AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Min kjære tenner på bdsm og elsker ris, bli pisket osv. Jeg for min del tenner ikke på å bli riset eller slått. Derfor vil jeg forstå hva som er så deilig med akkurat det. Jeg har lyst å høre fra dere som liker å bli riset, riset eller slått. Kan dere forteller hvorfor dere liker det? Og for all del, foreslår vi ikke svarer de som absolutt må komme med hets, sjikanering og kjipe kommentarer som ødelegge diskusjonen. Anonymkode: 006eb...2e7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min kjære tenner på bdsm og elsker ris, bli pisket osv. Jeg for min del tenner ikke på å bli riset eller slått. Derfor vil jeg forstå hva som er så deilig med akkurat det. Jeg har lyst å høre fra dere som liker å bli riset, riset eller slått. Kan dere forteller hvorfor dere liker det? Og for all del, foreslår vi ikke svarer de som absolutt må komme med hets, sjikanering og kjipe kommentarer som ødelegge diskusjonen. Anonymkode: 006eb...2e7 Om din kjære tenner på å bli slått så betyr ikke det at du også må tenne på å bli slått. At du derimot liker å slå ville nok vært en stor fordel...;) Anonymkode: 70edb...bed 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Jeg er mer skeptisk til folk som tenner på å slå , enn folk som liker å bli slått. Kunne ikke vert sammen med en slik en. Anonymkode: 515db...c04
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om din kjære tenner på å bli slått så betyr ikke det at du også må tenne på å bli slått. At du derimot liker å slå ville nok vært en stor fordel...;) Anonymkode: 70edb...bed Det var ikke spørsmålet mitt, men takk som svarer i tråden. Vi er voksne og har drevet med bdsm i mange år. Jeg tenner ikke på å slå men hva det gjør med henne. Anonymkode: 006eb...2e7
911 Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Bare husk på at å slå ikke betyr det samme som vold. Helt nødvendig å ha et "stoppord" når man driver med dette slik at man vet når nok er nok. Tror nok det er denne god-vonde følelsen som tenner de som er sub i tillegg til å bli dominert. Dere får bare prøve dere fram og starte i det små, kanskje med håndjern og rollespill.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Ikke helt godt å definere. Det er ikke slagene i seg selv eller smerten heller for min del, det er mer det psykiske rundt hele situasjonen. Det å overgi seg fullstendig og slippe kontrollen er helt fantastisk. Jeg ordner alt hele tiden, har full kontroll på alt. Jeg liker det å slippe kontrollen og bli tatt vare på, selv om det kanskje høres rart ut. Anonymkode: b7f2d...154 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 911 skrev (12 minutter siden): Bare husk på at å slå ikke betyr det samme som vold. Helt nødvendig å ha et "stoppord" når man driver med dette slik at man vet når nok er nok. Tror nok det er denne god-vonde følelsen som tenner de som er sub i tillegg til å bli dominert. Dere får bare prøve dere fram og starte i det små, kanskje med håndjern og rollespill. Ts skriver at de har drevet med bdsm i mange år........ tipper de ikke trenger tips om stoppord, og hvordan de kan utforske. 😄
911 Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 DEN NAKNE GARTNER skrev (1 minutt siden): Ts skriver at de har drevet med bdsm i mange år........ tipper de ikke trenger tips om stoppord, og hvordan de kan utforske. 😄 Beklager. Leste bare HI uten å sjekke hvem som hadde svart hva. Ser i ettertid at de er erfarne BDSM-ere. Jeg skrev likevel ingenting feil 😉, men helt greit at du poengterer misforståelsen.
Katten.2.0 Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 57 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er mer skeptisk til folk som tenner på å slå , enn folk som liker å bli slått. Kunne ikke vert sammen med en slik en. Anonymkode: 515db...c04 Kommer an på om man er sadist eller ikke. En sadist tenner jo på å påføre smerte, potensielt uavhengig hvordan motparten takler det. For min del tenner jeg ikke på å spanke i seg selv, men på reaksjonen fra min partner. Når hun reagerer med stønn og beveger hoftene i kåthet, så elsker jeg det. Vissheten om at jeg kommer til å kjenne at hun er dryppende våt av å bli spanket, er ufattelig tennende. Har derimot også en vanilje partner, som ikke tenner på spanking eller lignende. Da gjør jeg det ikke, selv om hun sikkert hadde 'tålt' det for min del. Jeg kan være ganske røff så lenge jeg vet og får fysisk og verbal tilbakemelding på at min partner liker det jeg gjør.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 SlemUlv skrev (2 minutter siden): Smerten ved spanking, gir meg nytelse. SlemUlv skrev (2 minutter siden): Smerten ved spanking, gir meg nytelse. Interessant. Kan du dele litt mer og hvorfor? Hilsen ts Anonymkode: 006eb...2e7
SlemUlv Skrevet 8. desember 2020 #12 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Interessant. Kan du dele litt mer og hvorfor? Hilsen ts Anonymkode: 006eb...2e7 Jeg har ikke noe forklaring, er bare sånn jeg er bygget 😃
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #13 Skrevet 8. desember 2020 SlemUlv skrev (37 minutter siden): Jeg har ikke noe forklaring, er bare sånn jeg er bygget 😃 takk for svar uansett. ts Anonymkode: 006eb...2e7
Fioljenta Skrevet 8. desember 2020 #14 Skrevet 8. desember 2020 At jeg liker dasking på baken (og noen andre typer smerte), var noe jeg først innså for noen få år siden. Tror at jeg ikke turte innrømme det for meg selv før fordi vold ikke har noe i et forhold å gjøre. Men, dasking/rising i en kjærlig setting mellom to parter som begge er med på leken uten noen former for usikkerhet, er noe helt annet enn vold. Jeg liker det fordi: - det viser at jeg har full tillit til min kjære - smerten aktiviserer de samme sansecellene som nytelse - daskene er effektive til å fange tankene mine (som har lett for å fly i alle retninger) - effektiv form for overgivelse, jeg må gi slipp på kontrollen (noe jeg har alt for mye av i hverdagen, så deilig å gi slipp) - daskingen gir meg en egen rus der jeg er helt tilstede og bare flyter med i det som skjer - dasking blandet med kjærtegn gir en eksplosjon av følelser - småmerkene (og evt. svie) etterpå er deilige påminnelser jeg bare må smile av i etterkant - det psykiske i at han tar kontrollen og leder meg kjærlig, men bestemt gjennom hans planer gir en fantastisk følelse av at han virkelig vil ha meg og tar vare på meg Og sikkert noe mer (men dette var det som ramlet ut av fingrene mine akkurat nå). Når det er sagt, gjør vi det ikke så ofte. Det krever at hodet mitt er helt med, at jeg er fullstendig trygg på ham og at vi har god tid. Så da sparer vi det heller til spesielle anledninger. ☺️ Beklager langt svar, ble litt revet med... (TS, skjønner at dere er erfarne BDSM’er - sikkert mer enn oss, men jeg har samlet en del tips om erotisk rising/dasking bare sånn i tilfelle flere er interessert.) 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #15 Skrevet 8. desember 2020 Grunnen til at noen tenner på dette kan være pga dårlig oppvekst eller tidligere traumer har jeg lest. Vil ikke delta i sånne aktiviteter fordi man ikke vet hva som ligger bak og fordi det føles rart ut. Anonymkode: c28f0...af6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #16 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Grunnen til at noen tenner på dette kan være pga dårlig oppvekst eller tidligere traumer har jeg lest. Vil ikke delta i sånne aktiviteter fordi man ikke vet hva som ligger bak og fordi det føles rart ut. Anonymkode: c28f0...af6 Det har ikke jeg lest, men du kan sikkert komme med noen troverdige linker? Anonymkode: 70edb...bed
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #17 Skrevet 8. desember 2020 Vet ikke hvorfor. Tror det gir meg en slags satisfaction. At jeg blir 'straffa'. Har lett for å få dårlig samvittighet og kan være streng med meg selv, så å få 'straff' gjør at jeg kan gi slipp på skyldfølelse på en måte. Bare en teori, jeg er ikke helt sikker på hva som ligger bak mtp psykologi. Ellers så blir jeg bare veldig tent av smerte, spanking. Blir bare sykt kåt. Anonymkode: fba15...e42 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 9. desember 2020 #18 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Grunnen til at noen tenner på dette kan være pga dårlig oppvekst eller tidligere traumer har jeg lest. Vil ikke delta i sånne aktiviteter fordi man ikke vet hva som ligger bak og fordi det føles rart ut. Anonymkode: c28f0...af6 Interessant. Kan du vise til kilder eller annet som forklarer meningen din? Det er naturlig å tenke slik men stemmer det?
myrfivel Skrevet 9. desember 2020 #19 Skrevet 9. desember 2020 (endret) Akkurat HVA som gjør at jeg liker det vet jeg ikke, bare er sånn. Men det er en enorm tillit og omsorg bak det å bli riset, pisket og slått i en sånn sammenheng. Han nyter å påføre meg smerte, nyter å se hvordan jeg tar det imot. Jeg nyter hvert eneste slag han gir meg. Skulle det mot formodning bli for mye er det bare å komme med stoppordet, så tar vi en pause. Det er frigjørende å ikke ha kontroll i situasjonen, meget opphissende å være til hans «disposisjon». Også elsker jeg den ømme, rå følelsen etterpå og å se merkene han har etterlatt seg. Endret 9. desember 2020 av myrfivel
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #20 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vet ikke hvorfor. Tror det gir meg en slags satisfaction. Anonymkode: fba15...e42 Mener du å si 'tilfredstillelse'? Anonymkode: 70edb...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå