AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Skal heldigvis på kontroll i morgen! Men klarer ikke slutte å bekymre meg. Fikk satt inn et implantat for 2 uker siden. Var på siste kontroll for 4 dager siden, og alt så greit ut. Har ikke fått så veldig mye informasjon om hva som har blitt gjort - men jeg tror at implantatet har vært dekt av tannkjøttet mitt, som er sydd sammen over implantatet. Ved insettelse av implantatet ble det oppdaget tegn til tankjøttbetennelse i området, noe som gjorde det vanskelig å sy sammen tannkjøttet - men har skylt 2 ganger daglig med corsodyl, samt skylt regelmessig med saltvann i håp om å få bukt med dette. I dag oppdaget jeg plutselig at implantatet synes, at tannkjøttet har trekt seg tilbake og det ser ut som stingene i området har røket - og jeg tror ikke dette er meningen. Har prøvd å google på nett om dette er dårlig eller ok, men finner bare tvetydig informasjon. Det ser ut som jeg har det som kalles en "cover screw" og ikke en "healing cap", noe som gjør meg litt bekymret. Jeg ringte tannlegen som sa jeg skulle komme innom i morgen. Har dette skjedd med noen av dere? Anonymkode: a1eeb...6f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå