~white lady~ Skrevet 8. desember 2020 Forfatter #21 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor kom ikke videoen med tro? Uansett, det var en videosnutt av støvsugeren som hadde "kjørt seg fast ", og kræsjet i alt mulig for å komme seg ut av knipen. 20201202_152358_001.mp4 Anonymkode: 12075...457 Klippet måtte lastes ned for å se det 🙂 Ikke den smarteste roboten du har der nei, men så lenge jobben blir gjort...
SamusAran Skrevet 8. desember 2020 #22 Skrevet 8. desember 2020 mmartine skrev (41 minutter siden): Jeg ville ha gått for en roborock s5 max, denne har kommet best ut i test. Vi har denne og er strålende fornøyd! kan legge til at vi har en pomeranian med alt håret det medfører... styr unna roomba.. Vi har denne og er storfornøyd. 1
~white lady~ Skrevet 8. desember 2020 Forfatter #23 Skrevet 8. desember 2020 Ser mange anbefaler Roborock fra Xiaomi- jeg begynner å bli overbevist 🙂 Er det noe ekstrautstyr man bør ha?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #24 Skrevet 8. desember 2020 ~white lady~ skrev (18 minutter siden): Ser mange anbefaler Roborock fra Xiaomi- jeg begynner å bli overbevist 🙂 Er det noe ekstrautstyr man bør ha? Jeg er kjempefornøyd med min roborock. Jeg har litt for høye døratokker til at den klarer gå over, men den skal klare det med lavere. Den lager seg kart over boligen og kartet lagres i appen. En kan feks stille inn at den tar kraftigere på tepper, kjører den da over teppe merker den det og suger da kraftigere. Eneste jeg angrer på er at jeg ikkke kjøpte den før 😊 har ikke noe ekstrautstyr. Anonymkode: 633a3...bbf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #25 Skrevet 8. desember 2020 Så nå på det videoklippet som var lagt ut her. Det har jeg aldri opplevd med min roborock, da kjører den bare ut igjen. Anonymkode: 633a3...bbf
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #26 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så nå på det videoklippet som var lagt ut her. Det har jeg aldri opplevd med min roborock, da kjører den bare ut igjen. Anonymkode: 633a3...bbf Den kom seg ut på egen hånd etter et par minutter Dette var første gangen på 4 år jeg opplevde at han kjørte seg fast på den måten, ellers er det dockingen som den sliter mest med når den først sliter. (At den ikke finner riktig plassering på dockingen, kjører rundt, og går tom for batteri ett eller annet sted) Den er som sagt 4 år, og er mindre avansert enn de nyere modellene. Anonymkode: 12075...457
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #27 Skrevet 9. desember 2020 Anbefaler også roborock fra xiaomi. Men obs!obs! visst du har hund eller katt som kan bæsje på gulvet! Før pleide jeg å stille den inn slik at den startet når vi gikk på jobb. Katten pleier aldri/sjeldent å gjøre fra seg inne, men hadde sikkert dårlig mage og bæsja på golvet. Og ja, du kan tenke deg utfallet 🤢. Ingen enkel sak å rengjøre støvsugeren etterpå, for kan ikke akkurat spyle den i dusjen pga motoren. Måtte skrubbe med tannbørste og pirke med q-tips inni alle smådelene 🤮. Nå går støvsugeren aldri når jeg ikke er hjemme😂. Anonymkode: 23a8d...c0f
Lovebird Skrevet 9. desember 2020 #28 Skrevet 9. desember 2020 Sier meg enig til alle som har Roborock fra Xiaomi. Vi har hatt i flere år nå og er kjempefornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #29 Skrevet 9. desember 2020 Jeg har Roborock S6 MaxV. Litt over den prisen du ser for deg, men helt genial. Anonymkode: 3f196...e1e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #30 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anbefaler også roborock fra xiaomi. Men obs!obs! visst du har hund eller katt som kan bæsje på gulvet! Før pleide jeg å stille den inn slik at den startet når vi gikk på jobb. Katten pleier aldri/sjeldent å gjøre fra seg inne, men hadde sikkert dårlig mage og bæsja på golvet. Og ja, du kan tenke deg utfallet 🤢. Ingen enkel sak å rengjøre støvsugeren etterpå, for kan ikke akkurat spyle den i dusjen pga motoren. Måtte skrubbe med tannbørste og pirke med q-tips inni alle smådelene 🤮. Nå går støvsugeren aldri når jeg ikke er hjemme😂. Anonymkode: 23a8d...c0f Jeg har katt, vi kjører alltid støvsugeren mens vi er hjemme. Hun har aldri hatt uhell på den måten, men det hender hun kaster opp, og da er det lite kult å få det i støvsuger ja! Har unngått uhell til nå ved at vi sjekker over der roboten går rett før, og håper vi slipper å oppleve det der Anonymkode: 500f8...c17
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #31 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 10.33): Anbefaler også roborock fra xiaomi. Men obs!obs! visst du har hund eller katt som kan bæsje på gulvet! Før pleide jeg å stille den inn slik at den startet når vi gikk på jobb. Katten pleier aldri/sjeldent å gjøre fra seg inne, men hadde sikkert dårlig mage og bæsja på golvet. Og ja, du kan tenke deg utfallet 🤢. Ingen enkel sak å rengjøre støvsugeren etterpå, for kan ikke akkurat spyle den i dusjen pga motoren. Måtte skrubbe med tannbørste og pirke med q-tips inni alle smådelene 🤮. Nå går støvsugeren aldri når jeg ikke er hjemme😂. Anonymkode: 23a8d...c0f Har opplevd det en gang, med oppkast. Men fortsetter å kjøre den på autopilot mens vi ikke er hjemme. Det kan jo skje uansett. Om ikke må man jo stenge ute katter, eller følge med på støvsuger og dyr hele tiden. Samt at det er fryktelig irriterende å ha støvsugeren på i bakgrunnen, når man kan kjøre den mens man ikke er hjemme. I et kost nytte perspektiv vasker jeg heller støvsuger 1-3 ganger i året, enn å fotfølge katter og støvsuger hver gang denne går. Anonymkode: 39187...f88
Hmmmmmm Skrevet 10. desember 2020 #32 Skrevet 10. desember 2020 wahaj skrev (På 8.12.2020 den 14.15): Strålende fornøyd med Roborock s5, kjøpte den i januar, går ofte, har hund, flere barn og varmepumpe som gir mye støv og lort . Går lett over dørstokker, har trappesensor, og mopp i tillegg. Genialt. Har ingen problemer med å flytte den mellom etasjer. Jeg prøvde å flytte min opp til 2 etg. Fikk den til å lage nytt kart for 2 etg, trodde jeg. Men når jeg tok den ned igjen for så å starte den på riktig kart, så så slettet den samtidig kartet for 2 etg. Hva gjør du for å få til det da??
wahaj Skrevet 10. desember 2020 #33 Skrevet 10. desember 2020 Hmmmmmm skrev (3 timer siden): Jeg prøvde å flytte min opp til 2 etg. Fikk den til å lage nytt kart for 2 etg, trodde jeg. Men når jeg tok den ned igjen for så å starte den på riktig kart, så så slettet den samtidig kartet for 2 etg. Hva gjør du for å få til det da?? Jeg starter den bare. Lager ikke nytt kart eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #34 Skrevet 10. desember 2020 wahaj skrev (8 minutter siden): Jeg starter den bare. Lager ikke nytt kart eller noe sånt. Da bruker den jo veldig mye lenger tid enn den må, for den må skanne på nytt hver gang. Flytter til nytt hus med tre etasjer om noen uker. Skal sette meg inn i dette med flere rom inne på appen da. Anonymkode: ce2e4...292
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #35 Skrevet 10. desember 2020 Hmmmmmm skrev (4 timer siden): Jeg prøvde å flytte min opp til 2 etg. Fikk den til å lage nytt kart for 2 etg, trodde jeg. Men når jeg tok den ned igjen for så å starte den på riktig kart, så så slettet den samtidig kartet for 2 etg. Hva gjør du for å få til det da?? Har du aktivert at den lagrer kartet? Anonymkode: 633a3...bbf
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #36 Skrevet 10. desember 2020 Jeg var motstander av robotstøvsuger i mange år, og diskuterte imot slike her på KG. Men da min chihuahua kom inn i en røyteperiode på sensommeren, måtte jeg bite i det sure eplet og anskaffe meg en. Så da kjøpte jeg den som var best i test, nemlig Roborock S5 Max. Og for en god investering! Jeg styrer den fra appen eller bare setter den inn i et rom, og vipps! så er det rent. Akkurat nå vasker den 60 kvm stor stue mens jeg sitter på KG😁 Veldig deilig! Synes den er enkel å bruke, enkel å tømme, og enkel å fylle med vann. Som en annen skrev her: det eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte den før. Årets desidert beste kjøp! Anonymkode: 6f567...5ba
SamusAran Skrevet 10. desember 2020 #37 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg var motstander av robotstøvsuger i mange år, og diskuterte imot slike her på KG. Men da min chihuahua kom inn i en røyteperiode på sensommeren, måtte jeg bite i det sure eplet og anskaffe meg en. Så da kjøpte jeg den som var best i test, nemlig Roborock S5 Max. Og for en god investering! Jeg styrer den fra appen eller bare setter den inn i et rom, og vipps! så er det rent. Akkurat nå vasker den 60 kvm stor stue mens jeg sitter på KG😁 Veldig deilig! Synes den er enkel å bruke, enkel å tømme, og enkel å fylle med vann. Som en annen skrev her: det eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte den før. Årets desidert beste kjøp! Anonymkode: 6f567...5ba Hvorfor var du så motstander? 😄
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #38 Skrevet 10. desember 2020 Dere som har roborock som kan vaske. Sprayer dere med noe såpe først? Føler det ikke blir så rent med bare vann fra tanken og moppen. Anonymkode: e5e22...319
Hmmmmmm Skrevet 11. desember 2020 #39 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 16.40): Har du aktivert at den lagrer kartet? Anonymkode: 633a3...bbf Hva tenker du på da? Jeg lot den gå tilbake til lader, forsto det sånn at da lagrer deg kartet. Det så ut som det var lagret, helt til jeg skulle starte den i en annen etasje. Da når jeg gikk inn på riktig kart, så trykket start, så jeg at det andre kartet var borte.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #40 Skrevet 11. desember 2020 Hmmmmmm skrev (4 timer siden): Hva tenker du på da? Jeg lot den gå tilbake til lader, forsto det sånn at da lagrer deg kartet. Det så ut som det var lagret, helt til jeg skulle starte den i en annen etasje. Da når jeg gikk inn på riktig kart, så trykket start, så jeg at det andre kartet var borte. I appen går det an å aktivere at kartet lagres. En slags på-knapp (i mangel av bedre ord). Anonymkode: 633a3...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå