AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Huff... Jeg har likt en gutt lenge, og han spurte meg ut på date. Kjente meg hele meg at jeg ville si ja, men fikk meg til å si nei ene og alene fordi jeg vet han er muslim. Selv er jeg kristen... Har så vondt nå. Men var rett, til syvende og sist? Anonymkode: 66db0...55f 2
Konvall Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Ikke rett avgjørelse! Religion burde ikke ha noe å si. Slutt å høre på hva andre synes og mener om dette. Følg ditt hjerte. Du må erfare selv hvordan det er. Aldri la en mulig kjæresteemne gå fra deg av slike grunner! 9
Silva Pluvialis Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 (endret) Jeg tenker at det er svært viktig at man har likt verdisyn og livssyn. Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 27
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Hele deg var det vel ikke, det er jo en del av deg som sier "men jeg er kristen, så det riktige er å avvise ham"? Anonymkode: 2ce12...ba8 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Jeg er kristen og dater en mann med muslimsk bakgrunn. Anonymkode: 51f70...000 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Nei, ikke avvis han. Da blir du stempla som rasist og blir hengt ut på rasisme.i.Norge på Instagram. Anonymkode: a4190...321 6
Silva Pluvialis Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, ikke avvis han. Da blir du stempla som rasist og blir hengt ut på rasisme.i.Norge på Instagram. Anonymkode: a4190...321 Man er ikke rasist bare fordi man ønsker å bli sammen med en person med samme religion og verdisyn som en selv. 14
Filifjonka:-) Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 Det må være lov. Du velger helt selv hvem du vil gå på date med. 11
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 Må være helt greit det. Sveiper alle religiøse til venstre på Tinder selv. Anonymkode: 4f3be...3e3 7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 Viss han var casual til troen, slik mange norske "kristne" er. Altså at man ikke lar religionen styre livet. Så syns jeg du skulle gitt han sjansen, men i det andre tilfelle ville mye av hverdagen dreid seg om alle koranens regler osv. Anonymkode: 9a699...da5 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #11 Skrevet 7. desember 2020 46 minutter siden, AnonymBruker said: Huff... Jeg har likt en gutt lenge, og han spurte meg ut på date. Kjente meg hele meg at jeg ville si ja, men fikk meg til å si nei ene og alene fordi jeg vet han er muslim. Selv er jeg kristen... Har så vondt nå. Men var rett, til syvende og sist? Anonymkode: 66db0...55f jeg tenker at du skal følge hjertet ditt selvsagt, og ikke høre på hva alle andre sier. og kg er egenklig det verste Stedet og spørre om slikt, da flesteparten som diskuterer Islam og muslimer bare har hetsende stygge Ord og si. jeg er Muslim selv og kunne aldri ha giftet meg med en som ikke hadde samme tro som meg, mulig det kan fungere for deg det er ikke opp til meg og si eller mene noe om. Anonymkode: c95db...aae 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #12 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Huff... Jeg har likt en gutt lenge, og han spurte meg ut på date. Kjente meg hele meg at jeg ville si ja, men fikk meg til å si nei ene og alene fordi jeg vet han er muslim. Selv er jeg kristen... Har så vondt nå. Men var rett, til syvende og sist? Anonymkode: 66db0...55f Hvis din tro er viktig for deg i livet og hverdagen og oppdragelse av barn, kristen dåp eller barnevelsignelse, ekteskap, helligdager og høytider. Hvis hans tro er viktig for ham i livet og hverdagen og oppdragelse av barn, valg for barn med omskjæring, ekteskap, helligdager og høytider. Da er det for stor kollisjon og vil bli masse trøbbel både med bryllupet, med babyene, med ungene i konfirmasjonsalder og med alle høytidsdager osv at det vil bli masse masse konflikter og to ulykkelige mennesker. Dessverre så må man være sånn noenlunne på samme sted. Hvis begge er mildt troende men fleksible så går det, hvis begge bærer sin tro med seg i det hverdagslige livet og setter troen som en del av deres hverdag da går det dessverre ikke. Det høres ut som du har en sterk tro og da tror jeg nok at ditt valg var det rette fordi dere ville dratt i to ulike retninger og det hadde vært stress for dere begge og skapt masse vanskelige situasjoner. Anonymkode: 15f97...439 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #13 Skrevet 7. desember 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ikke avvis han. Da blir du stempla som rasist og blir hengt ut på rasisme.i.Norge på Instagram. Anonymkode: a4190...321 islam eller andre religioner er ingen rase men en religion. Anonymkode: c95db...aae 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #14 Skrevet 7. desember 2020 Hadde gjort det samme. Aldri om jeg hadde data en muslim! Anonymkode: f1976...312 11
Hippogriff Skrevet 7. desember 2020 #15 Skrevet 7. desember 2020 Hvis din tro og de tradisjoner som følger med er viktige for deg, var det vel rett. Som ateist ville jeg hatt problemer med å skulle hatt en strengt religiøs partner. Det handler om å ha et visst minimum av felles plattform å bygge på. 7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #16 Skrevet 7. desember 2020 Muslimske kvinner har ikke en engang lov til å date ikke-muslimer uten at noen hever et øyenbryn av det. Jeg tror du skal stole på magefølelsen din og vite at dette var rett valg for deg i det lange løp. Anonymkode: ba00a...647 10
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #17 Skrevet 7. desember 2020 Uatskillelig skrev (16 minutter siden): Man er ikke rasist bare fordi man ønsker å bli sammen med en person med samme religion og verdisyn som en selv. Nei, det som er poenget mitt. Var ironisk ment fordi man blir stempla som rasist for absolutt alt nå til dags. Anonymkode: a4190...321 6
Silva Pluvialis Skrevet 7. desember 2020 #18 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det som er poenget mitt. Var ironisk ment fordi man blir stempla som rasist for absolutt alt nå til dags. Anonymkode: a4190...321 Egentlig ganske trist at man ikke kan si eller mene noe uten å bli stemplet som rasist m.m. 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #19 Skrevet 7. desember 2020 Uatskillelig skrev (2 minutter siden): Egentlig ganske trist at man ikke kan si eller mene noe uten å bli stemplet som rasist m.m. Enig, men dessverre slik det har blitt. Anonymkode: f1976...312 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #20 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): islam eller andre religioner er ingen rase men en religion. Anonymkode: c95db...aae I følge venstresiden er islam en rase. Anonymkode: 6fbd5...618 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå