AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har fått forespørsel om å strikke 2 gensere til voksen (ikke samme person): 1 mariusgenser og 1 villamarksgenser. Den ene i smart garn og den andre i Alafoss garn. Hva tar man for strikkingen? Jeg må jo bestille garn (og frakt), samt å strikke, og sende til mottaker. Er dobbel pris av garnet ok? Hva pleier dere å ta betalt? Man vil ikke bli rik av strikking, og det er ikke målet heller, men ønsker jo å tjene en slant på det. Anonymkode: 0ae22...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Del Skrevet 7. desember 2020 Sett at det er gensere i strl m/l så ville jeg tatt garnpris pluss 1000. Det går med mange timer på å strikke en genser. 1000 er et absolutt minimum for jobben her. Anonymkode: 6b591...553 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 7. desember 2020 #3 Del Skrevet 7. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Sett at det er gensere i strl m/l så ville jeg tatt garnpris pluss 1000. Det går med mange timer på å strikke en genser. 1000 er et absolutt minimum for jobben her. Anonymkode: 6b591...553 Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Del Skrevet 7. desember 2020 Takk for svar, det høres bra ut Anonymkode: 0ae22...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå