AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 ... og jeg vil ikke skape noe drama her i firemannsboligen, men klarer ikke la være å fantasere om henne da hun er veldig attraktiv og litt eldre enn meg, og jeg tenner på voksne damer. Hun jobber dagvakt mens mannen kvelder og er ofte mye borte på jobbreiser. Ofte kommer hun og banker på døra og lurer på ting og tang, småprater og har invitert meg på kaffe flere ganger, noe jeg har takket nei til på en fin og høflig måte. Hun kommenterer også utseende mitt som f.eks.: "Har du trent mye i det siste? Du ser bra ut 😉. Hun tar også på meg (skulder og armen) når hun prater, og står veldig nær meg slik at jeg kan kjenne duften hennes. Det er litt ubehagelig men samtidig opphissende. Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: b659c...bd8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Takk for opplysningen. Anonymkode: 50512...450 1
Sidsel Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Fra det du sier vil jeg si det ikke er sikkert at hun legger opp til noe, noen damer er bare litt flørtete naturlig, uten at de mener noe med det. I og med at hun er nabokona synes jeg ikke du skal gjøre noe med det, det kan bli en skikkelig klein situasjon, som varer i årevis, om du har misforstått. Er du også gift? Hvor gamle er dere? 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: ... og jeg vil ikke skape noe drama her i firemannsboligen, men klarer ikke la være å fantasere om henne da hun er veldig attraktiv og litt eldre enn meg, og jeg tenner på voksne damer. Hun jobber dagvakt mens mannen kvelder og er ofte mye borte på jobbreiser. Ofte kommer hun og banker på døra og lurer på ting og tang, småprater og har invitert meg på kaffe flere ganger, noe jeg har takket nei til på en fin og høflig måte. Hun kommenterer også utseende mitt som f.eks.: "Har du trent mye i det siste? Du ser bra ut 😉. Hun tar også på meg (skulder og armen) når hun prater, og står veldig nær meg slik at jeg kan kjenne duften hennes. Det er litt ubehagelig men samtidig opphissende. Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: b659c...bd8 Det merkede ordet forteller deg hva du skal gjøre - ingenting. Anonymkode: 963ec...6aa
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Si ja til hennes invitasjoner... Anonymkode: a39a5...4be
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 Bare å kjøre på. Morsomt å knulle gifte damer mens taperen av en mann er clueless 😂 Anonymkode: 8cb1a...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 Kona til naboen... er ikke hun også nabo da? Anonymkode: 4b990...736 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Kona til naboen... er ikke hun også nabo da? Anonymkode: 4b990...736 Fort gjort å overse en sånn detalj når man dikter... 😄 Anonymkode: 963ec...6aa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå