AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Begynte i høst på zoplicone. Forrige helg drakk jeg alkohol uten å tenke at dette var en dårlig ide. Det gikk fint på kvelden og natten, men dagen etterpå oppførte jeg meg helt tulling, gråt, var ute av meg, ville ikke leve lenger osv. Jeg har det egentlig ikke sånn, har normale opp og nedturer, men aldri i nærheten av dette. Kan det være kombinasjonen? Skal slutte både med medisiner og alkohol for dette skremte meg skikkelig. Andre som har opplevd det? Anonymkode: 51c55...c62
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Har du lest pakningsvedlegget? Hvis du kikker under interaksjoner og bivirkninger kan du lese hva som ikke skal kombineres med medisinen (interaksjoner) og under bivirkninger kan du lese hva du kan forvente Anonymkode: d2095...373
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Aldri miks alkohol med sovemedisiner. Hvis du skal drikke er det bedre at du ikke tar sovemedisin akkurat den dagen/kvelden du drikker. Anonymkode: 14742...b95 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Det står ganske tydelig at man ikke skal blande disse to, men ikke direkte at det kan føre til den idiotoppførselen jeg hadde. Satte ihvertfall en såpass støkk at jeg heller er søvnløs og klin edru i lang tid fremover. Anonymkode: 51c55...c62
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri miks alkohol med sovemedisiner. Hvis du skal drikke er det bedre at du ikke tar sovemedisin akkurat den dagen/kvelden du drikker. Anonymkode: 14742...b95 Nei, det var en glipp og skal aldri skje igjen. Anonymkode: 51c55...c62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå