Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har litt peiling. Hvis man skal sette opp håret sitt i en spesiell anledning (for mitt vedkommende; bryllup), og skal ha perler i håret som "pynt", hvilke perler er det egentllig man bruker da? Skal ha små ivoryfargede perler, så jeg lurer fælt på om det er vanlige plastikkperler man kjøper på Panduro eller om det er noen spesielle perler man bruker? Hvordan putter man dem i håret, trær man dem på hårstråene eller hva gjør man?

Håper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes hårnåler med perler på. Hvis du ikke finner de du vil ha, kan du kjøpe hårnåler og lime på perlene selv. En kan også ha perler på tråd og surre inn i håret.

Skrevet

Hei.

Det beste er å kjøpe hårnåler med perler på.

Du får de på glitter f.eks.

Hvis ikke kan du kjøpe hårnåler(kalles også lus) og tre på perler selv. Kjøp perlene på panduro eller kjøp et billig perlekjede og klipp det opp. :)

Skrevet

På Glitter hadde de i sommer små "spiraler" med steiner, mulig de har med perler også. De skrur du inn i håret, etter å ha satt det opp. Du må ha håret stramt, ellers funker det ikke. Mulig de også har perler på hårnåler, eller så kan du lage det slik som Tonjee skriver.

Har også sett sånne skruer på H&M.

Catzy

Skrevet

Takk for tips! :)

Da skal jeg teste ut litt for å finne ut hva som er finest i mitt hår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...