AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Noen som har kjent på den hærlige følelsen av at "dette er mannen" i mitt liv og at du bare vet at han tenker det samme om deg!? Enig i at det er sånn ca. en av de hærligste følelsene noensinne? Man vet liksom bare at tiden fremover blir fyllt med så masse deilig og at sommerfuglene har full fest i magen, samtidig som man har den der "roen" over det hele, fordi man vet at dette her går kun en vei.... 😍🥰 #forelska #loveit Anonymkode: 5f1fa...119 3
Nettmagica Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som har kjent på den hærlige følelsen av at "dette er mannen" i mitt liv og at du bare vet at han tenker det samme om deg!? Enig i at det er sånn ca. en av de hærligste følelsene noensinne? Man vet liksom bare at tiden fremover blir fyllt med så masse deilig og at sommerfuglene har full fest i magen, samtidig som man har den der "roen" over det hele, fordi man vet at dette her går kun en vei.... 😍🥰 #forelska #loveit Anonymkode: 5f1fa...119 Unner deg den følelsen, jeg er helt enig! 🥰 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Noen som har kjent på den hærlige følelsen av at "dette er mannen" i mitt liv og at du bare vet at han tenker det samme om deg!? Enig i at det er sånn ca. en av de hærligste følelsene noensinne? Man vet liksom bare at tiden fremover blir fyllt med så masse deilig og at sommerfuglene har full fest i magen, samtidig som man har den der "roen" over det hele, fordi man vet at dette her går kun en vei.... 😍🥰 #forelska #loveit Anonymkode: 5f1fa...119 helt til du finner ut av at dere hadde forskjellige interesser og da går du gjennom tidenes bitterhet Anonymkode: 30789...7fc 9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 varer nok til du finner ut av at han egentlig er utro med deg, så blir nok den fine følelsen du har nå erstattet med hjertesorg, sinne og skuffelse Anonymkode: 8bfef...dfe 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Såpass ja....vi er SÅ bitre? Anonymkode: 5f1fa...119 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Såpass ja....vi er SÅ bitre? Anonymkode: 5f1fa...119 Fordi vi alle har vært der og vet at det går til helvete om noen måneder. Plz oppdater oss! Anonymkode: 96ccf...eae 3
Sølv_dugg Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 Herregud, noen har tatt for mye av bitterpillene sine. Nyt følelsen TS, jeg var der du er for 17 år siden. Vært sammen siden videregående, og nå er vi gift, trebarnsforeldre og godt etablerte. Og kan enda kjenne på den nyforelsketfølelsen når vi får en helg for oss selv❤️ 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 Lover å oppdatere ja 😉 TS Anonymkode: 5f1fa...119 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lover å oppdatere ja 😉 TS Anonymkode: 5f1fa...119 Jeg kjenner til følelsen og håper virkelig det går slik som du ønsker! 😄 var ikke vondt ment fra min side, har bare utrolig dårlig erfaring. Anonymkode: 96ccf...eae 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 Jepp, og jeg blir alltid blitt rundlurt av den følelsen. Tror egentlig bare jeg er litt enkel og tror jeg elsker alle menn jeg liker å sex med. Anonymkode: 11fd4...9e5 4
Hippogriff Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 Åh, så søt du er 🥰 Ønsker deg masse lykke til, nyt det! (og takk for innlegget ditt, det var jo en ren lykkepille i seg selv 😃 ) 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 Hippogriff skrev (4 minutter siden): Åh, så søt du er 🥰 Ønsker deg masse lykke til, nyt det! (og takk for innlegget ditt, det var jo en ren lykkepille i seg selv 😃 ) 🥰 Anonymkode: 5f1fa...119
GrønnNellik68 Skrevet 6. desember 2020 #13 Skrevet 6. desember 2020 Unner deg den der altså. Det må være fint. Jeg har aldri opplevd det. Kun at jeg har følt at han er the one...men ble ikke gjengjeldt. Så da var det tilbake til start og der har jeg vært siden. hi hi...langt mellom dem.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som har kjent på den hærlige følelsen av at "dette er mannen" i mitt liv og at du bare vet at han tenker det samme om deg!? Enig i at det er sånn ca. en av de hærligste følelsene noensinne? Man vet liksom bare at tiden fremover blir fyllt med så masse deilig og at sommerfuglene har full fest i magen, samtidig som man har den der "roen" over det hele, fordi man vet at dette her går kun en vei.... 😍🥰 #forelska #loveit Anonymkode: 5f1fa...119 Høres herlig ut ja. Har jo hatt lange forhold bak meg, ønsker å få den følelsen igjen. Det er en jeg liker nå, som jeg trooor liker meg tilbake. Håper vi kommer dit dere er. Gratulerer, nyt tiden ❤️ Anonymkode: 866c6...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 Jeg er også der. Bare gleder meg. Vi hadde "praten" idag uten å si det rett ut. Jeg skal spørre på tirsdag om han vil være kjæresten min. Er ganske sikker på ja, men nervepirrende likevel! Anonymkode: 0b4f4...474 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #16 Skrevet 10. januar 2021 Halllooo😁 hvordan går deg? Du skulle oppdatere oss! Anonymkode: 96ccf...eae
Trolltunge Skrevet 10. januar 2021 #17 Skrevet 10. januar 2021 Ja det er fantastisk! ♥️ Bare pass på å likevel ta de viktige samtaler om ulikt. Det er faktisk ingen som er så "tvillingsjeler" og perfekte sammen som det i utgangspunktet virker når det klaffer slik. Jeg har opplevd det tre ganger. De to første gikk likevel til h... da å oppleve det slikt altså ikke innebærer at man kan la være å ta de viktige ting opp og bli virkelig enige om diverse. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #18 Skrevet 10. januar 2021 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Ja det er fantastisk! ♥️ Bare pass på å likevel ta de viktige samtaler om ulikt. Det er faktisk ingen som er så "tvillingsjeler" og perfekte sammen som det i utgangspunktet virker når det klaffer slik. Jeg har opplevd det tre ganger. De to første gikk likevel til h... da å oppleve det slikt altså ikke innebærer at man kan la være å ta de viktige ting opp og bli virkelig enige om diverse. Helt enig. Nå har jeg lært at når det er så perfekt så blir jeg mer mistenksom. De intense følelsene kan også være dårlig magefølelsen, man skal føle ro hvis det er riktig... Anonymkode: 96ccf...eae
Trolltunge Skrevet 10. januar 2021 #19 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt enig. Nå har jeg lært at når det er så perfekt så blir jeg mer mistenksom. De intense følelsene kan også være dårlig magefølelsen, man skal føle ro hvis det er riktig... Anonymkode: 96ccf...eae Jeg har følt ro og sikkerhet, og likevel var vi ikke så perfekte sammen som vi trodde og følte i starten. Jeg følte mer uro angående siste, for han var så ulik meg og hva jeg hadde forventet at skulle være mannen i mitt liv at jeg tok opp veldig mye selv om det føltes så riktig. Det er det forholdet som ble mest varig, og hvor følelsen av at vi to er rett har vedvarte. De to andre forholdene varte 3 og 5 år, men det var vel egentlig kun første året det føltes så rett. Resten av tiden forsøkte jeg å tviholde på, og finne tilbake til, at det hadde føltes så rett. I de to første stolte jeg for mye på at når man opplever det slik er det rett, og vi tok nok ikke opp nødvendige ting, som etterhvert viste at vi faktisk var svært ulike, og at vi ikke klarte å fungere når det oppsto problemer. Det er en fin start på forhold, og et godt utgangspunkt, men man er virkelig ikke skapt for hverandre uansett. Det må skapes videre. Forankres. 2
Antiviruset Skrevet 10. januar 2021 #20 Skrevet 10. januar 2021 Trolltunge skrev (3 timer siden): Det er en fin start på forhold, og et godt utgangspunkt, men man er virkelig ikke skapt for hverandre uansett. Det må skapes videre. Forankres. Dette er fasiten, og selv når det er forankret hele forholdet må det vedlikeholdes hver eneste dag. Aldri begynne og ta hverandre for gitt og bare flyte på daglige rutiner og tenke på seg selv. Bruke tid sammen, lytte til hverandre og finne på ting sammen, ikke bare være elskere og den rusen der. Ha felles interesser og verdier ja også være hverandres beste venner! Det er først når man har gått på trynet et par ganger at man forstår dette, det må læres virker det som. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå