Gå til innhold

Røyter kattunger ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja gjør de ? Syns ikke min røyter særlig. Og om de ikke gjør, når ca begynnere de ?

Anonymkode: 4032e...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De mister «baby» pelsen når de nærmer seg året. Det er nok knyttet til å bli voksen, som varierer veldig fra rase til rase.

Anonymkode: d4a44...8ee

• Liker 2
Skrevet

Aha. Og før det røyter de ikke noe særlig ?

Skrevet

Før det mister de bare litt hår men knapt. Min erfaring kommer fra britisk korthåret og burmesere da, som begge er korthårede. Men de har alle ett markert skille som kommer samtidig som de får voksen pels.

Anonymkode: d4a44...8ee

Skrevet

Vår på drøye 3 mnd røyter veldig lite, bare et hår i ny og ne. Han er korthåret huskatt, eller skogskatt eller hva det nå heter. Ikke rasekatt ihvertfall.

Skrevet

Vår røytet minimalt da hun var liten. Rundt 1- 1 1/2 år så begynte det for fullt. 

Anonymkode: 4c3c5...fe6

Skrevet

Vår har begynt å røyte litt nå, han er nesten 5 mnd. Han er en Exotic Shorthair.

Anonymkode: 540e0...db9

Skrevet

Takk, takk for alle svar. Da har jeg lært litt. :) Får håpe jeg ikke får en "superrøyter"  her. He he.

Skrevet

Kattunger røyter de også, men vesentlig mindre enn voksne katter i røyteperiodene vår og høst.
Har du flaks røyter hun ikke så mye ellers, men lesser av et par katter i røyteperiodene. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...