AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Dette var en ulovlig fest. Korona-ulovlig, men den skjedde og jeg var der. Beklager, dumt, men det var ikke poenget nå. Greia er: Jeg danset og klinte med en fyr, vi endte på et rom og uten klær. Klining og tafsing, men så sa han: Jeg liker deg, men vil ikke at vi skal gjøre "det" første gangen. Og så spurte han om jeg var OK. Vi lå der en stund til og hadde det fint, og da det ble oppbrudd ordnet han skyss til meg Det er en uke siden. Har ikke hørt noe fra ham. Hva skal jeg tro? Anonymkode: 09ecf...620
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Han mistet tenningen da han så kroppen din? Anonymkode: 98b21...cb2 7
liljene Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Ha is i magen. Hvis han vil ha deg, så kommer han. 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Dro du frem en kondom? Det bruker å slå av tenningen for min del i alle fall. Anonymkode: c7f0a...d92 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Aouch... Han ble ikke tent når han så deg. Det er ihvertfall garantert. Anonymkode: 04c8a...16a 3
Katten.2.0 Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Høres ut som en fin måte å avvise noen på oppi alt.
Pappi Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Kanskje han "plutselig" kom på at han ikke var fri og frank. 10
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 Kan være mye. Han har kjæreste fra før, er forelsket i noen andre, er homofil innerst inne, likte ikke kroppen din, var ikke tiltrukket av deg på denne måten (altså likte å danse med deg men vil ikke ligge med deg), kanskje du var for hårete, kanskje du ikke var hans type, kanskje han ikke får den opp når han har drukket. Kan være alt mulig! Anonymkode: 6713b...071 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 Vi lå jo sikkert en time eller mer etterpå og koste og klinte, tok på og sånn - jeg strøk på han og han fingret meg mens vi kysset. Men vi gikk ikke lenger. Og da vi skilte lag kysset han meg og sa takk for en deilig kveld, mens han holdt blikket mitt. Så det virker jo som om det vare "noe". Synes det var rart at han bare forsvant, særlig kombinert med det han sa da vi lå der. Anonymkode: 09ecf...620 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 Hadde han ikke tent på kroppen hadde vel ikke blodet strømmet til snoppen , eller? Anonymkode: 543ba...152
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #11 Skrevet 7. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde han ikke tent på kroppen hadde vel ikke blodet strømmet til snoppen , eller? Anonymkode: 543ba...152 Han kan jo ha blitt kåt nok til å klare å fullføre samleie selv om han var edru nok til å vite at han kom til å angre dagen etter. Anonymkode: 01154...bb1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #12 Skrevet 7. desember 2020 Jeg har gjort dette selv to ganger i mitt liv, altså ikke hatt ønske om å fullføre samleie. Begge gangene så føltes det bare ikke riktig. Jeg ble bare ikke higen nok etter et knull, hvorfor? Jeg vet ikke helt, kjente ikke begjæret etter henne. Anonymkode: f6d23...412
Hunmedham Skrevet 7. desember 2020 #13 Skrevet 7. desember 2020 Bare lurer: Vet han hvordan han skal kontakte deg? Kjenner han navnet ditt, mer enn bare fornavn? Var dere på en fest med felles kjente, slik at han har noen å spørre? Eller vet han rett og slett ikke hvordan han skal følge opp? Det kan jo hende at vi overtolker dette. Tenk om han var kjempeinteressert, og nettopp derfor ikke ville ha sex på en fest, den første kvelden?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #14 Skrevet 7. desember 2020 Det kan også være at han ville vente til en bedre anledning der omstendighetene og kanskje promillen var mer passende? De jentene jeg har likt best på byen har jeg aldri ville ha meg med der og da fordi jeg føler jeg ødelegger det med å være full. Jeg vil heller at det skal mer ekte og ordentlig på en måte ... Anonymkode: 30f63...edd 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #15 Skrevet 7. desember 2020 Forsøkte du å suge han? Kan hende det var det som manglet, at han ventet på ditt engasjement ettersom han fingret deg villig vekk. Tror jeg kunne gjort det samme hvis jeg ikke fikk nok respons fra dama, gitt opp litt. Anonymkode: 761bb...26b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #16 Skrevet 7. desember 2020 Kanskje han ikke vil ha sex med noen han ikke kjenner? Altså at han ønsker å bli kjent først. Det er mye rart i denne tråden...Men det er det jo på KG generelt Anonymkode: 1b742...928
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #17 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan også være at han ville vente til en bedre anledning der omstendighetene og kanskje promillen var mer passende? De jentene jeg har likt best på byen har jeg aldri ville ha meg med der og da fordi jeg føler jeg ødelegger det med å være full. Jeg vil heller at det skal mer ekte og ordentlig på en måte ... Anonymkode: 30f63...edd Dette tenker jeg også. Og som en annen spurte; har han mulighet til å kontakte deg uten å involvere andre? Anonymkode: af92e...7bc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #18 Skrevet 8. desember 2020 Hunmedham skrev (17 timer siden): Bare lurer: Vet han hvordan han skal kontakte deg? Nå ble jeg litt flau. Jeg er ikke sikker. Takk. Anonymkode: 09ecf...620
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #19 Skrevet 8. desember 2020 Synes du får mange dumme svar. Det er fantastisk at han sa nei til å gjøre "det" på fest sånn. Mye bedre å gjøre det edru og planlagt, så man er helt sikker på at begge vil ❤️ Uansett kan ingen her gjette hva som skjedde, så gå og finn han! Snakk med han! Masse lykke til videre Anonymkode: 5d663...f85
Pingvinen Skrevet 9. desember 2020 #20 Skrevet 9. desember 2020 Enten tente han ikke på deg. Eller så liker han å bli litt bedre kjent før sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå