Sørlandsjenta02 Skrevet 12. desember 2020 #21 Skrevet 12. desember 2020 Hva med å lage seg et gloryhole og annonsere på fetlife, nakenprat og gaysir hvilke klokkeslett man er der. For eksempel 2-3 en gang i måneden.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #22 Skrevet 12. desember 2020 Ha sex i gloryhole på swingersklubb. Anonymkode: a2de1...658
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #23 Skrevet 12. desember 2020 Sørlandsjenta02 skrev (2 timer siden): Hva med å lage seg et gloryhole og annonsere på fetlife, nakenprat og gaysir hvilke klokkeslett man er der. For eksempel 2-3 en gang i måneden. Har du prøvd å ha sex i gloryhole? Anonymkode: a2de1...658
Sørlandsjenta02 Skrevet 12. desember 2020 #24 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du prøvd å ha sex i gloryhole? Anonymkode: a2de1...658 Nei, bare suging.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #25 Skrevet 12. desember 2020 Sørlandsjenta02 skrev (1 time siden): Nei, bare suging. Suging er vel sex. I swingersklubb da? Anonymkode: a2de1...658
Sørlandsjenta02 Skrevet 12. desember 2020 #26 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Suging er vel sex. I swingersklubb da? Anonymkode: a2de1...658 Jo for såvidt. Trodde du mente om jeg hadde satt rompa inntil hullet liksom. Ikke gjennom noe swingersklubb nei. En på nakenprat som ordna det for meg.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #27 Skrevet 12. desember 2020 Sørlandsjenta02 skrev (1 time siden): Jo for såvidt. Trodde du mente om jeg hadde satt rompa inntil hullet liksom. Ikke gjennom noe swingersklubb nei. En på nakenprat som ordna det for meg. Spennende! Fortell, da! Anonymkode: a2de1...658
Sørlandsjenta02 Skrevet 12. desember 2020 #28 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spennende! Fortell, da! Anonymkode: a2de1...658 Dette handler om forslag til trådstarter. Ikke at jeg legger ut om opplevelsene mine.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #29 Skrevet 13. desember 2020 Sørlandsjenta02 skrev (13 timer siden): Dette handler om forslag til trådstarter. Ikke at jeg legger ut om opplevelsene mine. Ble bare så fascinert av det du skrev. Kanskje kunne det inspirert TS til å lage oppgave? Anonymkode: a2de1...658
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #30 Skrevet 14. desember 2020 Gjør dere det på gøy eller fordi hele gjengen tenner på slike utfordringer? Oppgavene kan vel formuleres på to måter slik at alle oppgavene kan passe for par og single. Gå med kort skjørt/kjole uten truse på et kjøpesenter. Ha med dildo i vesken. Prøve undertøy og ta seg selv med dildoen mens partner filmer/tar bilder. Om singel kan bildene tas selv og sende de andre. Hvis det er en mann som trekker lappen så kan han runke i prøverommet og sprute i en truse. Anonymkode: a2d08...666
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #31 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Gjør dere det på gøy eller fordi hele gjengen tenner på slike utfordringer? Oppgavene kan vel formuleres på to måter slik at alle oppgavene kan passe for par og single. Gå med kort skjørt/kjole uten truse på et kjøpesenter. Ha med dildo i vesken. Prøve undertøy og ta seg selv med dildoen mens partner filmer/tar bilder. Om singel kan bildene tas selv og sende de andre. Hvis det er en mann som trekker lappen så kan han runke i prøverommet og sprute i en truse. Anonymkode: a2d08...666 Hærverk og skade på butikkens eiendeler? Anonymkode: ca8c1...7b1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #32 Skrevet 19. desember 2020 Jeg foreslår at dere trekker ut en av dere som skal være naken på Huk (naturistsranda). Dere drar hele gjengen og slår dere til oppe ved kiosken. Det er det av og til folk som skal forsøke litt nakenhet men ikke tør helt å kle av seg. Men altså, bare en av dere skal være naken. Mens dere er der skal noen av dere, inkludert den nakne svømme ut til flåten. Dere skal dere være til dere har tørket i sola og så skal dere ta tre stup eller hopp hver fra stupebrettet. Det er over streken for hva som er innafor, men ingen blir arrestert for å gjøre noe slikt. Dere skal også bruke den nakne til å handle det dere vil ha i kiosken. Anonymkode: b05bc...ecd
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #33 Skrevet 19. desember 2020 Jeg foreslår at dere sender en av gutta på broderingskurs. Så må han forklare for de andre deltagerne at han er submissiv og at det er hans dominante kone som har sendt ham for at han skal kunne gjøre flere huslige plikter. Dere får kle han opp i litt halvfeminine klær. Sko med hvite strømper i og litt sånne detaljer. Anonymkode: b05bc...ecd 1
Gjest Paramount Skrevet 20. desember 2020 #34 Skrevet 20. desember 2020 Sannsynligheten for at slike innlegg er bare tull er alltid større enn det motsatte. Men likevel, for å leke med: En kvinneoppgave kan være å markedsføre ei brukt truse så heftig at du klarer å oppnå en pris på minst 50k. Eller en sum som er tilpasset miljøet dere ferdes. Denne oppgaven burde være grei både ift korona og dokumentasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå