AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Brukte voldtektsmannen kondom? Anonymkode: 85fee...5d6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Nei, absolutt ikke. Han vasket seg heller ikke i mellom hullene. Den var heller ikke vasket før han begynte.. Ja jeg fikk en sykdom etter det. Anonymkode: 965e9...d14
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Nei. Vet ikke om det er for sikkerhetsskyld eller fordi det er sjelden de gjør det, men da jeg kom til voldtektsmottaket tok de HIV-test, kjønnssykdommer og graviditetstest uten å en gang spørre om kondombruk. Virket helt standard å gjøre det. Anonymkode: 978e9...0ce
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Nei, men du mente kanskje overfallsvoldtekt, han her var kjæresten min. Anonymkode: 110cf...0a7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Han vasket seg heller ikke i mellom hullene. Den var heller ikke vasket før han begynte.. Ja jeg fikk en sykdom etter det. Anonymkode: 965e9...d14 Off, blir så sint! Anonymkode: 85fee...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Jeg vil bare gi dere en klem, alle sammen. Forferdelig at dere måtte oppleve en eller flere voldtekt(er). Jeg håper dere har det bra idag, og har fått hjelpen dere trenger. Anonymkode: 5b372...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei. Vet ikke om det er for sikkerhetsskyld eller fordi det er sjelden de gjør det, men da jeg kom til voldtektsmottaket tok de HIV-test, kjønnssykdommer og graviditetstest uten å en gang spørre om kondombruk. Virket helt standard å gjøre det. Anonymkode: 978e9...0ce Det meste har vel en inkubasjonstid, måtte du tilbake å teste senere også? Anonymkode: 85fee...5d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå