AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #21 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 13.13): Min kjære tenner på bdsm og elsker ris, bli pisket osv. Jeg for min del tenner ikke på å bli riset eller slått. Derfor vil jeg forstå hva som er så deilig med akkurat det. Jeg har lyst å høre fra dere som liker å bli riset, riset eller slått. Kan dere forteller hvorfor dere liker det? Og for all del, foreslår vi ikke svarer de som absolutt må komme med hets, sjikanering og kjipe kommentarer som ødelegge diskusjonen. Anonymkode: 006eb...2e7 Dette er noe jeg har begrenset erfaring med, men har opplevd spanking. Det er snakk om ganske lett smerte da. Det er den sanselige intensiteten som gjør det seksuelt. I tillegg, hvis man spanker rompa til partneren, øker blodgjennomstrømningen dit, noe som gjør en mer kåt. Det er også mulig med lette slag mot ballene for å oppnå dette, eller andre erogene soner. I likhet med andre fetisjer handler BDSM om fantasier og det å tenne på spesielle stimuli/idéer. Det kan ikke forklares fullt ut rasjonelt. Anonymkode: ad452...3c4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #22 Skrevet 10. desember 2020 Jeg har vært sammen med ei dame ca. 6 mnd. nå, og hver gang hun skal suge meg lager hun litt stram trutmunn slik at jeg må presse for å få pikken inn, det og at hun liker lett dasking når jeg tar henne bakfra gjør at jeg lurer på om hun er "sub light" Anonymkode: 32c80...4c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå