AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #21 Skrevet 8. desember 2020 Dobbeltmoralen lyser her. Hadde dette vært en mann på 41 som var forelsket i ei dame på 29 hadde tonen fra feministene i tråden vært snudd på hodet. Anonymkode: bdab7...6b9 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #22 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner over 40 kan bli fort gravide om mannen er yngre. 😌 Anonymkode: 5115c...472 Mmmmmei. Men nå er det ikke gitt at TS ønsker barn. For alt vi vet har han barn fra før. Er hun interessert i deg da, TS? Anonymkode: 7dba8...8e7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #23 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dobbeltmoralen lyser her. Hadde dette vært en mann på 41 som var forelsket i ei dame på 29 hadde tonen fra feministene i tråden vært snudd på hodet. Anonymkode: bdab7...6b9 Eh, hvordan trekker du inn feminisme HER? Anonymkode: 7dba8...8e7 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #24 Skrevet 8. desember 2020 Er kjemien bra, så kjør på... Selv er jg over 40, men oftere falt/ blitt betatt for/av litt yngre... Tror grunnen er at de oftere har hatt litt mer lek og flørt i seg enn en eldre som har falt i "selvhøytideliggropen"... Samtidig så føler jeg meg ofte litt yngre selv også.. Nå har jeg bare blitt litt skuffet tilslutt av de forholdene..- men slutta være så dømmende i henhold til aldersforskjell! Personlighet og kjemi betyr mer!- og når begge er mellom 25 og 60!:p Men..skal også sies at jeg hadde tvilt mer om du var yngre og hun eldre... Finns ei lita grense for meg også:p Anonymkode: 8412c...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #25 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ehh..NEI. Det kan de som regel ikke. Anonymkode: ef8d1...791 Eh jo? Du er fruktbar når du er 40, tro det eller ei. Sjefen min var 39 da ho fikk sin første. Naboen 41. Det er svært få som er i overgangsalder i en alder av 40. Anonymkode: 0b036...15d 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #26 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner over 40 kan bli fort gravide om mannen er yngre. 😌 Anonymkode: 5115c...472 For noe tull, sjekk statistikk over fruktbarhet. Og de vil vel ikke ha barn i dag? Om et par år er hun 43/44, og i de fleste tilfeller for gammel. Anonymkode: 2f4d2...66c
Loff77 Skrevet 8. desember 2020 #27 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Joda. Er mange kvinner i 40-årene som blir gravide når mannen er flere år yngre. Vanskeligere når mannen også er over 40 siden menn over 40 bruker mye lengre tid på å gjøre kvinner gravide fordi menn over 40 er mindre fruktbare enn menn under 35. Anonymkode: 41d11...db2 Dette er jo bare tull det er helt motsatt
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #28 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For noe tull, sjekk statistikk over fruktbarhet. Og de vil vel ikke ha barn i dag? Om et par år er hun 43/44, og i de fleste tilfeller for gammel. Anonymkode: 2f4d2...66c Hvorfor tror du at TS ønsker barn? Anonymkode: 508ab...e39
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #29 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eh jo? Du er fruktbar når du er 40, tro det eller ei. Sjefen min var 39 da ho fikk sin første. Naboen 41. Det er svært få som er i overgangsalder i en alder av 40. Anonymkode: 0b036...15d Ja, bra de utgjør statistikken da Anonymkode: 7dba8...8e7
GrønnNellik68 Skrevet 8. desember 2020 #30 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eh, hvordan trekker du inn feminisme HER? Anonymkode: 7dba8...8e7 Er vel heller yngre damer som ikke skjønner at det kan være aldersforskjell andre veien.
Gjest Maxwell Skrevet 8. desember 2020 #31 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er forelsket i ei dame på 41 år. Anonymkode: c37e6...cf9 Samme her 😊
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #32 Skrevet 8. desember 2020 Ikke gidd! Hun blir bare eldre og er over toppen, så jeg ville heller nytt ei på egen alder så lenge det går. Du får prøvd nok av 40+ senere, da er det ikke like lett å få 20+ lenger, så du bør gripe sjansen når du har den. Anonymkode: cce76...a7d
Wolff Skrevet 8. desember 2020 #33 Skrevet 8. desember 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke gidd! Hun blir bare eldre og er over toppen, så jeg ville heller nytt ei på egen alder så lenge det går. Du får prøvd nok av 40+ senere, da er det ikke like lett å få 20+ lenger, så du bør gripe sjansen når du har den. Anonymkode: cce76...a7d Merkelig utspill.. Høres ut som du snakker om dataspill eller sjokoladeplater, istedenfor levende mennesker. Prøvd?? Gripe sjansen?? TS sier han er forelsket. Da er man forelsket i et menneske. Man er genuint nysgjerrig på mennesket. Du fremstår som en med asperger syndrom eller en viss personlighetsforstyrrelse. "Prøv her, grip sjansen, tenkt kalkulert, utnytt mest mulig, prøv å få tak i 20+, osvosv". Sånne folk som deg mangler sjel og dannelse. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #34 Skrevet 8. desember 2020 Wolff skrev (1 time siden): Merkelig utspill.. Høres ut som du snakker om dataspill eller sjokoladeplater, istedenfor levende mennesker. Prøvd?? Gripe sjansen?? TS sier han er forelsket. Da er man forelsket i et menneske. Man er genuint nysgjerrig på mennesket. Du fremstår som en med asperger syndrom eller en viss personlighetsforstyrrelse. "Prøv her, grip sjansen, tenkt kalkulert, utnytt mest mulig, prøv å få tak i 20+, osvosv". Sånne folk som deg mangler sjel og dannelse. Det var da voldsomt, traff jeg en øm tå kanskje? Damer på 40+ er bare overlykkelige over erobringen, de får stort sett bare 50+ ellers. Han på 20+ må ikke la seg blende og bli lurt av ei som har passert toppen for lengst, og han kan vare glemme flere enn maks ett barn. Våkn opp mann! Anonymkode: cce76...a7d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #35 Skrevet 8. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det var da voldsomt, traff jeg en øm tå kanskje? Damer på 40+ er bare overlykkelige over erobringen, de får stort sett bare 50+ ellers. Han på 20+ må ikke la seg blende og bli lurt av ei som har passert toppen for lengst, og han kan vare glemme flere enn maks ett barn. Våkn opp mann! Anonymkode: cce76...a7d Var vel jeg som traff den råtne tåa di, ser det ut til. Menn uansett alder er overlykkelige over det de får. De fleste menn må ta til takke. Om en mann på 40+ får seg noen yngre enn seg selv er det stort sett damer med psykiske problemer eller overvektige halvstygge damer som jevngamle menn ikke vil ha. Våkn opp selv du, der du tror livet handler om å pule på mennesker mange år yngre enn deg selv, mens normale menn klarer å etablere varige relasjoner til voksne kvinner og er såpass trygge på seg selv at de takler sin egen aldringsprosess uten å ageshame kvinner. Tipper du aldri har hatt draget og håper hardt på at ting skal endre seg når du begynner å bli utgått på dato, slik menn gjør etter fylte 39. Studier viser at når menn fyller 39 slutter vi kvinner å se på dere som seksuelle vesner. Hvorfor? Sæden deres er utgått på dato Anonymkode: 41d11...db2 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #36 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Var vel jeg som traff den råtne tåa di, ser det ut til. Menn uansett alder er overlykkelige over det de får. De fleste menn må ta til takke. Om en mann på 40+ får seg noen yngre enn seg selv er det stort sett damer med psykiske problemer eller overvektige halvstygge damer som jevngamle menn ikke vil ha. Våkn opp selv du, der du tror livet handler om å pule på mennesker mange år yngre enn deg selv, mens normale menn klarer å etablere varige relasjoner til voksne kvinner og er såpass trygge på seg selv at de takler sin egen aldringsprosess uten å ageshame kvinner. Tipper du aldri har hatt draget og håper hardt på at ting skal endre seg når du begynner å bli utgått på dato, slik menn gjør etter fylte 39. Studier viser at når menn fyller 39 slutter vi kvinner å se på dere som seksuelle vesner. Hvorfor? Sæden deres er utgått på dato Anonymkode: 41d11...db2 Haha, snakk om å kave, kom deg opp for å få litt luft. Godt du gikk under som anonym i det minste. Anonymkode: cce76...a7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå