Gå til innhold

Kona til naboen hinter...

Fremhevede innlegg

Skrevet

... og jeg vil ikke skape noe drama her i firemannsboligen, men klarer ikke la være å fantasere om henne da hun er veldig attraktiv og litt eldre enn meg, og jeg tenner på voksne damer.

Hun jobber dagvakt mens mannen kvelder og er ofte mye borte på jobbreiser. Ofte kommer hun og banker på døra og lurer på ting og tang, småprater og har invitert meg på kaffe flere ganger, noe jeg har takket nei til på en fin og høflig måte. Hun kommenterer også utseende mitt som f.eks.: "Har du trent mye i det siste? Du ser bra ut 😉. Hun tar også på meg (skulder og armen) når hun prater, og står veldig nær meg slik at jeg kan kjenne duften hennes. Det er litt ubehagelig men samtidig opphissende.

Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen?

Anonymkode: b659c...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for opplysningen.

Anonymkode: 50512...450

• Liker 1
Skrevet

Fra det du sier vil jeg si det ikke er sikkert at hun legger opp til noe, noen damer er bare litt flørtete naturlig, uten at de mener noe med det. I og med at hun er nabokona synes jeg ikke du skal gjøre noe med det, det kan bli en skikkelig klein situasjon, som varer i årevis, om du har misforstått.

Er du også gift? Hvor gamle er dere?

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

... og jeg vil ikke skape noe drama her i firemannsboligen, men klarer ikke la være å fantasere om henne da hun er veldig attraktiv og litt eldre enn meg, og jeg tenner på voksne damer.

Hun jobber dagvakt mens mannen kvelder og er ofte mye borte på jobbreiser. Ofte kommer hun og banker på døra og lurer på ting og tang, småprater og har invitert meg på kaffe flere ganger, noe jeg har takket nei til på en fin og høflig måte. Hun kommenterer også utseende mitt som f.eks.: "Har du trent mye i det siste? Du ser bra ut 😉. Hun tar også på meg (skulder og armen) når hun prater, og står veldig nær meg slik at jeg kan kjenne duften hennes. Det er litt ubehagelig men samtidig opphissende.

Hva skal jeg gjøre i denne situasjonen?

Anonymkode: b659c...bd8

Det merkede ordet forteller deg hva du skal gjøre - ingenting.

Anonymkode: 963ec...6aa

Skrevet

Si ja til hennes invitasjoner... 

Anonymkode: a39a5...4be

Skrevet

Bare å kjøre på. Morsomt å knulle gifte damer mens taperen av en mann er clueless 😂

Anonymkode: 8cb1a...c3a

• Liker 1
Skrevet

Kona til naboen... er ikke hun også nabo da?

Anonymkode: 4b990...736

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Kona til naboen... er ikke hun også nabo da?

Anonymkode: 4b990...736

Fort gjort å overse en sånn detalj når man dikter... 😄

Anonymkode: 963ec...6aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...