Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har holdt på med en fyr i noen måneder nå. Vi har møttes et par ganger, men ikke hatt sex enda. Han har vært veldig på å sa han likte meg godt å ville se hva som skjer videre med oss. 

Men over natta ble han plutselig veldig rar, trakk seg på en måte mer unna uten å si noe til meg. Etterhvert fortalte han meg at han syntes det hadde gått litt for fort frem mellom oss, og at han var litt usikker. Han trengte litt tid og pause fra alt og alle. Han sa også at det ikke var noe galt med meg, men at han sliter veldig fra tidligere forhold. Jeg sa til han at jeg fortsatt vil bli kjent med han, og at vi kan ta det rolig hvis han vil det.

Jeg syns dette er en veldig vanskelig å ting situasjon. Liksom hva skal jeg gjøre videre å hvor lang tid skal jeg gi han? Noen som har vært i lignende situasjon å vil dele litt tanker å erfaringer?

Endret av 123cup456
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han forteller deg klart og tydelig hva han mener. Du må ta det for hva det er, og enten godta å vente, eller så må du droppe ham. Du hører mer fra ham når han er klar. Om du føler han trekker seg ytterligere så må du fortelle ham hva du føler og hva du forventer. 

Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 9f9bc...c09

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...