Gå til innhold

Er ikke Transskjønnede bare lovlig rollespill bare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantaserte å være Simba ifra Løvenes Konge da jeg var liten. Antar vel det er penger i det?

Anonymkode: 23b8a...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: b73fb...b18

• Liker 3
Skrevet

Ja. Langt på vei sant. 

Anonymkode: 58943...435

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet. Transkjønnede, Simba, penger?

Anonymkode: f5ae8...e25

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Skjønner ikke spørsmålet. Transkjønnede, Simba, penger?

Anonymkode: f5ae8...e25

Må være som passe dum for å ødelegge kroppen med mindre det faktisk er noe som feiler den, er da man vanligvis går til lege. Selve kjønnsidentifisering er i beste fall sosial manipulasjon av demokrater i USA som prøver å globalisere verden med det.

• Liker 1
Skrevet

Har alltid syntes det har vært irriterende med folk som må ha hele samfunnets velsignelse. 

Synes det blir som å ringe på dørklokken til noen og så sier de: halla, du skal bruke de neste 10 årene på å digge meg. 

slitsomt 🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Anonymkode: dfe05...d9d

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Fantaserte å være Simba ifra Løvenes Konge da jeg var liten. Antar vel det er penger i det?

Å være trans er noe langt mer enn å bare fantasere om å være det motsatte kjønn. Det sitter dypt og de fleste sliter med body dysphoria. Hormoner og srs for de som vil det er behandlingen.

Anonymkode: 4fed1...fa0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å være trans er noe langt mer enn å bare fantasere om å være det motsatte kjønn. Det sitter dypt og de fleste sliter med body dysphoria. Hormoner og srs for de som vil det er behandlingen.

Og det er sosial manipulasjon, demokrater i USA prøver å globalisere det bare.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Må være som passe dum for å ødelegge kroppen med mindre det faktisk er noe som feiler den, er da man vanligvis går til lege. Selve kjønnsidentifisering er i beste fall sosial manipulasjon av demokrater i USA som prøver å globalisere verden med det.

Man går til lege når man er trans om man ønsker behandling. Her i Norge er 18-24 måneder vanlig tid før du kan starte hormoner og da snakker du med både leger og psykologer. Operasjon tar enda lenger tid å få. Flere års ventetid. Og det er krav om stabil psyke. Transpersoner har eksistert like lenge som menneskeheten og er ikke noe nytt. Sett dere heller inn i det istedenfor å spre misinformasjon.

Det er også forskjell på binary trans, non-binary og såkalte transtrenders. Er kun binary som behandles i Norge.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og det er sosial manipulasjon, demokrater i USA prøver å globalisere det bare.

Nope.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er også forskjell på binary trans, non-binary og såkalte transtrenders. Er kun binary som behandles i Norge.

Det høres ut som fantasi. Jeg er en drage osv lol

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres ut som fantasi. Jeg er en drage osv lol

Kanskje du skulle lest deg opp på hva det vil si å være trans istedenfor å opptre uviten. Mange av oss går faktisk igjennom et helvete.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...