AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Jeg har den siste tiden ikke klart å spise skikkelig, får fort brekningsfornemmelser og når jeg først blir sulten stopper det på halv tallerken. Jeg har gått ned 8 kg på ganske kort tid, naturligvis for jeg går i underskudd på kaloriinntaket hver dag. Noen som har vært borti lignende? Jeg ser ikke syk ut, men ønsker ikke å komme der liksom... Trenger råd Anonymkode: db87d...805
Gjest Lexie Grey Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 (endret) 8 kg er ganske stor vektnedgang på det du beskriver som kort tid. Er det en hendelse eller situasjon som påvirker deg om dagen som gjør at du ikke har matlyst? Når du har gått ned såpass mange kilo bør du koble inn legen din for en samtale. Endret 8. desember 2020 av Moondance
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Du må jo til legen. Anonymkode: f32dd...c9c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Moondance skrev (4 minutter siden): 8 kg er ganske stor vektnedgang på det du beskriver som kort tid. Er det en hendelse eller situasjon som påvirker deg om dagen som gjør at du ikke har matlyst? Når du har gått ned såpass mange kilo bør du koble inn legen din for en samtale. Har det egentlig helt ok, noen dager er bedre enn andre men ikke noe nytt liksom.. Ja, kanskje jeg bør det Anonymkode: db87d...805
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Jeg hadde det sånn for 4 år siden, gikk ned fra 59 til 51kg på under en mnd. Jeg våknet en morgen og følte meg dårlig, svimmel, null matlyst. Var hos lege og tok masse prøver, alt var i orden, ingen mangler ingenting. Det svaret jeg fikk av lege var : spis druer eller banan, du trenger ikke spise middag. 😳Så ingen hjelp å få hos lege, for min del iallefall. Det eneste som reddet meg og fikk matlysten i gang var B-tonin på flaske, den tok jeg. Men den finnes ikke mer, de har tatt den ut av produksjon. Det jeg kan råde deg til er å gå innom på apoteket også spørre der. De har noe som hjelper når man ikke har lyst på mat. Husker ikke hva det heter men så det her om dagen når jeg var innom. Ønsker deg god bedring🌹 Anonymkode: e7834...f78
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Spis små måltider, lite og ofte. Prøv å gå turer eller hold deg litt i aktivitet slik at du blir sulten. kjøp ernæringsdrikke på apoteket i tillegg som du sper på med, slik at du får det du trenger. Pluss tran og vitaminer i denne perioden. Prøv å drikk nok Anonymkode: 4415d...396
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå