AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Har chattet med ei, på en dating side. Vi kommuniserer veldig godt😁 har mange like syn på ting, nesten litt for gått, til å være sant, chattet et år straks. Vi har fortsatt ikke møtes:) sier hun er alene mor med flere barn, og pga coronaen. Ikke vil møtes nå, hun fortalte meg seinere at hun var kunde service leder for 60 stykker, er jo bra det, men jeg er bilmekaniker. Ingen mål om noe leder stilling her, tror dere jeg hadde hatt bedre sjans om jeg var I et annet yrke? Bør jeg avslutte chatting? Eller være tålmodig og håpe på å møtes en dag Anonymkode: 63645...2ea
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har chattet med ei, på en dating side. Vi kommuniserer veldig godt😁 har mange like syn på ting, nesten litt for gått, til å være sant, chattet et år straks. Vi har fortsatt ikke møtes:) sier hun er alene mor med flere barn, og pga coronaen. Ikke vil møtes nå, hun fortalte meg seinere at hun var kunde service leder for 60 stykker, er jo bra det, men jeg er bilmekaniker. Ingen mål om noe leder stilling her, tror dere jeg hadde hatt bedre sjans om jeg var I et annet yrke? Bør jeg avslutte chatting? Eller være tålmodig og håpe på å møtes en dag Anonymkode: 63645...2ea et år ??? Det er veldig lenge. Hvorfor har dere ikke tatt en date da? Pass på litt, ikke send penger eller sånt før du møter henne. Anonymkode: c7f29...f56
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): et år ??? Det er veldig lenge. Hvorfor har dere ikke tatt en date da? Pass på litt, ikke send penger eller sånt før du møter henne. Anonymkode: c7f29...f56 Ts her, vi bor fire mil fra hverandre, men har invitert henne ut flere ganger, men sier hun har barna på heltid, ikke passet di gangene jeg har foreslått.sender ikke penger nei. Anonymkode: 63645...2ea
SoWhat? Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Jeg tror ikke at yrkene deres er noen hindring. Og iom at dere har snakket et år, så må dere jo like hverandre. Jeg skjønner at hun ikke kan møtes nå i disse tider, og jobb pluss flere barn gjør vel at hun er ganske opptatt. Har du spurt om hun noen gang får barnepass? For om dere møtes og går tur så er det ganske trygt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Har kun invitert på gå tur eller jogge tur, både pga corona , og at jeg vil ha ei aktiv jente😁. Har sagt at vi bare kan gå en time, di yngste barns er ca tolv år Anonymkode: 63645...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 Leder innenfor kundeservice, er ikke noe ekstravagant. Det skal du overhode ikke bekymre deg over. Behøver ikke utdannelse for det en gang. Bilmekaniker er dessuten et supert yrke. Er selv kvinnelig leder med 6 år på universitetet, og ville synes bilmekaniker var et pluss! Anonymkode: f76a6...057 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har chattet med ei, på en dating side. Vi kommuniserer veldig godt😁 har mange like syn på ting, nesten litt for gått, til å være sant, chattet et år straks. Vi har fortsatt ikke møtes:) sier hun er alene mor med flere barn, og pga coronaen. Ikke vil møtes nå, hun fortalte meg seinere at hun var kunde service leder for 60 stykker, er jo bra det, men jeg er bilmekaniker. Ingen mål om noe leder stilling her, tror dere jeg hadde hatt bedre sjans om jeg var I et annet yrke? Bør jeg avslutte chatting? Eller være tålmodig og håpe på å møtes en dag Anonymkode: 63645...2ea Jeg kan titulere meg som administrerende direktør om jeg ønsker (det gjør jeg aldri), og er sammen med en mekaniker. Går strålende. Tror du blir brukt som krydder i hverdagen hennes, når yngste er 12 år, bør hun klare å finne en tid for et treff. Anonymkode: 707db...b21 9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 Litt rart at hun ikke vil møte deg syns jeg. Dere kan jo gå med avstand. Barn på 12 og mer kan fint være hjemme alene. Men forstår om det er travelt for henne da. Evt er hun bare veldig skeptisk. Siden hun er skilt og alene med barna har hun sikkert sine erfaringer. Likevel....hvis dere er fra områder med lite smitte så syns jeg det er rart om det aldri passer. Men ville ikke stresset med det før jul. Etterpå ville jeg pushet litt mer. Har ikke en lederstilling men er veldig høyt utdannet. Hadde ikke brydd meg om du var «bare» bilmekaniker. For meg er det viktig med ok lønn fremfor tittel. Med ok lønn menes det som er innafor at en husholdning kan klare seg. At man har råd til normale ting. Må ikke være luksus. Har selv «bare» en ok lønn. Viktige egenskaper som tiltak, gode verdier, tar vare på seg selv og de rundt. Omsorgsfull. Stabil. Leken, humor. Kan både vaske, lage mat og snekre/skru/klippe/måke. Ha, Ha....har sykt høye krav kanskje. Men leser så mye om slappe folk som ikke klarer eller orker. Hadde fått fnatt. Mye heller en som er med å drar lasset enn Mr høy på pæra som føler seg berettighet til å slippe, eller Mr slappfisk som ikke gidder jobbe og hvor giddeløsheten gjenspeiles i hverdagen. Hilsen en helt vanlig kvinne Anonymkode: a4c90...078
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Her ville jeg ikke bekymret meg for yrket hennes, men at hun ikke er villig til å møte deg. Ja, det er koronasituasjon, men et møte i rolige omgivelser på nesten et år burde vel vært mulig å få til. Husk at du egentlig ikke vet hvem hun er før dere møtes i virkeligheten, det er på godt og vondt lett å få et inntrykk online som ikke nødvendigvis stemmer helt i virkeligheten. Derfor er dere nødt til å møtes for å finne ut om det kan bli noe videre. Er hun ikke villig til det, så ville jeg faktisk ikke kastet bort mer tid her. Anonymkode: 249d2...1dd 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 Yrket går helt fint! Men dere bor bare 4 min fra hverandre og minste barnet hennes er 12 år?? Da må du våkne opp! Klart hun kunne truffet deg da i løpet av dette året. Du kunne jo kommet dit hun bor og dere kunne gått en tur eller noe. Da mine barn var 12 år var de alene hjemme etter skolen til jeg kom hjem hver dag, i 3-4 timer. En 12-åring skal jo snart over til ungdomsskolen! Det er ikke et lite barn.... Anonymkode: 4c2f1...f52 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 Alenemor... Kom deg unna mens du kan. Anonymkode: 21958...055 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 Daten/kjæresten min er daglig leder for en stor,kjent bedrift og jeg er helsefagarbeider og alenemor til tre..det er håp for alle og den rette gir vell faen i hva en jobber med. Anonymkode: feb19...995
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #13 Skrevet 7. desember 2020 Spiller ingen rolle hva hun eller du jobber med for dating. Men hun virker ikke veldig interessert når det har gått ett helt år uten at dere har møttes. Anonymkode: c4a40...13b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #14 Skrevet 7. desember 2020 Hun kan være redd for å miste deg? At enten du eller hun selv ikke vil føle den riktige kjemien ved et møte, og dermed vil kontakten opphøre. Men dere har en veldig fin kontakt nå, som hun ikke vil miste, og er redd for å sette på spill med et møte... Jeg har hatt det sånn. Er veldig flink skriftlig, har hatt en kjempegod tone på nett, men har brent meg på å møte folk. Anonymkode: a9260...41c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #15 Skrevet 7. desember 2020 Vil du være sammen med noen som alltid har unger rundt seg, ikke én kjæreste-morgen alene sammen..........? Anonymkode: fab65...de5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #16 Skrevet 7. desember 2020 Hvis hun ikke har tid til å møte deg 1 gang i året en gang vil hun neppe vie mye tid til deg uansett. Bilmekaniker er forøvrig et veldig ettertraktet yrke for menn på kjønnsmarkedet, det er nok like populært som håndverker nesten. Anonymkode: 82cbb...f0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå