AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Kall meg dum, men jeg vet faktisk ikke dette. Er skikkelig dårlig på steder. Veninna mi er i Trysil men hvor er det egentlig? Heter byen Trysil eller ligger det i Elverum? Jeg søkte på nettet men forstod det ikke. Og er det nærme sverige? Bor folk der? Trodde det var et hyttested. Anonymkode: f9a6d...afc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Og hvor er Hemsedal? Er hemsedal et annet hytte sted? Anonymkode: f9a6d...afc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kall meg dum, men jeg vet faktisk ikke dette. Er skikkelig dårlig på steder. Veninna mi er i Trysil men hvor er det egentlig? Heter byen Trysil eller ligger det i Elverum? Jeg søkte på nettet men forstod det ikke. Og er det nærme sverige? Bor folk der? Trodde det var et hyttested. Anonymkode: f9a6d...afc Trysil er trysil. Folk bor der og andre folk har hytte der. Samme med Hemsedal Anonymkode: 3fbe9...e6f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kall meg dum, men jeg vet faktisk ikke dette. Er skikkelig dårlig på steder. Veninna mi er i Trysil men hvor er det egentlig? Heter byen Trysil eller ligger det i Elverum? Jeg søkte på nettet men forstod det ikke. Og er det nærme sverige? Bor folk der? Trodde det var et hyttested. Anonymkode: f9a6d...afc Du søkte, men forstod det ikke? Når du googler kommer all du trenger av informasjon frem.. Anonymkode: 89a38...d25 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Skaff deg et Norgeskart. Både Trysil og Hemsedal finnes på Norgeskartet. Anonymkode: 1c881...04d 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skaff deg et Norgeskart. Både Trysil og Hemsedal finnes på Norgeskartet. Anonymkode: 1c881...04d Så Trysil ligger i Hedmark elverum? Og Hemsedal ligger i Bergen? Anonymkode: f9a6d...afc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 Og hva med Gol? Anonymkode: f9a6d...afc
Nappetass1 Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 Jeg håper du troller, for din egen del. 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Nappetass1 skrev (Akkurat nå): Jeg håper du troller, for din egen del. Nei, jeg gjør ikke det. Håper noen kan gi meg grundige svar på dette. Ts Anonymkode: f9a6d...afc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 Spør mor for det er hun som rydder! Anonymkode: e2924...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Så Trysil ligger i Hedmark elverum? Og Hemsedal ligger i Bergen? Anonymkode: f9a6d...afc Trysil er en kommune i innlandet, Hemsedal ligger i viken. Anonymkode: 3fbe9...e6f 2
Nappetass1 Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg gjør ikke det. Håper noen kan gi meg grundige svar på dette. Ts Anonymkode: f9a6d...afc Google gir deg grundige svar! SÅ tafatt er det ikke lov til å være! Har du en NAF-bok kan du se i den. Evt Norgeskart på nettet, men jeg mistenker at du ikke forstår hvordan man bruker det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så Trysil ligger i Hedmark elverum? Og Hemsedal ligger i Bergen? Anonymkode: f9a6d...afc Herregud 🙈 Anonymkode: 1c881...04d 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kall meg dum, men jeg vet faktisk ikke dette. Er skikkelig dårlig på steder. Veninna mi er i Trysil men hvor er det egentlig? Heter byen Trysil eller ligger det i Elverum? Jeg søkte på nettet men forstod det ikke. Og er det nærme sverige? Bor folk der? Trodde det var et hyttested. Anonymkode: f9a6d...afc Trysil ligger 7 mil fra Elverum og ligger i Trysil kommune. Trysil består av flere forskjellige bygder hvor Innbygda er der hvor «sentrum» er, altså stedet hvor vintersportsstedet ligger. Innbygda ligger ca 3,5 mil fra svenskegrensen og ja, det bor selvsagt folk der. Anonymkode: b4253...d8b 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Og hvor er Hemsedal? Er hemsedal et annet hytte sted? Anonymkode: f9a6d...afc Hemsedal er en hytte på fjellet. Anonymkode: 0cc9d...3de
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #17 Skrevet 6. desember 2020 åpne google maps. Anonymkode: fd740...427
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #18 Skrevet 6. desember 2020 Takk for grundige svar folkens ts Anonymkode: f9a6d...afc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #19 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, jeg gjør ikke det. Håper noen kan gi meg grundige svar på dette. Ts Anonymkode: f9a6d...afc Herregud, bare herregud. Har du ikke gått på skolen? Anonymkode: c2acc...279 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #20 Skrevet 6. desember 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Kall meg dum, men jeg vet faktisk ikke dette. Er skikkelig dårlig på steder. Veninna mi er i Trysil men hvor er det egentlig? Heter byen Trysil eller ligger det i Elverum? Jeg søkte på nettet men forstod det ikke. Og er det nærme sverige? Bor folk der? Trodde det var et hyttested. Anonymkode: f9a6d...afc Trysil ligger faktisk i Sverige. Det er det ikke mange som vet. Anonymkode: 0cc9d...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå