AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Jeg legger meg og sovner for eks kl 1 og kan ligge å sove til kl 14 så må jeg stå opp fordi jeg begynner på jobb kl3. Når jeg har fri som er 4 dager i uka kan jeg sovne samme tid og ligge å sove til 14 stå opp, og 3 timer etterpå så føler jeg for å ta en powernap i en halvtime og ender opp med å sove i 2 1/2 og kunne sovet mye lenger! Jeg greier bare ikke å slutte å sove! Jeg har ingenting jeg trenger å gjøre å sove er jo bare sunt jeg slet med å sove mye i sommer så jeg føler dette reparerer en del. Jeg drikker null koffein og kommer aldri til å begynne igjen fordi det gjør at jeg får mye mindre energi om dagene. Jeg har ikke noe mineral eller vitamin mangel, og spiser ganske sunt og variert mer enn dem fleste mener jeg, og trimmer ganske mye går alltid til butikken og jobb så går GANSKE mye siden jeg ikke har bil, og nå om vinteren tar jeg solarium en gang i uka noe jeg synes er lurt for vitamin d og mot vinterdepresjon. Jeg vet at det er vinteren som gjør det men jeg glemmer hver eneste år hvor mye mørket faktisk påvirker! Jeg har masse vanlig naturlig energi eller livsenergi kan man kalle det, og kan trene osv selv om jeg føler for å sove mye, jeg har masse energi men samtidig føler for å sove ekstremt mye. Jeg har tenkt å pørve ta solarium to ganger i uka fremover nå fordi det hjelper skikkelig mye kjenner jeg. Noen andre som har det sånn nå om vintereb? og hvor mye kan du sove når du har tid og tillater deg? Anonymkode: 312b2...9cb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 TS les deg opp på søvnhygiene før du legger ansvar og skyld på gud vet hva. Av det du skriver her så følger du ikke et råd hva angår god søvnhygiene. Anonymkode: ca3dc...6e9
bluedot Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TS les deg opp på søvnhygiene før du legger ansvar og skyld på gud vet hva. Av det du skriver her så følger du ikke et råd hva angår god søvnhygiene. Anonymkode: ca3dc...6e9 ?? Til TS, det kan være så mangt. Har du fått sjekket stoffskiftet o.l ? Mange er naturlig trøttere på denne årstiden også.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #5 Skrevet 7. desember 2020 Prøv lysterapilampe om morgenen, regulerer mye av nevrotransmitterne i hjernen som reagerer på lys.. som vi får alt for lite av i norge i mørketida. Anonymkode: 26abc...0e0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Du sover altfor mye og du har ikke bra rutine. Legg deg til normal tid, sov maks 9 timer og stå opp. Gjør noe før jobb, gå en tur. Hva som helst Anonymkode: 4ae9e...e36
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 Sover fem timer om natta. Aldri trøtt ellers. Anonymkode: e854d...3b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå