AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Hva må til for at de tar hensyn? Følger reglene? Hvem er det som feiler her? De er store nok til å ta ansvar, så blir oppgitt. Jeg håper det blir strengere på bussen hvor du ikke kan gå på uten munnbind. Anonymkode: 7354f...bf8
Honey Dew Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Her vi bor, ser jeg mange unge som bruker munnbind. Det er verre med folk på min egen alder. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 I Oslo er det utlendinger og den eldre garden som er verst... Alle unge (under 30 år) inkl disse på 15 år er veldig flinke til å bruke munnbind. Mens alle utlendingene og eldre over 70 ikke bruker. Gaper, skriker og tafser overalt Anonymkode: bf47f...1c1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Her er det de unge som bruker munnbind. Menn over 35 er verst. Tror aldri jeg har sett en mann med munnbind. Anonymkode: bffa1...fce
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Munnbind er jo ikke nødvendig. Anonymkode: b7346...d63
norw Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Det er så mange som gir blaffen, i forskjellige aldre og etnisiteter, at det blir håpløst å skulle si hvem som er verst. Jeg reagerer aller mest på at Vy-ansatte og rengjøringspersonell på Oslo S trasker rundt uten munnbind eller med munnbindet på haka.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I Oslo er det utlendinger og den eldre garden som er verst... Alle unge (under 30 år) inkl disse på 15 år er veldig flinke til å bruke munnbind. Mens alle utlendingene og eldre over 70 ikke bruker. Gaper, skriker og tafser overalt Anonymkode: bf47f...1c1 Det er jo bare tull. Reiser i byen hver dag- og verstingene er etnisk norske unge jenter i alderen 18-25. Uten noe tvil. Ikke få dette også til å bli nok et innvandrerproblem Anonymkode: 20b2b...9eb 2
norw Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Munnbind er jo ikke nødvendig. Anonymkode: b7346...d63 Synd at denne ble postet i feil kategori, så du kan poste feilaktig innhold anonymt.
solmåneogstjerner Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I Oslo er det utlendinger og den eldre garden som er verst... Alle unge (under 30 år) inkl disse på 15 år er veldig flinke til å bruke munnbind. Mens alle utlendingene og eldre over 70 ikke bruker. Gaper, skriker og tafser overalt Anonymkode: bf47f...1c1 Det stemmer ikke. Gikk uheldigvis på butikken når ungdommene hadde storefri (det gjør jeg ikke igjen). Oslo.
norw Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo bare tull. Reiser i byen hver dag- og verstingene er etnisk norske unge jenter i alderen 18-25. Uten noe tvil. Ikke få dette også til å bli nok et innvandrerproblem Anonymkode: 20b2b...9eb Jeg har reist til/fra Oslo fem dager i uka de fleste ukene, og det er en viss sannhet i at de med innvandrerbakgrunn ikke har skjønt dette. Men som sagt, det er så mange forskjellige mennesker som saboterer at det blir håpløst å si hvem som er verst. Kanskje de med innvandrerbakgrunn er litt verre, men det er så mange nordmenn som også trenger en smekk på lanken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå