Gjest Vaska Skrevet 7. august 2005 #1 Del Skrevet 7. august 2005 Hva gjør man med dette? Har prøvd biospray, men de brune svette/deoflekker? går ikke av. Har vasket de klærne som kan vaskes på 90 grader, men selv da slipper ikke flekkene taket. De andre klærne som jeg ikke kan vaske så varmt, ser heller ikke bedre ut av vask etter vask. Noen gode tips og hva skyldes dette egentlig (svette/deo?)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. august 2005 #2 Del Skrevet 7. august 2005 Noen av mine hvite klær ble blågrå under armene. Fant ut at dette skyldtes deodorant med alkohol. Flekkene ble ikke borte, hverken etter vask eller etter kloring, så jeg måtte bare kaste klærne! Sterilan skylder meg etterhvert en del lyse topper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vaska Skrevet 7. august 2005 #3 Del Skrevet 7. august 2005 Kjipt det der. Hadde jo håpet at jeg kunne unngå dette da. Så du fant aldri noen som kunne fjerne dette, untatt at dt er alkoholen som skyldes disse flekkene. Synd! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. august 2005 #4 Del Skrevet 7. august 2005 Farg det i mørkere farge da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vaska Skrevet 7. august 2005 #5 Del Skrevet 7. august 2005 Det var en god idé. Men det er noen av plaggene som har mønster og striper, så de blir det nok værre med. Bra tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. august 2005 #6 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Hvorfor det...mønsteret endrer seg da ikke. Endret 7. august 2005 av sixx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #7 Del Skrevet 7. august 2005 Dt er rett. Men noen av stripene og mønstrene er i farger, så jeg vet ikke om det gjør seg så veldig å farge de med en enkelt farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. august 2005 #8 Del Skrevet 7. august 2005 Hehe....du har i grunnen tre alternativer: - Han bruker klærne som de er i dag. - Han kaster dem. - De farges. F.eks. Hvit skjorte med røde striper farges mørk blå = "ny" skjorte som er mørkeblå med ennå mørkere striper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå