AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Jeg har nylig laget profil på en datingside. Kom i snakk med en som virket oppegående. Først spør han om jeg vil overnatte bare etter noens timer chat. Jeg sier "nei. Jeg overnatter ikke hos noen jeg ikke kjenner og akuratt har startet å snakke med" Vi fortsetter å prate litt, da han plutselig skal vite hva som tenner meg, hva jeg liker og ikke liker i senga osv. Vi var ikke inne på tema i det hele tatt. Jeg sier at jeg deler ikke sånt med hvem som helst og lurer på hvorfor han spør. "vil bli kjent med deg" svarer han. Jeg svare med "hva jobber du med, hva gjør du i fritiden?" og får enstavelser tilbake. Sier at jeg ikke syns han virker intr i å bli kjent , og ønsker han lykke til i søken. Han svarer at det er jeg som ikke er intr i å bli kjent. Så da lurer jeg på. Er det jeg som er sær som ikke diskuterer seksuelle preferanser med alle og enhver? Og når begynte "jeg vil bli kjent med deg," å bety "fortelle meg alle dine seksuelle preferanser"? Har fått litt andre meldinger også som starter rett der. "hei. Skal vi bli kjent, hva liker du i senga?" Jeg synes det er skikkelig teit. Er jo på en dateingside fordi jeg søker kjæreste. Ikke sex buddy Anonymkode: 68a84...afb 4
Mona123 Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Nei, ikke normalt. Ikke underhold disse menneskene, slett og blokk. 8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Dette må du jo bare regne med .. Anonymkode: 971da...98e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Dette må du desverre regne med. Mange er ute etter sex, eller sexting. Bare fortsett å sett grenser for deg selv. Du luker jo vekk idiotene. Anonymkode: ac179...ba0 5
utakulanini Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Det er alt i alt ikke så dumt at de skriver sånn, for da blir det iallefall veldig enkelt å luke bort dem som utelukkende er ute etter sex. Silver linings.. 3
Rant Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Nei, du er ikke sær. Han var bare ute etter sex, og når han ikke klarte å forføre deg så ble han snurt og angrep deg med at "det er du som ikke er interessert". Drit i han. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Rant skrev (22 minutter siden): Nei, du er ikke sær. Han var bare ute etter sex, og når han ikke klarte å forføre deg så ble han snurt og angrep deg med at "det er du som ikke er interessert". Drit i han. Han ønsket vistnok noen å dele livet med 🤷♀️ Anonymkode: 68a84...afb
Rant Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han ønsket vistnok noen å dele livet med 🤷♀️ Anonymkode: 68a84...afb Yeah right. 3
lillevill Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 Du er ny med dating og man er ikke helt vant til det "kjøttmarkedet" Vel, det tar litt tid å lære hvordan man skal manøvrere seg forbi. Det er helt ok å ikke svare en person som du ikke ønsker det! Du kan matche med noen og la det sile ut i sanden om du får en dårlig følelse. Det er INGEN som har rett på tid med deg, på detaljer om livet ditt, på bilder av deg eller svar fra deg. Det er mye rart som kan skje. Jeg fikk f.eks kritikk på at jeg hadde noen bilder av natur. Fyren ville se kroppen min for å sjekke at jeg ikke skjuler noe. Husk at dette ikke er empatisk oppførsel. Det er ikke slike folk du vil knytte til deg. Dating kan være bra, og man kan få nye venner, men velg folka som er gode tvers gjennom. De som presser deg, sender deg nudes, eller presser sex prat på deg, eller kritiserer deg er ikke slike gode folk. 3
lillevill Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi fortsetter å prate litt, da han plutselig skal vite hva som tenner meg, hva jeg liker og ikke liker i senga osv. Vi var ikke inne på tema i det hele tatt. Jeg sier at jeg deler ikke sånt med hvem som helst og lurer på hvorfor han spør. "vil bli kjent med deg" svarer han. Jeg svare med "hva jobber du med, hva gjør du i fritiden?" og får enstavelser tilbake. Sier at jeg ikke syns han virker intr i å bli kjent , og ønsker han lykke til i søken. Han svarer at det er jeg som ikke er intr i å bli kjent. Du ser vel at dette er en manipulerende person? 2
solmåneogstjerner Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 Du er ikke sær. Men du må nok dessverre regne med at du treffer flere slike...
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #12 Skrevet 8. desember 2020 Vær tydelig i profilen din på at du søker noe varig, det hjelper en del. Og ellers må du bare tenke at "fint, da fikk jeg luket bort en som kun er ute etter sex før vi kom så langt at vi møtes". Husk at datingappene ikke bare er for de som ser etter livsvarige forhold. Man har mange ulike utgangspunkt der. Så man kan møte på alt mulig. Man må sortere. Og i tillegg er det alltid en god del mennesker som fullstendig mangler sosiale antenner...🙄 Anonymkode: 45036...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #13 Skrevet 9. desember 2020 Har støtt på mange sånne på datingsider, og det er irriterende og slitsomt. Ingenting å gjøre annet enn slett og blokker. Dessverre er det så mange av dem også, så blir så mange å luke ut. Blir også veldig lei av disse med det evige maset. Det hadde vært fint hvis det var egne sider for dem som bare vil sexchatte eller bare er ute etter sex og ikke noe seriøst. Anonymkode: 2719f...e9f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå