Gå til innhold

Ser du ned på pengeslaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når alt er med samtykke. Han blir å leve fattigslig og sikkert ha det litt miserabelt, Si fra seg arv, eiendom og formue og kanskje overta gjeld. Er dette bare nedverdigelse av stakkarslige menn og par som gjør dette moralsk forkastelige eller ok voksenlek?

Anonymkode: 264af...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når alt er med samtykke. Han blir å leve fattigslig og sikkert ha det litt miserabelt, Si fra seg arv, eiendom og formue og kanskje overta gjeld. Er dette bare nedverdigelse av stakkarslige menn og par som gjør dette moralsk forkastelige eller ok voksenlek?

Jeg aksepterer nesten det som er av fetisher, men dette er grov utnytting. Jeg synes synd på disse og jeg ser ned på jentene som misbruker dette. Det burde ikke være lov.

Anonymkode: 68b8e...07f

• Liker 1
Skrevet

Velkommen tilbake. 

Nei, så lenge alle involverte har gitt et informert samtykke, er det ikke noe å se ned på. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg aksepterer nesten det som er av fetisher, men dette er grov utnytting. Jeg synes synd på disse og jeg ser ned på jentene som misbruker dette. Det burde ikke være lov.

Så hvis du fikk vite om et ektepar som gjorde dette med noen så ville du tatt avstand fra de?

Skrevet
SlemUlv skrev (19 minutter siden):

Nei, så lenge alle involverte har gitt et informert samtykke, er det ikke noe å se ned på. 

Frivillig veledighet til ektepar :sprettoy:

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så hvis du fikk vite om et ektepar som gjorde dette med noen så ville du tatt avstand fra de?

Ja. Det er en sykelig fetisj hvor en svak part blir utnyttet på det groveste.

Skrevet

Ser frem til flere sider med gjentagelser og svar på egne spørsmål. Gleder meg allerede til å vakne i morgen!

• Liker 3
Skrevet

Ok voksenlek. 

Anonymkode: ff488...117

Skrevet

Så lenge dette ikke går ut over de involvertes funksjon som voksne individer, så er dette voksenlek. Jeg ser dog mangel på sikkerhetsventiler. Og jeg ser potensiale for utnyttelser på begge sider.

Jeg går ut ifra at dette er samme trådstarter som generelt spammer ned dette forumet med slike tråder. Ingen tråder tar opp noe nytt tema eller noe nytt aspekt med fetisjen. Dette fremstår kun som ønske om å få utløp for fetisjen ved å bli bli nedrig omtalt av kvinner. Og det er godt beskrivende for hvordan findom forholdet også utarter seg dersom man skulle innlate seg på det: Evinnelig mas om å høre hvor patetisk man er.

Praksisen fremstår for meg videre å være uærlig. TS påstår at ønsket er å betale den dominante part sine regninger, men når han forteller mer om sine erfaringer er det helt tydelig at han stiller krav i dette forholdet. Han skal ha interaksjon. Han skal være relevant. Han skal påminnes om sin nedrige rolle. Han lager nye "hindringer" som hans domina skal hoppe over. Det er ikke hun som har kontroll i dette forholdet. Spesielt dersom hun har gjort seg avhengig av denne økonomiske støtten, så mener jeg maktforholdet er snudd og utnyttelsen potensielt går andre veien.

Så, dersom du er kvinne og skal innlate deg på dette, så ta det som en jobb. Ta det som en selvfølge at han forventer gjenytelser i form av rollespill. Lag en klar kontrakt (eller arkiver tilstrekkelig korrespondanse) i forkant slik at han ikke kan gå til politiet og anmelde deg for utpressing. Og forvent at "pengeslaven" har en rigid fantasi med en rolle tiltenkt deg bak en fasade av underkastelse.

Anonymkode: 6917e...44a

Skrevet

Ja, jeg ser ned på det og syns det er taperaktig.

Det er faktisk ikke alt man finner opphissende man trenger å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke ned på det, jeg kunne virkelig tenkt meg en pengeslave som gav meg penger hver måned.

Skrevet
O.G. skrev (2 minutter siden):

Jeg ser ikke ned på det, jeg kunne virkelig tenkt meg en pengeslave som gav meg penger hver måned.

Det er viktig å jobbe selv for pengene sine.

Anonymkode: 575c9...691

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er viktig å jobbe selv for pengene sine.

ER det det da ja.

Skrevet
O.G. skrev (Akkurat nå):

ER det det da ja.

Synes de kvinnene som synes det er greit å utnytte og ta penger slik er råtne inni.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes de kvinnene som synes det er greit å utnytte og ta penger slik er råtne inni.

Hva med slaven da? Hva synes du om ham?

Skrevet
O.G. skrev (Akkurat nå):

Hva med slaven da? Hva synes du om ham?

Synes han blir utnyttet. Man bør ikke utnytte slike folk, de som er villig til det er ekle og råtne inni, de har dårlige verdier.

Skrevet

Ikke opp til meg å dømme andre.

Anonymkode: 60c4d...1f7

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg prøver å forstå fetisjer og å sette meg inn i hvor tenningen ligger, men denne fetisjen hopper jeg over. Det er FOR fjernt for meg, og ligger kanskje litt for tett opp mot prostitusjon.

Jeg går derfor videre uten å gjøre meg opp en mening.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Synes han blir utnyttet. Man bør ikke utnytte slike folk, de som er villig til det er ekle og råtne inni, de har dårlige verdier.

Man bør ikke utnytte voksne mennesker, som med viten og av egen vilje, gir informert samtykke... 

Skrevet
Alterego666 skrev (10 minutter siden):

Jeg prøver å forstå fetisjer og å sette meg inn i hvor tenningen ligger, men denne fetisjen hopper jeg over. Det er FOR fjernt for meg, og ligger kanskje litt for tett opp mot prostitusjon.

Jeg går derfor videre uten å gjøre meg opp en mening.

Jeg er også interessert i å forstå, og selv om dette ikke er noe jeg ville innlatt meg på, kjenner jeg dragningen. 

For meg har dette en oppsiktsvekkende likhet med slanking, av alle ting - altså ikke det å gå ned i vekt når man er overvektig, noe som er fullstendig legitimt - men hele det styret med strenge dietter og harde treningsopplegg, som fanger personen i en evig runddans av vektnedgang og -oppgang, nederlag og seier, stolthet og skam. Følelsen av at noe større og sterkere og smartere enn en selv har kontrollen som du vegrer deg mot å ta selv - “beskytter deg” er ikke så langt fra “bestemmer over deg” som igjen ikke er så langt fra “fornedrer deg” - kan nok være veldig lokkende.

Anonymkode: 456db...76e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...