Gå til innhold

Kunne du datet en prins eller prinsesse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og blitt en del av kongefamilien. 

Anonymkode: 0a573...bdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det kommer vel litt an på om det er en kronprins eller bare en litt low key prins som ikke er den neste i rekka. 

Anonymkode: 908e4...73a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja, det kommer vel litt an på om det er en kronprins eller bare en litt low key prins som ikke er den neste i rekka. 

Om med det så mener jeg at jeg tror ikke jeg ville dta en kronprins 😄

Skrevet

Jepp, prins Carl Phillip any day 😍

Anonymkode: 21c28...f1e

Skrevet

Selvfølgelig, et liv i luksus og bare snylte på apanasjen som kommer fra skattepengene til de stakkarene som må jobbe for livets opphold. Sign me up 😂

Anonymkode: 62468...daf

• Liker 2
Skrevet

Nei takk. Ville ikke ønsket å leve det livet. 

Så kunne det selvsagt skjedd at jeg ble hodestups forelsket og ble med på det likevel. Men helst ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke tale om, ser bare på hva Meghan går igjennom i pressen.Og Diana.

Anonymkode: 64918...880

Gjest TheCatLady
Skrevet

Tror det hadde blitt for stress for meg og det hadde vært en livsstil jeg ikke hadde ønsket. 

Liker å ha et privatliv og hadde nok mislikt å se meg selv i media ofte. All den kritikken og dritten fra andre hadde jeg heller ikke ønsket. 

Det er vel mye regler for hvordan man kan kle seg og oppføre seg. Det virker egentlig ganske begrensende for min del. 

Nei, tror jeg heller går for en helt vanlig mann jeg :)

Skrevet

Hadde jeg vært sånn 5 år yngre vill jeg definitivt datet Ingrid Alexandra, hun er søt og å bli Prins gemal eller lignende ser jo veldig gøy ut, en unnskyldning til å kunne gå i livkjole med masse ordensbånd du ikke egentlig fortjener så ofte du vil. Masse gala'er osv er gøy og penger har jeg jo heldigvis fra arv, for den apanasjen er jo ikke så mye å leve av...

Anonymkode: bd215...c66

• Liker 1
Skrevet

NOPE. Det ville være hyklersk når jeg er sterkt imot monarki og adel - er for republikk.

I tillegg så er jeg også for direktedemokrati (tilsvarende de har Sveits) - ingen lover/traktater kan vedtas eller endres uten at de har vært gjennom en lovgivende folkeavstemming. Det vil si at folket har siste ord, ikke regjering eller parlament, i en folkeavstemming. Og parlament og regjering ikke kan sette flertallet i en folkeavstemming til side uten at de straffes med å fratas vervene og statsborgerskap.

Anonymkode: 2a9be...d0d

Skrevet

Nå er jeg godt gift, så det hadde utgått uansett, men dersom jeg hadde vært ung og singel så hadde det vært maks uaktuelt å date en prins. Har ingen interesse av å bli fotfulgt av mediene eller få gammel moro fra fortiden brettet ut over alkens forsider 🙈

Anonymkode: 49751...4aa

• Liker 1
Skrevet

Ikke i det hele tatt! Vil ikke følge de strenge reglene og tradisjoner som kongehusene gjør. Heller ikke bli forfulgt av paparazzi. 

Anonymkode: 5db7c...504

Skrevet

Ja det tror jeg. Har stor sans for regler og tradisjoner, og om kjærligheten var sterk nok så kunne jeg overleve det meste. 

Skrevet

Tja. Prins Andrea i Monaco ville i så fall vært en kandidat. Det har vært så mange skandaler i den familien at jeg kunne senket skuldrene litt. Monaco er et fint land, og muligheter for å kle seg i klær fra div designere ville vært kult! Dessuten er det sikkert stilige party, og de er ganske anonyme sånn nå. På verdensbasis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...