AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Er 27 år gammel mann i jobb noen år (ferdig utdannet), dater ei som er 22 og midten av studiene. Jeg liker henne veldig godt men føler hun er umoden. Hun liker meg veldig godt og hun føler jeg er på et annet sted i livet. Har dere noen gode tips for å finne ut om jeg bør fortsette å date henne? Ville dere fortsatt å date? Anonymkode: 5fd1d...410
GrønnNellik68 Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Er det ikke nok at du liker henne veldig godt og hun liker deg veldig godt? Det hadde da holdt lenge for meg for å fortsette å se ting an... er for tidlig syns jeg å ta det standpunktet enda.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Hjelpe meg, det er 5 år mellom dere. Det er INGENTING. I hvertfall hvis vi bare skal se på antall år. Men dersom du føler at hun er umoden, så er hun jo kanskje det, men da ville hun kanskje vært umoden som 27-åring også. Anonymkode: f75da...922 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Er vel kanskje det at hun sier hun er interessert i kjæreste, men viser ikke noen form for affekt. Tror det er det som plager meg mest. Vet ikke når jeg bør si det er nok da, om hun ikke snart begynner å vise at hun liker meg så må jeg vel gå videre. Til opplysning har vi datet 3 måneder Anonymkode: 5fd1d...410
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå