AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #21 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, jeg gjør ikke det. Håper noen kan gi meg grundige svar på dette. Ts Anonymkode: f9a6d...afc Hva med å google dette, og kikke på et kart? Anonymkode: 450a7...7c5 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #22 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, bare herregud. Har du ikke gått på skolen? Anonymkode: c2acc...279 Nei, jeg har hatt hjemmeskole Ts Anonymkode: f9a6d...afc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #24 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å google dette, og kikke på et kart? Anonymkode: 450a7...7c5 Jeg gjorde det, men forstod det ikke. Etter deres kommentarer tror jeg at jeg har skjønt det Ts Anonymkode: f9a6d...afc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #25 Skrevet 6. desember 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg har hatt hjemmeskole Ts Anonymkode: f9a6d...afc Du har vel hatt samme pensum som oss andre? Anonymkode: 3fbe9...e6f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #26 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så Trysil ligger i Hedmark elverum? Og Hemsedal ligger i Bergen? Anonymkode: f9a6d...afc AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Og hva med Gol? Anonymkode: f9a6d...afc Google maps er din venn: Skaff deg et stort norgeskart og heng på veggen, det gjorde jeg. Anonymkode: 03ca1...593 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #28 Skrevet 6. desember 2020 Jeg ser du har fått mange tullesvar, men siden oldemoren min var fra en øy like ved Trysil skal jeg prøve å gi deg et ordentlig svar. Trysil var egentlig én hytte. Men han som eide hytta ble litt lei av å være der alene, så han lot andre mennesker få bygge hytte ved siden hans. Alle fikk lov til å kalle det for Trysil, og dermed vokste det til å bli et lite sted. Dette skjedde for mange mange år siden altså, minst 15 år siden. Det bor folk i Trysil, men det er en overvekt av reinsdyr. Før i tiden tilhørte Trysil Stockholm (altså Sverige) men de ble så lei av disse nordmennene så de ga det bort til Norge. Så som du skjønner ligger det nærme grensen til Finland. Funfact: det er ekstremt mye hoggorm der. Så får å få bukt med all ormen er den lokale nasjonalretten hoggormstuing. Anonymkode: 10fda...758 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #29 Skrevet 6. desember 2020 Funnet frem??? Ikke greit.... 😏🙄🙄 Anonymkode: b1d93...f62
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #30 Skrevet 7. desember 2020 jeg håper du tuller ts... men hvis ikke; Jeg er en av de som faktisk bor i Trysil. Å det er mange andre som bor her, jobber her, går på skole her etc. Jeg blir helt matt av hvor mange det er som faktisk tror at Trysil ene og alene er et sted med skianlegg og hytter. Vi lever livene våre her, akkurat som folk i oslo. Vi bruker ca en time på å kjøre til Elverum, en halvtime til Sverige. Anonymkode: 6629e...573 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå