AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Hei jeg er en kvinne på 38 som nettopp har gjort det slutt med kjæresten. Vi har vært sammen i 5 år og bodd i hver vår by med 2 unger hver så det har i utgangspunket ikke vært lett. iallfall ikke når vi ikke hadde barna samtidig. og når jeg var hjemme med mine barn var det alltid fyll fyll fyll. dukket opp i familiemiddag full, måtte hente han på sykehus, bare sovner av midt på gata og grøfter... roper og skriker til barn ble veldig lei og fikk til slutt nok, men jeg ble Mer trist enn jeg trodde jeg Slulle bli. Kanskje mest pga barna hans, vet di har hatt Det stabilT med meg. Trist å ikke se di mer :/ så tror jeg jeg er redd for å være alene, kan nå ikke være så lei meg over en slik idiot, men man husker vel som regel di brae sidene... Anonymkode: 2d055...2cf
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Det er bare psykologi. Utilgjengelige menn, virker som søt saft på veps, for kvinner. Men utilgjengelige menn er helt ubrukelig, du trenger noen som er der for deg. (Det samme gjør dine barn) Anonymkode: 0b3ad...f00 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Skjønner akkurat hva du mener. Jeg har vært i det selv. Du kommer over han, du fortjener så mye bedre. Ungene dine fortjener så mye bedre. Han er ikke mann nok for deg. Skjønner du savner han og er glad i han, men når de tankene kommer, husk på hvorfor det ikke fungerte. Klem til deg! Anonymkode: e25a9...205
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Bra av deg! Når du slutter å føle på den første tristheten, vil du være lettet! Anonymkode: be7c9...fcf 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Jeg gir deg 14 dager med tristhet og så kjenner du lettelsen komme. Lettelse for å aldri være redd fyll og faanskap igjen. Nå er du fri til å etterhvert treffe en hyggelig fyr som ikke ungene dine er redd også. Anonymkode: bcc5a...3b2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå