AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Del Skrevet 7. desember 2020 Uttrykket den dag i dag betyr fremdeles. Jeg ser at det er mange som skriver den dag i dag i stedet for i dag. Anonymkode: 94c4b...c6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg hater det. Jeg hater det så inderlig når det brukes feil. Anonymkode: adc87...8e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Del Skrevet 7. desember 2020 Det finnes flere synonymer for uttrykket, så det ene er like rett som noen andre. Anonymkode: 420b2...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Del Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes flere synonymer for uttrykket, så det ene er like rett som noen andre. Anonymkode: 420b2...53b Nei. Synonymer for den dag i dag: enda · til dags dato · stadig vekk · ennć · fortsatt · tross alt · stadig · fremdeles Anonymkode: adc87...8e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå