AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Idag har jeg hatt rosa flekker i utfloden. Det er ti dager til jeg skal ha mensen, så synes det er tidlig å begynne å blø nå. Når jeg tenker meg om har jeg liksom hatt litt småmurringer idet siste, men ikke like kraftig som mensen. Jeg har hatt slik rosa utflod tidligere også, men husker ikke når i syklusen, og jeg kan ikke huske å ha hatt det tidligere i høst. Når bør slike ting sjekkes. Jeg er 37, har aldri hatt sameie - og har ingen planer om å bli gravid. Anonymkode: a8340...cad
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Men tar du celleprøve fast? Det burde du Men gjør du det er det sikkert ikke noe å bekymre seg over. Jeg har opplevd det samme flere ganger (jeg er 33 om det spiller noen rolle) tror det kan være fordi man har jo masse blodårer i slimhinnene så dette kan jo skje. En bitteliten blødning bare, at det er rosa er jo ferskt blod åså. Anonymkode: ade25...864
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Ville startet med graviditetstest når du forventer mens, for det høres ærlig talt mest ut som du er blitt gravid/festeblødning. Anonymkode: 9823a...877
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville startet med graviditetstest når du forventer mens, for det høres ærlig talt mest ut som du er blitt gravid/festeblødning. Anonymkode: 9823a...877 Jomfrufødsel da mener du? Isåfall skremmer det meg! Anonymkode: a8340...cad
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Tar du celleprøve hvert tredje år som anbefalt? Kan også være i forbindelse med eggløsning, noen ganger kan det da komme sporblødning. Anonymkode: b1e6d...d6d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tar du celleprøve hvert tredje år som anbefalt? Kan også være i forbindelse med eggløsning, noen ganger kan det da komme sporblødning. Anonymkode: b1e6d...d6d Ja, forrige gang for snart to år siden. Det er noen dager siden forrige eggløsning. Kan det komme blod såpass lenge etterpå? Eggløsning burde være ca 1. Des. Skal ha ny mens den 17. Des Anonymkode: a8340...cad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå