Hmmmmmm Skrevet 12. desember 2020 #41 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I appen går det an å aktivere at kartet lagres. En slags på-knapp (i mangel av bedre ord). Anonymkode: 633a3...bbf Åja, dette på roborock 5s altså? I såfall kan du sjekke på din hvor i innstillinger man går? Takker for bryderiet
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #42 Skrevet 12. desember 2020 Hmmmmmm skrev (13 timer siden): Åja, dette på roborock 5s altså? I såfall kan du sjekke på din hvor i innstillinger man går? Takker for bryderiet I appen: Trykk på støvsuger-symbolet. Da skal det komme noen prikker oppe i høyre hjørnet, trykk der. Da kommer det opp meny, gå inn på «vacuume settings» og aktiver så kart (map saved mode) Anonymkode: 633a3...bbf
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #43 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): I appen: Trykk på støvsuger-symbolet. Da skal det komme noen prikker oppe i høyre hjørnet, trykk der. Da kommer det opp meny, gå inn på «vacuume settings» og aktiver så kart (map saved mode) Anonymkode: 633a3...bbf Men hvordan bytter du kart når du bytter etasje?! Anonymkode: ce2e4...292
Hmmmmmm Skrevet 12. desember 2020 #44 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvordan bytter du kart når du bytter etasje?! Anonymkode: ce2e4...292 Du trykker på det symbolet nederst til venstre. Men for min del så får jeg ikke til at den lagrer forskjellige kart.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #45 Skrevet 12. desember 2020 Hmmmmmm skrev (1 minutt siden): Du trykker på det symbolet nederst til venstre. Men for min del så får jeg ikke til at den lagrer forskjellige kart. Men det der er jo bare edit room. Ikke change room. Anonymkode: ce2e4...292
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #46 Skrevet 12. desember 2020 Hmmmmmm skrev (1 time siden): Du trykker på det symbolet nederst til venstre. Men for min del så får jeg ikke til at den lagrer forskjellige kart. Off topic, men lite gjør meg lykkeligere en regntung hverdag på vei hjem fra jobb, som å klikke meg inn på dette kartet og se hvor driftig og flink Roborocken vår har vært🥰 Småbarnsliv-tidsklemma-lykke🥳 Anonymkode: 8f521...921 3
Hmmmmmm Skrevet 12. desember 2020 #47 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det der er jo bare edit room. Ikke change room. Anonymkode: ce2e4...292 Nederst til venstre står det map setting. Trykker man på den, så kommer det opp tre kart. Du kan enten slette eller velge og bruke kart
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #48 Skrevet 13. desember 2020 Hmmmmmm skrev (1 time siden): Nederst til venstre står det map setting. Trykker man på den, så kommer det opp tre kart. Du kan enten slette eller velge og bruke kart Så du må faktisk inn på masse innstillinger når du flytter den fra rom til rom? Anonymkode: ce2e4...292
Hmmmmmm Skrevet 13. desember 2020 #49 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så du må faktisk inn på masse innstillinger når du flytter den fra rom til rom? Anonymkode: ce2e4...292 Ikke fra rom til rom, men fra en etg til en annen. Men det skal sies at jeg bare vet hvordan kart lagres, ikke hvordan jeg kan beholde et laget kart. Så hittil har jeg ikke hatt noe suksess med det. .
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #50 Skrevet 13. desember 2020 Hmmmmmm skrev (4 timer siden): Ikke fra rom til rom, men fra en etg til en annen. Men det skal sies at jeg bare vet hvordan kart lagres, ikke hvordan jeg kan beholde et laget kart. Så hittil har jeg ikke hatt noe suksess med det.. Blir rom til rom dersom man har høye terskler også. Så da er jeg egentlig like langt. Hadde håpet du visste hvordan man endret rommet/etasjen på enkel måte. Anonymkode: ce2e4...292
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #51 Skrevet 13. desember 2020 SamusAran skrev (På 10.12.2020 den 17.21): Hvorfor var du så motstander? 😄 Jeg var motstander fordi en del forkjempere så ut til å mene at denne støvsugertypen kunne gjøre ALT. Altså, trappene må fortsatt vaskes/støvsuges på andre måter, sofaene må fortsatt støvsuges med vanlig støvsuger, og gulvet må faktisk være ryddig for at robotstøvsugeren ikke skal dytte rundt på ting og tang. Man må jo egentlig frem med den vanlige støvsugeren uansett, og jeg ville valgt en klassisk støvsuger foran en robotstøvsuger, dersom jeg kun hadde råd til én. Anonymkode: 6f567...5ba
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #52 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg var motstander fordi en del forkjempere så ut til å mene at denne støvsugertypen kunne gjøre ALT. Altså, trappene må fortsatt vaskes/støvsuges på andre måter, sofaene må fortsatt støvsuges med vanlig støvsuger, og gulvet må faktisk være ryddig for at robotstøvsugeren ikke skal dytte rundt på ting og tang. Man må jo egentlig frem med den vanlige støvsugeren uansett, og jeg ville valgt en klassisk støvsuger foran en robotstøvsuger, dersom jeg kun hadde råd til én. Anonymkode: 6f567...5ba Krenkorama 2020. Anonymkode: ce2e4...292
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå