AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 ar fått satt noen tenner på krone det er vondt som f. vor lene vil det verke?? skal det vre så inniskuen vondt???? de virker nesten løse.... Jelp Anonymkode: bd367...282
Hannah80 Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Jeg misforsto den overskriften veldig, ser jeg... 6
solmåneogstjerner Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 (endret) Hannah80 skrev (6 minutter siden): Jeg misforsto den overskriften veldig, ser jeg... Haha jeg også! 'Krone på tenner' (evt implantat er vel mer riktig å si) Til ts: er det vanlig krone eller implantat? det skal ikke være særlig vondt i mer enn et par timer etter å ha satt på vanlig krone. Er det implantat så kan det være vondt i noen dager, men da har du vel ikke fått satt på den permante kronen enda? Når den permanente settes på skal du ikke kjenne noenting. Det skal uansett ikke føles løst. Jeg ville tatt kontakt med tannlegen. Endret 8. desember 2020 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 solmåneogstjerner skrev (10 timer siden): Haha jeg også! 'Krone på tenner' (evt implantat er vel mer riktig å si) Til ts: er det vanlig krone eller implantat? det skal ikke være særlig vondt i mer enn et par timer etter å ha satt på vanlig krone. Er det implantat så kan det være vondt i noen dager, men da har du vel ikke fått satt på den permante kronen enda? Når den permanente settes på skal du ikke kjenne noenting. Det skal uansett ikke føles løst. Jeg ville tatt kontakt med tannlegen. Å sette kroner på tenner har vi gjort i mer enn hundre år Anonymkode: bd367...282
solmåneogstjerner Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å sette kroner på tenner har vi gjort i mer enn hundre år Anonymkode: bd367...282 Ja. (?) Men ts skrev 'tenner på krone'. Altså motsatt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå