AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 I våres begynte jeg å date en fyr som jeg trodde var helt fantastisk. Vedkommende ga uttrykk for at han aldri hadde følt det slik med noen og at begge var forelsket i hverandre...Etter rundt 4.5 mnd der vi var mye sammen, fikk jeg bare en sms om at det var over og han følte ingenting for meg....Jeg svarte bare kort tilbake, fordi jeg ble så såret...Valgte å fjerne vedkommende på sosiale medier etter kort tid, selvom jeg sitter igjen med mange spørsmål...Noen andre som har opplevd lignende? Og hva har dere gjort for å gå videre? Anonymkode: 925bc...f13
Østkantgutt1913 Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Glem fyren og gå videre Han virker umoden
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Jeg opplevd det. Men han ghostet meg etter noen måneder med dating jævla dust. Anonymkode: 21b6d...e44
Pingvinen Skrevet 9. desember 2020 #4 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har både opplevd det og gjort det selv. Merket at det ikke var så bra likevel og avsluttet. Ikke ghostet da. Men avsluttet
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Fy f..håpe noen "mister" fiskeslo på han. Anonymkode: 57a45...54f 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg opplevd det. Men han ghostet meg etter noen måneder med dating jævla dust. Anonymkode: 21b6d...e44 Man kan gå lei av å pule på ei og samme dame, betyr ikke at man er noe "jævla dust". Anonymkode: 23909...ded
Engel Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 Det er sånn som skjer. De fleste opplever det fra tid til annen. En person virker helt "perfekt" i starten, men så kommer detsnikende ting som man legger merke til etter hvert som gjør at man merker at man likevel ikke passer sammen. Jeg har avsluttet med folk på det grunnlaget selv, men pleier fortelle hvorfor da. Og jeg ble selv "dumpet" etter 6 fantastiske månder med en mann for et år siden. Med forklaring om at følelsene hans ikke var der de måtte være for at han kunne se noen fremtid sammen. Det er sårt, men det er ikke annet å gjøre enn å gå videre. 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 Engel skrev (30 minutter siden): Det er sånn som skjer. De fleste opplever det fra tid til annen. En person virker helt "perfekt" i starten, men så kommer detsnikende ting som man legger merke til etter hvert som gjør at man merker at man likevel ikke passer sammen. Jeg har avsluttet med folk på det grunnlaget selv, men pleier fortelle hvorfor da. Og jeg ble selv "dumpet" etter 6 fantastiske månder med en mann for et år siden. Med forklaring om at følelsene hans ikke var der de måtte være for at han kunne se noen fremtid sammen. Det er sårt, men det er ikke annet å gjøre enn å gå videre. Takk for svar . Ja, det hjelper jo gjerne når man forteller hvorfor eller avslutter det på en grei måte. Huff, ja, må bare gå videre! TS. Anonymkode: 925bc...f13
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 Det er vel ikke mer hokus pokus enn at han ikke er tiltrukket til deg på den måten? Hvorfor må det være slik at hvis en mann ikke er interessert er han en drittsekk? Anonymkode: 4231e...c16
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #10 Skrevet 9. desember 2020 Man er drittsekk hvis man ghoster. Drittsekk , dust og feig😛 Anonymkode: 21b6d...e44 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #11 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er vel ikke mer hokus pokus enn at han ikke er tiltrukket til deg på den måten? Hvorfor må det være slik at hvis en mann ikke er interessert er han en drittsekk? Anonymkode: 4231e...c16 Da kan man ha respekt nok til å ikke ligge med damer man ikke er interessert i da det er det som skaper problemer. Og det vet menn. Anonymkode: 57a45...54f 1
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2020 #12 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 timer siden): I våres begynte jeg å date en fyr som jeg trodde var helt fantastisk. Vedkommende ga uttrykk for at han aldri hadde følt det slik med noen og at begge var forelsket i hverandre...Etter rundt 4.5 mnd der vi var mye sammen, fikk jeg bare en sms om at det var over og han følte ingenting for meg....Jeg svarte bare kort tilbake, fordi jeg ble så såret...Valgte å fjerne vedkommende på sosiale medier etter kort tid, selvom jeg sitter igjen med mange spørsmål...Noen andre som har opplevd lignende? Og hva har dere gjort for å gå videre? Anonymkode: 925bc...f13 Er du sikker på at han ikke har sett eller hørt at du har klemt eller snakket med en annen venn eller slekning, kanskje det var sjalusi som knekte han. Det skal forbausende lite til i forelsket tilstand vet jeg, hvis det er tilfelle skal du være glad og ikke lei deg. Sånn sjalutype som ikke gir deg rom for å klemme en venn blir uansett vanskelig... Har han hatt muligheten til å se deg slik og misforsto klemmingen? På en annen side... hvis han er ærlig å sier han har mistet følelsene for deg, er det jo litt sårt hvis du ikke får vite hvorfor han har mistet den... De fleste er ikke ærlig nok til å si det desverre, det virker mere som at de ikke unner det godt videre... mager trøst men her er min farge på hjertet🧡
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 Bamseklemmer skrev (9 minutter siden): Er du sikker på at han ikke har sett eller hørt at du har klemt eller snakket med en annen venn eller slekning, kanskje det var sjalusi som knekte han. Det skal forbausende lite til i forelsket tilstand vet jeg, hvis det er tilfelle skal du være glad og ikke lei deg. Sånn sjalutype som ikke gir deg rom for å klemme en venn blir uansett vanskelig... Har han hatt muligheten til å se deg slik og misforsto klemmingen? På en annen side... hvis han er ærlig å sier han har mistet følelsene for deg, er det jo litt sårt hvis du ikke får vite hvorfor han har mistet den... De fleste er ikke ærlig nok til å si det desverre, det virker mere som at de ikke unner det godt videre... mager trøst men her er min farge på hjertet🧡 Nei, alt var bra før jeg fikk den meldingen. Hadde avtalt å reise på hyttetur sammen rett før jeg fikk meldingen. Og han skrev at han ikke syntes det var noe poeng å ta dette ansikt til ansikt.. Så aner ikke hva som skjedde her..Men takk for svar 💜TS Anonymkode: 925bc...f13 1
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2020 #14 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, alt var bra før jeg fikk den meldingen. Hadde avtalt å reise på hyttetur sammen rett før jeg fikk meldingen. Og han skrev at han ikke syntes det var noe poeng å ta dette ansikt til ansikt.. Så aner ikke hva som skjedde her..Men takk for svar 💜TS Anonymkode: 925bc...f13 Han er jo livredd for å treffe deg... poeng i å treffe deg? høres mere som han driter i det og deg desverre... Nei, han er nok skuffet for noe hvis det har skjedd så fort, følelser er ingen bryter man slår av... Du kommer aldri til å få noe svar, du må treffe han for at du skal få "fred" inni deg... Sånn brutal ghoosting er ikke bra, uten å få svar...
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #15 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Man kan gå lei av å pule på ei og samme dame, betyr ikke at man er noe "jævla dust". Anonymkode: 23909...ded Jo, man er en feig jævel som ikke kan forklare litt mer slik at vedkommende vet grunnen...lettere gå videre når man har svar. Anonymkode: 98acc...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 22.18): Jo, man er en feig jævel som ikke kan forklare litt mer slik at vedkommende vet grunnen...lettere gå videre når man har svar. Anonymkode: 98acc...c2d Ts her. Jeg er helt enig! Måten man avslutter ting på sier mye om personen..Og man slår seg mer til ro med situasjon når man har fått svar på ting.. Helt greit å ikke ha følelser, men avslutt det på en respektfull måte om ikke annet. Anonymkode: 925bc...f13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå