Gå til innhold

Intellektuelt eller seksuelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil dere ha en mann som tilfredstiller dere intellektuelt eller en dere føler seksuell tenning ved?

Jeg er veldig god samtalepartner og kan nok tilfredstille de fleste Intellektuelt, tror jeg hvert fall. Men mangler kanskje erfaring innen flørtebiten og den seksuelle muligens.. Hva ville dere ha foretrukket hvis dere kunne velge mellom dette?

Anonymkode: 0ae72...e91

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge, selvsagt. Bare intellektuelt, det er en venn. Bare seksuelt, det er en elsker.

Anonymkode: 88c4c...451

• Liker 4
Skrevet

Hos meg henger dette sammen.. Jeg tenner ikke på en mann som ikke tilfredstiller meg intellektuelt.

• Liker 2
Skrevet

Interessant spørsmål! Jeg hadde foretrukket intellekt fordi det tiltrekker meg. Hvis det var gjensidig tiltrekning, skulle vi nok klart å finne ut av resten.

Anonymkode: 50615...dbb

Skrevet

Alltid hjerne foran kroppslige egenskaper. Har vært i forhold hvor jeg følte meg helt alene i forholdet, hvor det var fantastisk "i senga". 

Må føle at vi er på samme sted mentalt for at jeg skal trives med noen... 

Anonymkode: 54e98...310

Skrevet

Trenger ikke være så god på flørting, men sex og intellekt er like viktig. 

Anonymkode: c269b...2ce

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg mann, men det er sikkert ganske likt mellom kjønnene. Hvis det er snakk om forhold, kunne jeg kunne aldri tatt til takke med bare en av delene. Da er jeg heller alene.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vil dere ha en mann som tilfredstiller dere intellektuelt eller en dere føler seksuell tenning ved?

Jeg er veldig god samtalepartner og kan nok tilfredstille de fleste Intellektuelt, tror jeg hvert fall. Men mangler kanskje erfaring innen flørtebiten og den seksuelle muligens.. Hva ville dere ha foretrukket hvis dere kunne velge mellom dette?

Begge deler. Men hva betegner du som "intellektuelt"? Det er jo ganske forskjellig hva som tilfredsstiller en kvinne intellektuelt kontra en annen. 

Anonymkode: 8eaea...edf

• Liker 1
Skrevet

Det pleier å vise seg å henge sammen for min del, uavhengig av om vi møtes i den ene eller den andre enden.

Anonymkode: 1067c...bd2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det pleier å vise seg å henge sammen for min del, uavhengig av om vi møtes i den ene eller den andre enden.

Så du må tenne seksuelt på han for at han skal tilfredstille deg intellektuelt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja takk begge deler.

Om han er intellektell så kan jeg beholde vedkommende som venn, er det seksuelt så styrer jeg unna siden det blir ikke så mye ut av det på lang sikt uansett så gidder ikke sløse tiden min. 

Så må være begge deler

Anonymkode: ff8eb...482

• Liker 1
Skrevet

I forhold er begge deler like viktig. Som elsker spiller det ingen rolle, har hatt noen som var dumme som brød men kunne sakene sine, og det fungerte ypperlig der og da :) 

Anonymkode: 6b088...f58

• Liker 1
Skrevet

En man kan prate med, men ikke tenner på, er en venn. En man tenner på, men ikke kan prate med, er en flørt. Et forhold må ha begge deler. 

Skrevet

Jeg var som deg ts tidligere, men så bestemte jeg meg for å bli dum som et brød og bedre på flørting og det seksuelle. Beste avgjørelsen noensinne. Anbefales på det sterkeste! 

Anonymkode: d6480...b74

Skrevet

Intellektuell tilfresdsstillelse er det absolutt viktigste. Det seksuelle kan læres

Anonymkode: d9c3f...961

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så du må tenne seksuelt på han for at han skal tilfredstille deg intellektuelt?

På et generelt plan finner jeg andre kvinner mer intellektuelt stimulerende enn menn. Jeg kan unntaksvis ha ren intellektuell/vennskaplig interesse av en mann. Aldri bare seksuell interesse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...