Anglofil Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg har gjort noe jeg aldri trodde jeg ville gjøre. Det kan høres barnslig ut, kanskje spesielt, rart og litt teit. Men for meg har dette betydd mye. Jeg har alltid vært sjenert og ikke likt å for mye oppmerksomhet. Jeg kan godt holde taler osv, men ikke f. eks å opptre på scenen i et teaterstykke eller synge. Men har vært politisk leir, og der hadde de karaoke.. Jeg har alltid vært glad i å synge og har vel alltid hatt lyst til å prøve, men har aldri turt. Men så maste flere av mine venner på meg i 1 time, og fikk overtalt meg. Skitt au, tenkte jeg. Ikke bare jeg som driter seg ut, tenkte jeg.. Vel, tiden var inne, litt kø var det før jeg fikk synge. Salen var full, minst 100 stykker, mer enn nok. Navnet mitt ble ropt opp. Helvete! - den første tanken som slo meg var; hva i huleste er det jeg gjør! Men jeg kom meg opp på scenen, tok microfonen i hånda og sang You Were Meant For Me med Jewel. Og det var faktisk gøy! Publikum klappet i takt og jeg fikk stor applaus, så spennende, litt av et adrenalinkick! Herregud, det hadde jeg aldri trodd. Folk kom bort til meg, en sa at jeg sang vakkert, en annen sa at det så ut som jeg koste meg på scenen, selvom jeg var nærvøs i starten. Og de synes jeg var flink. Ja, der kan man se. Jeg har virkelig overrasket meg selv. Og vunnet en hel del på dette. Jeg er stolt av meg selv, om enn så lite. Mvh Yvonne Endret 7. august 2005 av yvonne
Gjest Hel Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 Flott for deg, Yvonne! Det er noe jeg aldri hadde tort.
sixx Skrevet 7. august 2005 #5 Skrevet 7. august 2005 Flott Yvonne. Dette gikk bra...da skal du se neste barriere går vel så bra....go girl.
Anglofil Skrevet 7. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2005 Takk for det. Mr. E klappet meg forresten på ryggen og sa at jeg var skikkelig flink, og at jeg overrasket alle. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 9. august 2005 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2005 Takk for det dere. Måtte jo meddele dette til dere, KG tar tross ganske mye av tida mi. Mvh Yvonne
exita Skrevet 9. august 2005 #17 Skrevet 9. august 2005 Kjempe bra. Jeg syntes oxo det var skummelt første gang, men når man først har gjort det en gang , blir det flere. Vi har kjøpt oss karaoke hjemme og koser oss med det på nesten alle gangene vi har fest. Har fått flere av vennene mine til å synge, de syntes oxo det var skummelt i begynnelsen.
Anglofil Skrevet 9. august 2005 Forfatter #18 Skrevet 9. august 2005 Ja, jeg vet ihvertfall hva jeg skal ønske meg til jul.. Eller til bursdagen min! Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå