bønner. Smykke Dyrt klesplagg, noe i kashmir. Merkesolbriller Veske eller lommebok, for eks Mulberry (eller billigere, men tidløst) Sportsutstyr? Fritidstøy? Fotograf-hansker? Fotobag? Kommer du ikke på noe vil champagne og blomster aldri bli helt feil. Anonymkode: 8dd67...0bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare kjøp en vanlig presang? Avhengig av prisnivå (har du noen å spleise med?) Kaffemaskin som maler hele bønner. Smykke Dyrt klesplagg, noe i kashmir. Merkesolbriller Veske eller lommebok, for eks Mulberry (eller billigere, men tidløst) Sportsutstyr? Fritidstøy? Fotograf-hansker? Fotobag? Kommer du ikke på noe vil champagne og blomster aldri bli helt feil. Anonymkode: 8dd67...0bf Til ei som ikke drikker vil jo champagne bli feil jo. Har hun så dårlig helse at alt av opplevelser er uaktuelt? Jeg er i samme alder og ville helt klart foretrukket opplevelser, helst med futt og fart i. Anonymkode: a637e...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg vet ikke hvor mye du vil bruke men kjører hun bil? Da kan du gjøre to snaisne ting; 1. Billigversjonen. Kjøp deicer - altså sprayflaske som man sprayer på bilen slik at isen på vinduet smelter. Da slipper hun kalde fingre om morgenen. Kjøp 4 sånne så har hun en hel vinter. Legg med en god kaffi, te eller kakao? Da tenker vi varme og kos om vinteren. Du finner det hos biltema, claseren og andre som selger ting til bil. 2. Elektrisk isskarpe. Det blir lekende lett å skrape bilen. Du kan få den for 500 -600 spenn om du leter litt. isskrape Det er sånt som min mamma ville likt. Anonymkode: 787ec...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Del Skrevet 9. desember 2020 Gavekort. Anonymkode: 7ceeb...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Del Skrevet 9. desember 2020 Leste innlegget ditt litt nøyere, champagne utgår ja. Men skal du ha en feiende flott 50-års presang tilsvarende en reise, eller bare noen hyggelige presanger under juletreet i år? Det er jo ganske stor forskjell. Ting alle trenger og bruker og kan ha flere av er hansker/vanter, skjerf, bøker, ullsokker, te/kaffe, olivenolje. Bor hun alene? Fem sekker med ved, en lyslykt til inngangspartiet, gavekort i butikk. Anonymkode: 8dd67...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Del Skrevet 9. desember 2020 Hva med et hjertemedaljongsmykke med bilde av dere to inni.. Anonymkode: e418f...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Del Skrevet 9. desember 2020 Du kan jo gi spiselige ting uten alkohol og nøtter? Masse god kvalitetssjokolade uten nøtter, og spekemat, gode oster, alkoholfri god drikke, osv. Bøker, en god varm ulltrøye/hals/votter, kanskje? Anonymkode: a6d22...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Del Skrevet 9. desember 2020 Litt ekstravagante håndklær til badet, lekkert sengetøy, en stor fin kopp/krus med kaffe eller kakao ved siden av, mørk sjokolade, sett med ull undertøy, badekåpe, Kashmir genser eller jakke eller som noen over her foreslo, et smykke. Anonymkode: dfb1a...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 9. desember 2020 #10 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg tror nok hun ville blitt glad for alt du hadde kjøpt, siden du faktisk hadde tenkt på henne Men et skjerf, smykke, gavekort et sted hun liker å handle, tid sammen med bare deg osv. Bare fantasien setter grenser, og du vet jo hva hun liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. desember 2020 #11 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg har også fylt 50 år nå under pandemien og sliter med dårlig helse. Det jeg hadde blitt svært glad for er et gavekort på nedvask av kjøkken og bad. Enten utført av et firma eller at du/dere gjør det selv. Ikke så spennende kanskje, men mye hyggeligere å måtte være mye hjemme når det er rent og ryddig på steder hvor man ikke klarer/orker å få skikkelig orden selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #12 Del Skrevet 9. desember 2020 Robotstøvesuger (elsker vår!) eller robotgulvvasker Ipad, om hun har en gammel modell AppleTV om hun ikke har det AirPods Massasjeapparat Noe til foto-hobbyen.. Anonymkode: a9476...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. desember 2020 #13 Del Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Robotstøvesuger (elsker vår!) eller robotgulvvasker Ipad, om hun har en gammel modell AppleTV om hun ikke har det AirPods Massasjeapparat Noe til foto-hobbyen.. Anonymkode: a9476...367 Signerer på robotstøvsuger. Har en Roborock S6 og den gjør livet langt lettere med nevnte helseproblemer. (Den kan tørke over gulvet sånn rimelig greit også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå